وکیل امور ساختمانی + وکیل تضمینی + متخصص

وکیل-امور-ساختمان

وکیل امور ساختمانی و ملکی در خصوص تمامی دعاوی ملکی و مراحل دریافت مجوز ساختمان و سایر امورات مربوط به امور ساختمان و ساخت وساز مهارت کافی و لازم را دارد وازبروز و ایجاد هرگونه خسارتی نسبت به موکل خود جلوگیری بعمل می آورد.

وکیل امور ساختمانی و ملکی خوب دارای وظایفی است که می توان به برخی از این موارد اشاره کرد :

دعاوی مربوط به هرگونه کلاهبرداری ملکی ، مراحل و چگونگی تنظیم سند رسمی و نحوه تقسیم املاک مشاع ، روش قانونی تخلیه املاک استیجاری ، آشنایی کامل با مراحل وروش اخذ پایان کار ، چگونگی رفع مزاحمت از ملک به صورت قانونی ، اطلاع و آگاهی مناسب جهت چگونگی جعل سند ، آگاهی به قوانین و مقررات مربوط به انتقال مال غیر ، جلوگیری از ممانعت از حق به صورت قانونی  ، آشنایی و اطلاع کامل به روش های مطالبه وجه التزام قراردادی ،دارا بودن  دانش قانونی در مقوله افراز ملک و…

با توجه به توضیحات ارائه شده یک وکیل خوب ملکی و امور ساختمانی باید به قوانین و مقررات ساختمانی آگاهی و اشراف کامل داشته و با انتخاب درست و به موقع این قوانین و… از رسیدن هرگونه خسارت و زیان و ضرری به موکل خود جلوگیری نماید.

از مهمترین دعاوی حقوقی و کیفری دعوا های ملکی می باشد که به وکیلی که دراینگونه دعاوی فعالیت می کند و از دانش و اطلاعات و آگاهی مناسب نسبت به این امور برخوردار است ، وکیل ملکی گفته می شود.

 وکلای ملکی و امور ساختمانی می توانند بصورت تخصصی تر  در دعاوی مربوط به اموال غیر منقول ( شامل خانه، باغ،زمین و…) که از آنها به دعاوی ملکی نام برده می شود و شکایت هایی از این قبیل فعالیت نموده و در حل مشکلات و حصول نتیجه مطلوب افراد را کمک نمایند .

توجه به این نکته ضروری می نماید که دعاوی ملکی از گستردگی و پیچیدگی خاص خود برخوردار هستند و وکیل امور ساختمانی که به وکیل ملکی معروف هستند می بایست از این گونه گستردگی و پیچیدگی اطلاع و آگاهی کافی و مناسب داشته باشند ، و به صورت کاملا” تخصصی به این امور بپردازند.

با داشتن اطلاعات مناسب و دانش کافی است که یک وکیل خوب و تضمینی در امور ساختمانی می تواند با توجه به گستردگی و پیچیدگی خاص دعاوی امور ساختمانی در این دعاوی راه موفقیت را طی کرده و با توصل و استفاده از قوانین و مقررات مربوط و موجود دراین زمینه مسیر رسیدن به موفقیت و حصول نتیجه دلخواه و مورد نظر را فراهم آورد.

وکیل امورساختمانی می بایست با شناخت دقیق و به موقع و انتخاب مباحث حقوقی صحیح و مرتبط با موضوع  ، اقدام به طرح شکایت در مرجع صالح نماید و تمامی اقدامات ذکر شده ، به حل مشکل پرونده و دستیابی به نتیجه قانونی و مطلوب کمک خواهند کرد .

بی شک اطلاعات مفید و ارزشمند همراه با دانش و تجربه وکیل امور ساختمانی و ملکی است که راه حل معقولانه و تاثیر گذاری در اقدام به طرح شکایت را در دعاوی ملکی به ما نشان خواهد داد.

نحوه طرح شکایت در انواع دعاوی حقوقی و کیفری و… در روند رسیدگی بسیار مهم و از اهمیت ویژه ای برخوردار است و این مهم می تواند باعث بوجود آمدن منفعت و یا در صورت انتخاب اشتباه نوع شکایت و یا مباحث حقوقی غیر مرتبط و احیانا” نامربوط  باعث بروز خسارت و ضرری برای افراد شود .

پس بهتر است برای عدم ایجاد مشکلی که احتمال وقوع دارد و مخصوصا” در دعاوی ملکی و امور ساختمانی پیش از هرگونه اقدام جهت شکایت از یک وکیل خوب امور ساختمانی  و باتجربه و مسلط به قوانین و مقررات ملکی مشاوره و کمک گرفت .

ازآنجایی که بعضی از دعاوی ملکی را می شود هم از طریق حقوقی و هم از طریق کیفری پیگیری کرد مانند دعاوی تصرف ملکی ، انتخاب نوع شکایت و مرجع رسیدگی بسیار حائز اهمیت است .

در نتیجه بخشی و استفاده مناسب و به موقع از این دانش و انتخاب است که پرونده در مسیر درست و قانونی حرکت کرده و جه بسا در سایه چنین انتخاب آگاهانه ای است که نتیجه ای مطلوب ، قانونی و مورد نظر بدست خواهد آمد .

بی شک اعتماد و اتکا به دانش وکیل امور ساختمانی و ملکی باتجربه و مجرب هرچه بیشتر ما را به هدف مورد نظرمان نزدیک تر خواهد کرد .

وکیل امور ساختمانی و ملکی با توجه به تخصص و دانش و آگاهی مطلوب زمان مناسبی را برای ابراز مستندات قانونی و ادله موجود مربوط به موضوع دعوا را خوب می داند ، و در زمان مناسب این اظهارات و مستندات را ارائه خواهد داد تا بیشترین تاثیر را در روند رسیدگی داشته و بتواند به بهترین نحو ممکن در احقاق حق موکل خود گام بر دارد .

وکیل امور ساختمانی می بایست از تجربه  و دانش مناسب و کافی نسبت به قوانین و مقررات  در زمینه دعاوی ملکی برخوردار باشد وبی شک سابقه و تجربه از مهمترین فاکتورهای یک وکیل خوب و مجرب ملکی  می باشد .

بدست آوردن موفقیت و نتیجه مطلوب در دعاوی ملکی در سایه تجربه و دانش قانونی و تسلط مناسب نسبت به این مقررات است که برای یک وکیل امور ساختمانی  محقق می گردد.

وکلایی که از تجربه مناسب و تخصص و دانش کافی نسبت به دعاوی ملکی برخوردار باشند ، شانس پیروزی و موفقیت بیشتری در دعاوی ملکی خواهند داشت .

وکیل امور ساختمانی ( وکیل ملکی ) می تواند در سایر دعاوی حقوقی و کیفری و … نیز فعالیت داشته باشد ، اما از آنجایی که انتخاب این نوع تخصص و فعالیت را برای خود برگزیده است می خواهد بصورت تخصصی تر و فنی تر به دعاوی ملکی پرداخته و با محدود نمودن حوزه فعالیت و کار خود در صدد کسب موفقیت بیشتر ، کسب اعتبار و تجربه ، کسب دانش و تخصص بیشتر از سایر مباحث حقوقی در این زمینه کاری که به امور ساختمانی و ملکی تعلق دارد بپردازد .

انتخاب و اعتماد به وکیل امور ساختمانی با دارا بودن شرایط و تجارب مذکور از مهمترین و آگاهانه ترین اموری است که ما در جهت رسیدن به هدف مطلوب و مورد نظرمان باید انجام دهیم .

یک وکیل خوب امور ساختمانی می تواند با توجه به قوانین و مقررات مربوط به املاک و مستغلات تمام جوانب موضوع دعوا را بطور کامل سنجیده و با انتخاب درست نوع شکایت و مباحث حقوقی مربوط و موجود در این خصوص و برحسب موردی که مربوط به موکل خود اوست اقدام به دفاع در برابر دعوای مطرحه شده بپردازد .

وجود قوانین و مقررات متعدد و آیین نامه ها و مصوبات گوناگون و بیشمار و دستورالعملهای پیچیده و دست و پا گیر در حوزه املاک باعث شده که وکالت ملکی و امور ساختمانی با پیچیدگی های بسیاری روبرو باشد  ، در این بین وجود یک وکیل با تجربه متخصص و آگاه به قوانین بخوبی حس می گردد ، در میان این همه پیچیدگی قانونی است که فقط وکلای مجرب و مسلط به قوانین ملکی می توانند تشخیص دهند که در چه پرونده هایی باید از چه قوانین و مقرراتی استفاده کرد .

وکیل امور ساختمانی ( وکیل ملکی ) با داشتن آگاهی و تجربه مناسب ابتدا با بررسی موضوع شکایت و مستندات و ادله های موجود ، با انتخاب درست و به موقع و آگاهانه موضوع شکایت و ارائه مستندات و ادله های مربوط و موثر ، سریعترین و در عین حال کوتاه ترین مسیر را برای رسیدن به نتیجه مطلوب انتخاب می نماید .

مجموعه تخصصی وکلای پایتخت  با دراختیار داشتن وکلای مجرب و مسلط به قوانین مربوط و با اتکای به اعتماد شما تا رسیدن به هدف و نتیجه مورد نظرتان در کنار شما خواهد بود . و با اقدامات قانونی و حرفه ای راه رسیدن به این هدف را برای شما هموار خواهد نمود .

ساخت بنا در کشور جزو اموری می‌باشد که باید تحت نظر قانون خاصی به اجرا گذاشته شود و در صورت سر پیچی از قوانین تعیین شده، خسارات جبران ناپذیری را به همراه می‌آورد. از همین رو می‌خواهیم در این مطلب به بررسی تمام قوانین حاکم بر اصول ساخت و ساز شهری بپردازیم. اگر جزو افرادی می‌باشید که برای ساخت بنا در فضای شهری با شهرداری به مشکل خورده‌اید یا از اصول ساخت ساز مطلع نیستید تا پایان این مطلب همراه ما بمانید تا برای یافتن یک وکیل امور ساختمانی  متخصص و تضمینی آگاهی کافی پیدا کنید.

موسسه‌ی حقوقی وکلای پایتخت جهت معرفی بهترین وکلای امور ساخت و ساز به شما آماده ارائه مشاوره‌های کاربردی با توجه به جزئیات شکایت می‌باشند، که برای برخورداری از این خدمات کافیست با تماس گرفته تا توسط مشاورین متخصص در امور ساختمانی از قوانین جدید و قدیمی آن مطلع شوید.

بررسی وظایف وکیل امور ساختمانی متخصص

  • داشتن اطلاعات پیرامون دعاوی ملکی
  • آگاهی از نحوه تنظیم اسناد رسمی
  • آشنایی با شیوه‌ی تقسیم املاک مشاع
  • آگاهی از قوانین حاکم بر تخلیه ملک اجاره‌ای
  • آگاهی از روش‌های اخذ پایان کار ساختمان
  • توانایی تشخیص سندهای جعلی
  • توانایی در رفع مزاحمت از املاک به شیوه قانونی
  • آگاهی از قوانین پیرامون مال غیر
  • توانایی پیشگیری قانونی از ممانعت حق
  • آشنایی با شیوه‌های مطالبه وجه التزام قرارداری

تخلفات ساختمانی چیست؟

هر زمانی سازنده ساختمان بتواند برای سازه خود پروانه و جواز قانونی بگیرد یعنی تمامی قوانین کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری را رعایت کرده است. به . درصورتی که مالک و سازنده بنا تمامی شرایط اخذ پروانه مانند ارائه سند رسمی برای مالکیت ساختمان، پرداخت عوارض تعیین شده، پرداخت بدهی‌های مشخص شده و .. را رعایت کرده باشد، شهرداری پروانه ساختمان را صادر می‌کند و اگر در هر کدام از این‌ها کوتاهی صورت گرفته باشد، این ارگان می تواند از ارائه پروانه برای ملک خودداری کند که به معنای وجود تخلفات ساختمانی می‌باشد.

وکیل امور ساختمانی با آگاهی کامل از قوانین حاکم بر نحوه اخذ پروانه ساخت از همان ابتدا شما را راهنمایی می کند تا پس از تمام شدن مراحل ساخت با شهرداری به مشکل بر نخورید.

برای درخواست اخذ پروانه ساخت باید چه اقداماتی انجام دهیم

برای آگاهی کامل از تمامی مراحلی که جهت گرفتن پروانه ساختمان باید طی کنید بهتر است به وکیل امور ساختمانی در موسسه‌ی وکلای پایتخت مراجعه کرده و با کسب اطلاعات کامل درخواست خود را ثبت نمایید. در ادامه به نحوه درخواست پروانه ساخت پرداخته‌ایم.

  • ارائه مدارک مورد نیاز در صادر شدن پروانه به شهرداری‌ها: این مدارک شامل درخواست پروانه بنا، نقشه محلی که ملک در آن ساخته می‌شود، فتوکپی سند مالکیت رسمی، فتوکپی شناسنامه تمامی مالکان سازه، در صورت داشتن وکیل ارائه فتوکپی وکالتنامه می‌شوند.
  • بررسی اسناد ارائه شده و شرایط ملک توسط شهرداری در مدت ۷ روز
  • تعیین ضوابط شهرسازی حاکم بر بنا توسط شهرداری: این مرحله شامل تعیین میزان تراکم مجاز سازه، تعداد طبقات ساختمان، حد تعریض بنا و .. می‌شود.
  • ارائه تمامی نقشه‌های معماری ومحاسباتی پیرامون ملک به شهرداری توسط مالک
  • ارائه کلیه برگه‌های پرداخت عوارض و دیگر حقوق قانونی ملک توسط شهرداری به مالک حداکثر تا ۵ روز
  • صدور پروانه ساخت توسط شهرداری ۲ روز بعد از پرداخت تمامی عوارض از سمت مالک بنا

مزیت‌های کمک گرفتن از یک وکیل امور ساختمانی برای پیگیری تخلفات سازه

  • حضور وکیل در دادگاه ها ه جای شما
  • اقدام آگاهانه و در نظر گرفتن مصلحت موکل
  • تسریع روند دادرسی
  • تنظیم لایحه به صورت قانونی و بدون هیچ ایرادی
  • اطلاع از تمامی اموری که می‌توانند برای موکل دردسر ایجاد کنند

موسسه‌ی حقوقی وکلای پایتخت با بهترین وکلا در سراسر کشور همکاری کرده و بعد از بررسی کامل پرونده شما از همان ابتدا شما را با وکیل امور ساختمانی با سابقه آشنا می‌کند تا بدون نگرانی در دادگاه به نتیجه مطلوب برسید.

چه مراجعی به دعاوی مربوط به امور ساختمانی و شهرداری‌ها رسیدگی‌ می‌کنند

هنگامی که شهرداری بدون دلیل از صدور پروانه بنا امتناع ورزد، مالک و متقاضی پروانه ساختمان می‌تواند در دیوان عدالت اداری اقدم به طرح دعوی کرده و درخواست صدور حکم الزام شهرداری به صدور پروانه ساختمان را ارسال نماید. در صورتی که در دیوان عدالت اداری ثابت شود که شهرداری به علت عدم رعایت قانون از سمت مالک از جمله  عدم پرداخت عوارض ،از صدور پروانه اجتناب کرده، دیوان این طرح دعوا را رد و محکوم می‌کند. بنابراین برای هر نوع اقدامی در این راستا بهتر است با آگاهی قدم برداشته و همه ضوابط قانونی را در نظر بگیرید. وکیل امور ساختمانی که در طرح دعوی پیرامون صدور پروانه ساختمان باسابقه باشد می‌تواند با ارائه مشاوره‌های کاربردی شما را برای طرح شکایت به آگاهی برساند.

وکیل امور ساختمانی و درخواست صدور پایان کار سازه

درخواست صدور پایان کار از شهرداری جزو ضروریات هر نوع پروژه ساختمانی برای گرفتن سند رسمی بنا می‌باشد که مالک یا سازنده ساختمان باید برای اخذ آن اقدام کند. گرفتن پایان کار برای هر سازه‌ای مستلزم ارائه اسناد و مدارک قانونی و معتبر، استحکام ساختمان و تأییدیه‌هایی می باشد که توسط مهندسین ناظر ساختمان و کارشناسان از طریق نظارت مستقیم بر ساخت و ساز صادر خواهد شد. همچنین توقیف سازه نیز نمی‌تواند مانع اخذ گواهی پایان کار شود و تنها از صدور سند جلوگیری می‌کند.

تاریخ درخواست صدور پایان کار توسط وکیل امور ساختمانی

درصورتی سازنده بنا در تاریخ مشخص شده پایان کار را تحویل نگیرد، مالک می تواند به کمک وکیل امور ساختمانی به دادگاه محلی که ملک ساخته شده مراجعه کرده و دادخواست الزام سازنده ملک به اخذ پایان کار ساختمان را به جریان بیاندازد. اگر سازنده در اینجا محکوم شود ولی از اجرای حکم امتناع ورزد، مالک در ادامه با هزینه سازنده اقدامات را به انجام داده که در این صورت مدت زمان پایان کار نامحدود تعیین می‌شود. برای پیگیری این نوع پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری بهتر است به وکیل متخصص در این حوزه مراجعه کنید تا بهترین و ساده ترین مسیر ممکن را پیش رویتان قرار دهد.

وکلای پایتخت در انجام تمامی امور ساختمانی آماده ارائه مشاوره‌های کاربردی در راستای به نتیجه رسیدن پرونده شما می‌باشد.

درخواست صدور پایان کار و اعتراض در دیوان عدالت اداری

بعد از اتمام پروژه‌های ساختمانی در صورتی که سازه دارای خلافی یا بدهی مشخصی نباشد، شهرداری موظف به صدور پایان کار ملک تجاری، مسکونی و اداری می‌باشد. درصورتی که پروژه خلافی یا جریمه داشته باشد، و آن را پرداخت کند عملیات تمدید پروانه انجام می‌شود و در صورت عدم پرداخت جریمه تعیین شده توسط مالک پرونده به کمیسیون بدوی ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها ارجاع شده و رأی تخریب توسط کمیسیون ماده ۱۰۰ صادر می‌شود که این رأی قابل تجدید نظر و اعتراض در دیوان عدالت اداری با درخواست وکیل امور ساختمانی می باشد. برای بررسی پرونده یا طرح دعوی در دیوان عدلت پیرامون جریمه‌های تعیین شده یا تخریب سازه با وکیل متخصص این حوزه مشورت کنید تا تمام سازوکار حاکم بر دیوان عدالت اداری را برایتان توضیح دهد. همچنین با مراجعه به موسسه وکلای پایتخت می‌توانید از همه جزئیات پیرامون طرح دعوی در دادگاهی دیوان آگاه شده و پرونده خود را پیگیری نمایید.

مراحل تنظیم درخواست صدور پایان کار ساختمان

  • تکمیل فرم درخواست پایان کار برای بنای ساخته شده
  • درصورت انجام نوسازی در بنا باید عوارض آن پرداخت و رسیدش ارائه شود
  • ارائه کپی و اصل مدارک هویتی مالک ساختمان
  • ارائه کپی و اصل سند مالکیت
  • ارائه درخواست به شهرداری برای گرفتن دستور ثبت شماره، تاریخ دبیرخانه و تعیین زمان برای بازدید کارشناس فنی
  • تنظیم گزارش از وضع ساختمان
  • فرم کامل شده گزارش پروژه و روند اجرای آن توسط مهندسین ناظر
  • بازدید و تأیید سازه توسط کارشناسان دفتر فنی و شهرداری‌ها
  • صادر کردن شناسنامه فنی و ملکی به وسیله سازمان نظام مهندسی
  • تأیید گواهی پایان کار توسط ناظران

درخواست گواهی عدم خلاف اختمان توسط وکیل امور ساختمانی

گرفتن گواهی عدم خلاف ساختمان نشان دهنده طی شدن قانونی تمامی مراحل ساخت بنا طبق ضوابط شهرداری‌ها می‌باشد که عدم انجام کار غیر قانونی در روند ساخت سازه‌ای که هنوز به اتمام نرسیده است را اثبات می‌کند. درخواست برای گرفتن این مجوز قانونی برای ملک توسط مالک امکان پذیر می‌باشد که در صورت رعایت تمامی ضوابط تعیین شده شهرداری‌ها در ساخت بنا صادر خواهد شد.

برای درخواست این گواهی معتبر بهتر است با وکیل امور ساختمانی متخصص در این حوزه مشورت نمایید تا با آگاهی شما را در تنظیم دادخواست راهنمایی کرده و روند صدور این مجوز را سرعت بخشد.

برای تنظیم درخواست صدور گواهی عدم خلاف ساختمان باید چه نکاتی را مد نظر قرار دهیم

  • انجام دادن تمامی مقررات ذکر شده در پروانه ساخت بنا
  • گرفتن گواهی باید در مدت زمان اعتبار پروانه ساخت انجام شود در غیر این صورت نیاز به پرداخت عوارض برای تمدید مهلت می‌باشد.
  • ملکی که بنا روی ساخته می‌شوند نباید اضافه مساحت داشته باشد
  • اسناد درخواست گواهی باید بدون نقص باشد و توسط مالک ساختمان یا وکیل امور ساختمانی ارسال شود
  • در نمای شهری سازنده باید از مصالح مرغوب و با کیفیت تعیین شده استفاده کند
  • استفاده از نمای سرامیکی، سیمانی و کاشی در فضای آزاد ممنوع می‌باشد

گواهی عدم ساختمان به چه دردی می خورد

یکی از دلایل اساسی برای درخواست صدور گواهی عدم خلاف ساختمان از شهرداری‌ها بهره‌مندی از تسهیلات بانکی مورد نیاز در ساخت و ساز شهری می‌باشد.  در صورتی سازه این گواهی را نداشته باشد، بانک هیج گونه وامی را به مالک بنا اختصاص نمی دهد. دلیل دیگری که مالک را برای گرفتن گواهی عدم خلاف ساختمان ترغیب می‌کند، پیش فروش کردن واحدهای در حال ساخت می‌باشد که خریدار بدون مشاهده این گواهی معتبر و عدم آگاهی از کیفیت ساخت محصولات به کار گرفته شده، اقدام به خرید واحد نمی‌کند. در صورتی که با مشاهده این مجوز معتبرخیالش بابت رعایت شدن اصول فنی ساختمان و ضوابط شهرداری راحت می‌شود.

برای اینکه این گواهی را به سرعت تهیه نمایید بهتر است از یک وکیل امور ساختمانی متخصص در امور کمک بگیرید تا روند قانونی صدور گواهی به آسانی طی شود.

اسناد مورد نیاز برای درخواست صدور گواهی عدم خلاف سازه

  • ارائه گزارش‌های مرحله‌ای توسط مهندسین ناظر: مهندس ناظر وظیفه دارد خلاف یا عدم خلاف در مراحل ساخت را به صورت مرحله‌ای گزارش کند.
  • ارائه تأییدیه‌ برای استفاده از بتن استاندارد در سقف‌ها و فونداسیون: مهندس ناظر وظیفه دارد از سازنده ساختمان و مجری پروژه در جهت تطبیق بتن با نقشه‌های سازه‌ای تأییدیه بتن باکیفیت دریافت نماید.
  • ارائه نتیجه آزمایشگاهی در مرحله سفت کاری بنا توسط مهندسین ناظر: در این مرحله نمونه‌هایی از بتن مورد استفاده در سازه برای آزمایش و اطمینان یافتن از کیفیت آن به آزمایشگاه‌ها فرستاده می‌شود و پس از آن مهندسین ناظر به بررسی کیفیت و تطبیق بتن آزمایش شده با بتن بنا پرداخته و نتیجه را در پروانه سازه درج می‌کند.
  • پرداخت عوارض تعیین شده برای نوسازی سازه: در این مرحله مالک باید با پرداخت عوارض نوسازی بنا با شهرداری تسویه کرده و در ادامه اسنادی چون مالکیت سازه و نقشه‌های مصوب، مدارک احراز هویت، پروانه ساخت و گزارش وضعیت را ارائه کند.

برای آگاهی از جزئیات مرحله به مرحله و دقیق نحوه اخذ گواهی عدم خلاف بهتر است با موسسه‌ی وکلای پایتخت تماس بگیرید تا وکیل امور ساختمانی با بررسی همه شرایط ساختمان، شما را برای گرفتن این مجوز قانونی راهنمایی کند.

چه مواردی در ساختمان باعث می‌شوند نتوانیم گواهی عدم خلافی را بگیریم

  • اجرای نماهای صیقلی یا بازتابنده در ساختمان
  • درب‌های بنا نباید در سمت بیرون از خانه باز شوند
  • نصب پله و رمپ در محدوده پیاده رو و مکان‌های عمومی
  • هدایت هرگونه فاضلاب به گذرگاه های عمومی و ومعابر شهری

برای کسب اطلاعات دقیق در این راستا بهتر است از همان ابتدا با وکیل امور ساختمانی مشورت نمایید تا قوانین را به شما گوشزد کند تا پس از ساخت بنا مجبور به انجام اقدامات ترمیمی و پرداخت هزینه های اضافی نشوید.

وکیل امور ساختمانی کیست

یک وکیل متخصص در این حوزه کسی است که در این زمینه سابقه و اطلاعات فراوانی دارد. او با بررسی تمامی جزئیات پرونده از همان ابتدا شما را از اتفاقات پیش رو مطلع کرده و در صورتی که شکایت شما نتیجه ای به دنبال نداشته باشد هشدارهای لازم را می دهد تا هزینه‌ی اضافی نکنید.

موسسه‌ی حقوقی وکلای پایتخت با بهترین وکلا در سراسر ایران همکاری می‌کند و در تمامی زمینه‌های حقوقی آماده ارائه خدمات می باشد. برای کسب اطلاعات در تمام پرونده های قضایی می‌توانید با تماس بگیرید.

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان