وکیل اداره کار

وکیل-اداره-کار

برای روشن شدن موضوع وکیل اداره کار، یاد آوری چند نکته ضروری است

۱. باید میان «کار مستقل» و «کار در خدمت دیگری» فرق قائل شویم. در هر جامعه ای، گروه فراوانی از افراد برای خود و به حساب خود کار می کنند؛ همانند پیشه وران، اصناف، صاحبان مشاغل آزاد (وکیلان دادگستری، پزشکان و غیره) و کشاورزانی که خود به کشت و زرع زمین خویش می پردازند.

فعالیت این گونه افراد اصولا تابع قوانین دیگری به جز قانون کار است. برعکس، کسانی که نیروی کار خود را در اختیار دیگری می گذارند، اصولا مشمول وکیل اداره کارند. میدانیم که برخی اشخاص طبیعی (حقیقی) یا حقوقی کالاهایی تولید یا خدماتی ارائه می کنند و برخی اشخاص برای این امر به نیروی کار نیاز دارند. افرادی هم هستند که جز نیروی بدنی یا فکری خود، سرمایه دیگری ندارند و برای تأمین زندگی خویش ناگزیرند نیرویشان را در برابر دریافت مزد در اختیار دیگری قرار دهند.

از اینجاست که رابطه ای میان «کارفرما» یعنی شخصی که دارای وسایل کار و سرمایه است، مزد می پردازد و دستور می دهد . با «کارگر مزدبگیر که در خدمت اوست و از دستوراتش پیروی می کند، به وجود می آید. این رابطه مشمول وکیل اداره کار است.

۲. هر چند کارکنان دولت هم کار خود را در خدمت دیگری انجام میدهند و مزد و حقوق دریافت می کنند و تابع دستور مافوق خودند، اما به سبب ویژگی های خدمات دولتی و وجود قوانین خاص استخدامی، تابع وکیل اداره کار نیستند بلکه مشمول حقوق اداری اند. هنگام بحث از قلمرو وکیل اداره کار این نکته را بیشتر باز خواهیم کرد.

۳- وکیل اداره کار همانند سایر قواعد حقوقی، بر روابط انسانها با یکدیگر حاکم است. تا پیش از ایجاد قواعد خاص وکیل اداره کار، روابط میان کارگر و کارفرما از راه قرارداد مشخص می شد و چنین گمان می کردند که تعیین آزادانه شرایط قرار از سوی طرفین، مناسب ترین وسیله برای تنظیم روابط آنهاست. ولی از آنجا که  در عمل کارفرماست که با تکیه بر برتری اقتصادی خود و نیاز کارگر، شرایط خود را به وی تحمیل می کند، رفته رفته قوانین کار برای پشتیبانی از کارگران به وجود آمد و انعقاد قرارداد را تابع شرایط خاص کرد. کرد. با این همه، نادرست خواهد بود اگر وکیل اداره کار را تنها در یک سلسله قواعد حمایتی خلاصه کنیم و آن را به تعهدهای یک طرف (کارفرما) در مقابل طرف دیگر (کارگر) بدانیم. هر یک از این دو طرف در برابر دیگری، حقوق و تکالیفی دارد؛ هرچند تکیه اصلی وکیل اداره کار، بر قواعد مربوط به حمایت از کارگران است.

۴. موضوع وکیل اداره کار تنها روابط فردی نیست؛ بلکه در کنار روابط فردی بخش مهمی در وکیل اداره کار به روابط جمعی اختصاص دارد. هر چند اهمیت بخش اخیر با توجه به عوامل مختلف اجتماعی، اقتصادی و سیاسی در همه کشورها یکسان نیست، در بیشتر قوانین کار، سازمانهای کارگری و کارفرمایی (یا به تعبیر قانون جدید کار، تشکلها)، پیمانهای جمعی و اختلافات جمعی کار نیز جای مهمی دارند.

۵. سرانجام، باید به این نکته اشاره کرد که در زمان ما، دولت همان گونه که در عرصه خدمات اجتماعی مانند آموزش، بهداشت و غیره تکالیف مهمی بر عهده دارد در زمینه روابط کارگران و کارفرمایان نیز نمی تواند بی اعتنا بماند. تنظيم سیاستهای اقتصادی و اجتماعی – در زمینه اشتغال با سیاستهای مزدی و غیره نیز نظارت بر اجرای قوانین کار از رهگذر بازرسی کار یا مراجع حل اختلاف) – زمرہ تکالیف دولت است.

توجه به نکته های یادشده ما را بدین نتیجه رهنمون می شود که در وکیل اداره کار، افزون بر روابط فردی، روابط جمعی کار هم جایگاه مهمی دارد. از نقش دولت هم در این روابط نمی توان غافل ماند. برای به دست آوردن دید درست از این رشته نباید تنها به جنبه نمایان تر قواعد آن که حمایت از کارگر است، بسنده کرده بلکه باید در نظر داشت که با وجود برخی محدودیتها که این رشته از حقوق برای کارفرما ایجاد می کند، وی دارای اختیارات زیادی است.

تعریف وکیل اداره کار

درباره تعریف وکیل اداره کار اتفاق نظر وجود ندارد و از آنجا که دیدگاههای اجتماعی و فکری حقوق دانان در مورد این رشته از علم حقوق یکسان نیست، ناگزیر در تعریفهای پیشنهادی حقوق دانان کشورهای صنعتی (که در آنجا وکیل اداره کار سابقه بیشتری دارد. این اختلاف نظرها بازتاب می یابد. مهم ترین خطوط فکری در این زمینه به شرح زیر است:

– حقوق دانانی که با دید فردگرایی به وکیل اداره کار می نگریستند، این رشته حقوق را مجموع قواعد حاکم بر قرارداد کار می دانستند و در واقع آن را بخشی از حقوق قراردادها میشمردند. این مفهوم که در سده هجده و نوزده میلادی در زمان تسلط فلسفه اقتصاد آزاد می توانست درست باشد، در زمان ما دیگر نمی تواند به آسانی پذیرفته شود. زیرا، هر چند قرارداد کار هنوز هم نقش مهمی در تنظیم روابط میان کارگر و کارفرما دارد، نقش تعیین کننده را از دست داده است. در دوران حاضر، روابط کار بیشتر تابع قوانین امری است. افزون بر آن، مسائل مهم دیگری در وکیل اداره کار مطرح می شود که در چهارچوب قرارداد نمی گنجد؛ همانند سازمانهای کارگری، اعتصاب با چگونگی رسیدگی به اختلافات ناشی از کار. خلاصه آنکه، روابط کار به رابطه فردی منحصر نیست و تعریف باید به گونه ای باشد که شامل روابط جمعی هم بشود و وکیل اداره کار را به طور کامل مشخص کند.

– گروهی دیگر وکیل اداره کار را وسیله ای برای همکاری میان کار و سرمایه می دانند و آن را به قواعد حاکم بر نیروی کار تعریف می کنند. این نظر را کسانی ابراز کرده اند که وکیل اداره کار را از دیدگاه اقتصادی بررسی می کنند. ولی همان گونه که برخی از حقوق دانان می گویند، درست است که وکیل اداره کار در بطن نظام سرمایه داری به وجود آمده و در آغاز بازتاب دهنده نیاز این نظام به نیروی کار آزاد و تحرک پذیر بود، ولی به تدریج این رشته از حقوق در اثر مبارزات و جنبشهای کارگری رشد پیدا کرد و امروزه، هم خواستهای کارگران را بازتاب می دهد و هم ضرورتهای اقتصادی کارگاهها را که مبتنی بر سوددهی است، در نظر دارد. پس، تعریف باید به گونه ای باشد که همه این جهات را بازتاب دهد.

نظر اخیر هرچند بیان کننده واقعیتی است که انکار شدنی نیست، بیشتر بیانگر مشخصات وکیل اداره کار است تا تعریف آن. شاید، تعریف زیر که پل دوران به استاد فقید وکیل اداره کار فرانسه – فارغ از ملاحظات اقتصادی و دیدگاههای اجتماعی و تنها با تکیه بر جنبه حقوقی موضوع بیان کرده است، از تعریفهای دیگر مناسب تر باشد و در حقوق ما نیز بتوان آن را به کار برد. طبق این تعریف، «وکیل اداره کار بر همه روابط حقوقی ناشی از انجام کار برای دیگری حاکم است، مشروط بر اینکه اجرای کار با تبعیت یک طرف نسبت به طرف دیگر همراه باشد.

وکیل اداره کار تهران

شهر تهران به دلیل پایتخت بودنش دارای نیروی کار فراوانی نیز می‌باشد وجود نیروی کار فراوان در شهر تهران رابطه مستقیمی با پایتخت بودن این شهر دارد.بنابراین برای تنظیم روابط اشخاص با یکدیگر باید حتماً قانون مشخصی در این زمینه وجود داشته باشد تا پایتخت‌ نشینان بتوانند به راحتی با یکدیگر مبادلات خود را انجام دهند و این قانون نامش قانون کار می باشد.

اصل بر این است که دو شخص که با یکدیگر کار میکنند کارگر و کارفرما هستند مگر اینکه دلایلی به وجود بیاید و ارائه شود که نشان دهنده این موضوع باشد که رابطه دیگری ما بین طرفین وجود دارد بنابراین مشخص است که به دلیل وجود فرصت های شغلی فراوان و نیروی کار زیاد بین کارگر و کارفرما مشکلات فراوانی به وجود آید که حل این مشکلات باید به وسیله محاکم صالح اداره کار باشد بنابراین هم کارگر و هم کارفرما در جهت احقاق حقوق مسلم به خود نیازمند یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در امر کیفری یا حقوقی یا ثبتی یا اداره کار می باشند وکلای پایتخت به دلیل داشتن تخصص و تجربه زیاد در زمینه اداره کار هم کارگر و هم کارفرما را نسبت به تمام امور مربوط به کارگری و کارفرمایی راهنمایی کرده و با آموزش صحیح نحوه قرارداد بستن نحوه تسویه حساب و الزامات کاری مابین مشکلات را به حداقل می رساند.

در صورت طرح هر شکایتی علیه کارگر یا در صورتی که شخص کارگر بخواهد شکایتی علیه کارفرما مطرح نماید وکلای گروه وکلای پایتخت  باز قبول وکالت از جانب هر یک از طرفین در زمینه دفاع یا طرح دعوا اقدام خواهند نمود بنابراین شما می‌توانید بدون اینکه نیاز به جستجوی فراوان باشید با شماره های گروه وکلای پایتخت تماس گرفته و با وکلای متخصص در زمینه اداره کار این مجموعه صحبت کرده مشاوره خود را دریافت و مشکلات خود را حل نمایید.

اگر نیاز به مشاوره بیشتر داشته باشید می‌توانید حضوراً تشریف آورده و جلسات حضوری را همراه با وکلای متخصصین گروه برقرار سازید شهر تهران دارای اداره کار های مختلفی می باشد که این اداره ها عبارتند از اداره کار شرق تهران، شمال شرق، شمال، شمال غرب، جنوب و اداره کار های شهرستان های توابع مانند شهرری ورامین فشافویه و غیره مهمترین نکته در مورد وکلای اداره کار این است که این اشخاص باید تجربه و دانش لازم در این زمینه را داشته باشند بنابراین شما میتوانید در این زمینه از وکلای گروه وکلای پایتخت مشاوره گرفته و مشاوره خود را دریافت نمایید این وکلا به دلیل اینکه در تمامی اداره کار های سطح شهر تهران و اطراف فعالیت می نمایند علاوه بر آشنایی با رویه اداری کار می توانند دانش خاص خود در این زمینه را نیز با شما در میان بگذارند منتظر تماس های شما هستیم.

 وکیل اداره کار شخصی است که به دعاوی بین کارگر وکارفرما رسیدگی می کند.کارگر و کارفرما از نظر قانونی یک‌ سری وظایف در قبال یک دیگر دارند که در صورت کم کاری هر کدام از این طرفین  شاهد بروز مشکلات و مسائل گوناگون در بین آن‌ها خواهیم بود. از این رو وکیل اداره کار با دانش و تخصصی که در این زمینه دارد به حل و فصل این دعاوی می پردازد. در این مطلب سعی در معرفی بهترین وکلای فعال در حیطه اداره کار داشته و خصوصیات و وظایف او را بررسی می‌کنیم.

گروه حقوقی وکلای پایتخت یک موسسه‌ی معتبر در رسیدگی به امور قضایی می‌باشد که با بهترین وکلا در سراسر کشور برای ارائه خدمات حقوقی به شما همکاری می‌کند.

وکیل اداره کار به چه مسائلی رسیدگی می‌کند

یک وکیل متخصص در امور حقوقی مربوط به اداره کار کسی است که دانش و آگاهی کافی پیرامون قوانین حاکم بر بیمه و اداره کار داشته و به تمامی بخشنامه های مربوط به آن‌ها دسترسی دارد. او باید در گرفتن حق کارگر از کارفرما و برعکس توانایی کافی داشته باشد و با تمام توان در صورتی که حق با موکلش باشد از حقوق او دفاع نماید.

در بسیاری از مشاغل شاهد مسائل و مشکلات گوناگونی بین کارفرما و کارگر می‌باشیم که تا حد طرح شکایت پیش خواهد رفت. در این زمان کارگر یا کارفرما برای احقاق حقوقی خود می‌تواند از مراجع قانونی اقدام نماید که برای این کار نیاز با اطلاعات کافی پیرامون قوانین حاکم در اداره کار و شیوه‌ی روند پیگیری پرونده دارد. وکیل اداره کار با اطلاعات تخصصی که در این زمینه دارد بهترین انتخاب جهت بازپس گیری حقوق می‌باشد.

قرارداد کاری چیست؟

اصولی ترین و اولین مقوله‌ای که در کار باید به آن توجه کرد داشتن قرارداد کاری می‌باشد که بنابر قانون کار به صورت کتبی و شفاهی ثبت می‌شود. در صورتی که قرار داد کاری به صورت کتبی  ثبت شود برای باز پس گیری حقوق می‌توان به آن استناد کرد اما اگر شفاهی باشد، شرایط اثبات روابط کاری سخت خواهد شد. بر اساس این قرارداد کارگر با توجه به توافقات نوشته شده در آن به صورت پاره وقت و تمام مشغول به کار می‌شود که به علت اهمیت نگارش این سند بهتر است یک فرد متخصص چون وکیل اداره کار آن را تنظیم کند.

کارگر بر اساس چه عواملی می تواند از کارفرما شکایت کند

کارفرما فردی حقیقی و حقوقی می‌باشد که بر اساس قرار دادی که بین او و کاگر نوشته شده باید به وظایفش در قبال کارگر رسیدگی نماید. در صورت کوتاهی کارفرما در موارد زیر کارگر می تواند با کمک وکیل اداره کار از او شکایت نماید.

  • سنوات و شکایت از کارفرما: در صورتی که کارفرما در پرداخت حقوق، سنوات و مزایای کارگر کوتاهی کند، کارگر می‌‌تواند از او شکایت کرده و حق خود را بگیرد.
  • تعهدات قید شده در قرارداد: از همان شروع همکاری تمامی توافقات بین این دو قید شده است که اگر هر کدام از طرفین به آن به درستی عمل نکنند، می‌توانند با کمک وکیل اداره کار حق خود را طلب نمایند.
  • بیمه: یکی از اساسی ترین بخش‌های قراردار کاری بین کارگر و کارفرما بیمه می باشد که در صورتی که کارگر بیمه نشود، می تواند شکایت خود را به جریان بی‌اندازد.
  • شرایط قراردادی و پیمانکاری: شاید گمان کنید که کارگر بدون قرارداد حق شکایت و طلب حق خود را ندارد. اما کارگران حتی بدون داشتن قرارداد و در صورت پیمانی بودن نیز می تواند برای دریافت حق و حقوق خود از کارفرما شکایت نمایند.
  • اخراج غیر قانونی: از دیگر مواردی که کارفرما نمی تواند انجام دهد اخراج غیر قانونی کارگر می‌باشد که به کمک وکیل اداره کار قابلیت پیگیری دارد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مواردی که کارگر حق پیگیری آن را از طریق دادگاه دارد، می‌توانید با موسسه‌ی تخصصی وکلای پایتخت تماس بگیرید تا مشاورین ما با بررسی شرایط به طور کامل راهنماییتان نمایند.

مراحل ثبت شکایت پیرامون اداره کار

  • شعب تشخیص: اولین مرحله برای ثبت شکایت کارگر و کارفرما مراجعه به شعب تشخیص می‌باشد که باید در آنجا درخواست خود را به ثبت برسانید. بعد از ارائه دادخواست شما به این شعب، یک وقت رسیدگی معین می‌شود که به کارگر و کارفرما ابلاغ خواهد شد تا طرفین دعوی به شعبه مراجعه نمایند.
  • حل اختلاف بین کارگر و کارفرما: بعد از صادر شدن رأی در شعبه تشخیص، کارفرما یا کارگر ۱۵ روز وقت دارند تا به رأی اعتراض نمایند. برای اعتراض حتما باید از سازوکار دقیق و نحوه کار مطلع باشید که مراجعه به وکیل اداره کار در این مرحله به شما کمک می کند.

 نحوه شکایت از نپرداختن سنوات توسط کارفرما

بر اساس ماده قانون کار، کارفرما موظف است حقوق یک ماه آخر کارگر را به او پرداخت نماید و تفاوتی ندارد که کارگر یکسال  یا چند ماه کر کرده است. کارفرما باید سنوات را براساس قانون کار پرداخت نماید. برای محاسبه سنوات باید تعداد روزهایی که کار کرده‌اید را ضربدر ۳۶۵ کرده و نتیجه بدست آمده را تقسیم بر حقوق پایه کنید.

برای پیگیری شکایت پیرامون سنوات بهتر است از یک وکیل اداره کار با تجربه کمک بگیرید که موسسه‌ی وکلای پایتخت به شما معرفی می کند.

وکیل اداره کار متخصص چه وظایفی بر عهده دارد

  • توانایی در تنظم یک قراردادکار حرفه‌ای
  • داشتن حق الوکاله معقول
  • ارائه مشاوره‌های کاربردی در هر زمانی که نیاز بود
  • بررسی و پیگیری شرایط پرونده در تمامی مراحل
  • نوشتن لوایح تخصصی
  • پشتیبانی تلفنی و مطلع کردن شما از شرایط پرونده و شکایت

بیمه و شکایت از تأمین اجتماعی توسط وکیل اداره کار

برخی شرکت‌ها بدون بیمه کردن کارگر حقوق او را به صورت نقدی تحویل می‌دهند که خلاف قانون اداره کار می‌باشد. در صورتی که با چنین عملی مواجه شدید می توانید با مراجعه به سازمان تأمین اجتماعی شکایت کنید تا کارفرما جریم شود. برای شکایت از کارفرما بهتر است از یک وکیل خبره و با سابقه کمک بگیرید تا حقوقتان پایمال نشود.

تأمین اجتماعی یک ارگان دولتی وابسته به وزارت کار و رفاه اجتماعی می باشد که  تمامی حقوق بگیران، کارگران و صاحبان مشاغل را تحت پوشش مستقیم و غیر مستقیم بیمه قرار می‌دهد. هنگامی که کارگر و کارفرما در خصوص بیمه دچار اختلاف شوند، می‌توانند ‌به مراجع حل اختلاف یا دیوان عدالت اداری مراجعه کرده و شکایت خود را به جریان بی اندازید. وکیل اداره کار با تخصصی که دارد از تمامی قوانین پیچیده حاکم بر دیوان عدالت اداری اگاه می‌باشد و می تواند شما را در گرفتن حقوقتان راهنمایی کند.

وکیل اداره کار در چه زمانی به حقوق کارگر در مقابل کوتاهی تأمین اجتماعی رسیدگی می کند

وکیل اداره کار در مواقعی که تأمین اجتماعی به تعهدات خود در خصوص غرامت دستمزد کارگران در دوران بیماری، غرامت در دوران بارداری کارگر، مقرری در دوران بیکاری کارگر، پرداخت مستمری بازنشستگان، پرداخت مستمری از کار افتادگی کلی و جزئی کوتاهی کند، وارد عمل شده و با بکارگیری قوانین اداره کار از حقوق کارگر دفاع می‌کند. جهت آشنایی با بهترین وکیل فعال در زمینه حقوق کار با موسسه‌ی وکلای پایتخت تماس بگیرید تا از خدمات مشاورین و وکلای باسابقه ما در این موسسه‌ بهره‌مند شده و با خیال آسوده حق خود را طلب نمایید.

شیوه شکایت از سازمان تأمین اجتماعی با کمک وکیل اداره کار

  • بررسی مشکلات و اختلافات بین افراد حقوقی و حقیقی و سازمان تأمین اجتماعی در هیأت‌های بدوی و رسیدگی به آن‌ها
  • در نظر گرفتن یک مهلت ۲۰ روزه در هیأت‌های تجدید نظر برای اعتراض به آراء صادر شده
  • درخواست رسیدگی مجدد به پرونده توسط اشخاص حقیقی و حقوقی در دیوان عدالت اداری

برای اینکه در رأی دادگاه به نتیجه مطلوب برسید بهتر است با وکیل تضمینی اداره کار در امور تأمین اجتماعی مشورت نمایید تا به شما  برای جمع‌آوری مدارک مورد نیاز و سازماندهی آن‌ها کمک کرده و بهترین راه را در رسیدن به نتیجه رضایت بخش طی کند. وکلای پایتخت در این راستا با معرفی وکلای خبره و متخصص راهنماییتان می‌کند.

 قانون بیمه و شکایت از اداره کار با کمک وکیل

بیمه به مبلغی می‌گویند که به عنوان خسارت به فرد بیمه‌ گذار پرداخت می‌شود که می‌تواند در قبال صدمات بدنی، شغلی، فوت همسر و حادثه‌های غیر متقربه انسانی یا طبیعی باشد. قرار داد بیمه یک نوع تعهد دوطرفه می‌باشد که بین سازمان‌ها و شخص بیمه گذار به صورت قانونی بسته می شود و هیج‌کدام از طرفین بدون طی کردن الزامات قانونی توانایی فسخ یک طرفه قرارداد را ندارند. در صورتی که کارفرما در این حیطه کم کاری کند می توانید با کمک وکیل اداره کار متخصص در این حیطه حق خود را بگیرید.

 قرارداد بیمه و قوانین حاکم بر اداره کار

  • این قرارداد عهدی است که دارای تعهد دو طرفه می‌باشد و فسخ آن باید به صورت قانونی انجام شود
  • بیمه یک قرارداد الحاقی می‌باشد که شرایط مورد نیاز در انعقاد آن به طور کامل در قانون ذکر شده
  • طرفین قرارداد در صورت عقد قرارداد کار ملزم به پذیرش مفاد آن می‌باشند و باید چاچوب‌های تعیین شده را رعایت کنند
  • هرگونه تغییر در قرارداد کاری باعث می‌شود از نظر قانونی فاقد اعتبار شود که دیگر قابلیت استناد ندارد
  • از ویژگی‌های دیگر بیمه مستمر بودن آن می‌باشدکه در طول زمان جریان داشته و در لحظه انعقاد پایان نمی‌یابد.

برای شکایت در خصوص کم کاری کارفرما در خصوص بیمه باید به چه ارگانی شکایت کنیم

اختلافاتی که بین کافرما و کارگر پیش می‌آید توسط مراجع حقوقی مورد بررسی قرار می‌گیرد. در صورتی که شاکی بیمه گذار باشد باید دادخواست را در دادگاه مقر اصل موسسه‌ی بیمه به جریان بیاندازد که در صورت وجود شعبه‌های مختلف شرکت بیمه، خواهان باید به شعبه ای که قرارداد را در آن انعقاد کرده‌اند مراجعه نماید. همچنین در صورتی که دعوا  پیرامون بروز حادثه در محل کار باشد، شاکی می‌تواند به دادگاه محلی که حادثه در آن رخ داده مراجعه کند.

برای پیگیری شکایت‌های مربوط به بیمه بهتر است به وکیل اداره کار مراجعه کنید تا او با دانش و تخصص خود در خصوص قوانین مربوط به این ارگان، بهترین شیوه را در تنظیم دادخواست حقوقی پیش بگیرد تا شما با اطمینان از روند شکایت نتیجه‌ی رضایت بخشی را از رأی نهایی دادگاه دریافت کنید. موسسه‌ی وکلای پایتخت در این راستا یک مرجع معتبر می‌باشد که با بررسی تمامی جزئیات پرونده شما، شماره وکیل متخصص در این حوزه را در اختیارتان قرار می دهد.

 شکایت از کارگران متخلف به کمک وکیل متخصص

به طور معمول در ابتدای همکاری بین کارگر و کارفرما قراردادی مبنی بر چگونگی همکاری بسته می شود و گاهی نیز این توافق به صورت شفاهی شکل می‌گیرد. از آن‌جا که مطابق قانون کار حقوق  برای کارگر در نظر گرفته شده است گاهی پیش می‌آید که اثبات تخلف کارگر نیز در توافق های شفاهی برای کارفرما دشوار خواهد شد.

از همین رو وجود یک وکیل اداره کار می تواند برای اثبات تخلف کارگر و جبران خسارت وارد شده به کارفرما بسیار موثر است.

موسسه‌ی ما در معرفی بهترین وکلای متخصص در این حوزه می تواند راهنماییتان کند.

چرا به یک وکیل اداره کار احتیاج داریم

  1. در صورتی که با وکیل متخصص ارتباط بگیرید، می توانید سوالات خود را به صورت رایگان از وکیل با سابقه بپرسید.
  2. وکیل اداره کار دارای سابقه و تجربه می‌باشد که می تواند تمامی سوالات شما پیرامون شکایت را پاسخ بدهند.
  3. یک وکیل متخصص با توجه به تعداد پرونده‌هایی که داشته، فن بیان فوق العاده‌ای برای دفاع از شما دارد.
  4. یک وکیل متخصص اداره کار می تواند بهترین دادخواست ها با توجه به قوانین  برای شما تنظیم نماید.
  5. یک وکیل متخصص  می‌تواند به تنظیم قرارداد برای شرکت ها نیز بپردازد.

با توجه به تمامی موارد ذکر شده در این مطلب می توانید ضمن برقراری ارتباط با موسسه ی وکلای پایتخت با مشاورین متخصص ما ارتباط گرفته و تمامی سوالات خود را بپرسید. ما با بهترین وکلا در حوزه اداره کار در سراسر کشور همکاری می‌کنیم که با بررسی دقیق پرونده و شکایت شما و در نظر گرفتن تمامی جزئیات برای رسیدن به نتیجه رضایت بخش در مسیر دادرسی شماره‌ی بهترین وکلای خبره اداره کار را در اختیارتان قرار خواهیم داد تا با کمک وکیل متخصص در گرفتن حق و حقوق خود در دادگاه به پیروزی برسید.

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان