شماره وکیل دیوان عدالت اداری

شماره-وکیل-دیوان-عدالت-اداری

شما هر لحظه میتوانید با گرفتن شماره وکیل دیوان عدالت اداری با گروهی از وکلای زبده و مجرب که دارای تخصص و تجربه در این شاخه از وکالت هستند صحبت کنید.با گرفتن شماره وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در راستای طرح دعوای مربوط به هر گونه از تخلفات و ظلمهای وارده از دستگاه های اداری و حکومتی به شما با وکلای با تجربه مشورت کنید.

برخی از قوانین عدالت اداری، صلاحیت و حدود اختیارات دیوان :

۱- رسیدگی به شکایات و تظلمات و اعتراضات اشخاص حقیقی و حقوقی از :

آ : تصمیمات و اقدامات واحد های دولتی اعم از وزارتخانه ها و سازمانها و موسسات و شرکتهای دولتی و شهرداریها و سازمان تامین اجتماعی و تشکیلات و نهاد های انقلابی و موسسات وابسته به آنها

ب : تصميمات و اقدامات مأموران واحدهای مذكور در بند «آ» در امور راجع به وظايف آنها.

۲- رسيدگي به اعتراضات و شكايات از آراء و تصميمات قطعي هیأتهای رسیدگی به تخلفات اداری و كميسيون‌هايي مانند كميسيون‌هاي مالياتي، هيأت حل اختلاف کارگر و کارفرما، كميسيون موضوع ماده (۱۰۰) قانون شهرداري‌ها منحصراً از حيث نقض قوانين و مقررات يا مخالفت با آنها. جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر شماره وکیل دیوان عدالت اداری تماس حاصل فرمایید

۳- رسيدگي به شكايات قضات و مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری و ساير مستخدمان واحدها و مؤسسات مذكور در بند (۱) و مستخدمان مؤسساتي كه شمول اين قانون نسبت به آنها محتاج ذكر نام است اعم از لشكري و كشوري از حيث تضييع حقوق استخدامي .جهت دریافت اطلاعات بیشتر درمورد این بند با شماره وکیل دیوان عدالت اداری تماس بگیرید

تبصره ۱- تعيين ميزان خسارات وارده از ناحيه مؤسسات و اشخاص مذكور در بندهاي (۱) و (۲) اين ماده پس از صدور رأی در دیوان بر وقوع تخلف با دادگاه عمومي است.

تبصره ۲- تصمیمات و آراء کلیه دادگاه ها و مراجع قضایی اعم از عمومی و نیروهای مسلح قابل شکایت در دیوان عدالت اداری نمیباشد

از زمان تصویب این قانون مهلت تقدیم دادخواست، راجع به موارد موضوع بند (۲) ماده (۱۰)، برای اشخاص داخل کشور سه ماه و برای افراد مقیم خارج از کشور، شش ماه از تاریخ ابلاغ رأی یا تصمیم قطعی مرجع مربوط مطابق قانون آیین دادرسی دادگاه‌های عمومی و انقلاب است.در مواردی که به موجب قانون سابق، اشخاصی قبلاً حق شکایت در مهلت بیشتری داشته اند، مهلت مذکور، ملاک محاسبه است. مطابق قانون آیین دادرسی داد گاههای عمومی و انقلاب در امور مدنی است.

قبل از هرچیز لازم به ذکر است که در این نوشتار به بحث وکیل در این نوشتار به وصف وکیل دیوان عدالت اداری بپردازیم. به طور کلی منظور از وکیل متخصص و تضمینی دیوان عدالت اداری وکیلی می باشد که در آن فرد دارای تجربه کافی در خصوص پرونده های مربوط به دیوان عدالت اداری بوده و در این زمینه پرونده های بسیاری را با موفقیت به نتیجه رسانده باشد .

در ادامه نوشتار به بررسی تاثیر وکیل دیوان عدالت اداری و اینکه در چه صورتی می تواند بهترین نتیجه را در این زمینه داشته باشد می پردازیم.درصورتیکه هم اکنون خواهان گرفتن وکیل برای پرونده خود در دیوان عدالت اداری باشید می توانید با گروه وکلای پایتخت تماس بگیرید.

نحوه شکایت در دیوان عدالت اداری :

برای شکایت در دیوان عدالت اداری شما باید مسیری را بر طبق ماده ۱۶ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری نمایید نمایید قبل از هر اقدامی شما باید دادخواست خود را بر اساس ماده مذکور یعنی ماده ۱۶ قانون تشکیلات و اصول آیین دادرسی دیوان بنویسید بر طبق این ماده شما باید دادخواست خود را به زبان فارسی و با نوشتن اطلاعات کامل من جمله نام، نام خانوادگی، شماره ملی، نشانی و همچنین کلیه اطلاعات یا  مشخصات و آدرس  ارگان دولتی یا سازمانی  که می‌خواهید علیه آن طرح شکایت کنید بنویسید و در انتها با مراجعه به دفاتر خدمات الکترونیک قضایی در سراسر کشور و ثبت نام در سامانه سامانه ابلاغ الکترونیک و همچنین سامانه ساجد که مربوط به دیوان عدالت اداری می باشد آن را ثبت نمایید .علاوه بر موارد فوق همه مردم حق مراجعه به دیوان برای رسیدگی به پرونده و پیگیری آن را ندارند اما دیوان در این مورد یکسری راه ها را برای پیگیری پرونده معین نموده است.

برای پیگیری پرونده در دیوان عدالت اداری راه های بسیار مختلفی وجود دارد که افراد می توانند با استفاده از آنها از میزان رسیدگی به پرونده خود مطلع شده و اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند سریع ترین راه ممکن در این زمینه استفاده از سامانه ابلاغ الکترونیکی قضایی می باشد بدین صورت که فرد ابتدا با استفاده از رمز و پسورد ای که است در هنگام ثبت نام از کاربر دفتر خدمات الکترونیک قضایی دریافت می نماید وارد این سایت شده و در قسمت دیوان عدالت اداری با وارد کردن شماره پرونده که از طریق اس ام اس برای ارسال شده است پرونده خود را پیگیری نماید علاوه بر این مورد یک نکته دیگری نیز وجود دارد و آن این است که وکلا می توانند به طور مستقیم به دیوان عدالت اداری مراجعه نمایند و پرونده موکلین خود را به طور مستقیم بررسی و میزان رسیدگی آن را پیگیری نمایند راه دیگری که برای پیگیری پرونده در دیوان عدالت اداری وجود دارد این است که فرد می تواند با ثبت شماره تلفن خود در دیوان عدالت اداری از طریق پیامک پیگیری‌های لازم را درخصوص پرونده خود انجام دهد .

رسیدگی در دیوان چگونه می باشد؟

در این خصوص می توان به ماده ۲۹ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان اشاره کرد بر اساس این ماده بعد از آنکه دادخواست به شعبه ارجاع شد مدیر دفتر دیوان پرونده را به نزد رئیس دیوان ارسال می نمامید و در صورتی پرونده دارای نقص خاصی نباشد از طریق رئیس دیوان به یکی از شعبه ها ارسال می شود. بعد از ارسال دادخواست به دفتر شعبه  بلافاصله پرونده مذکور  قاضی شعبه قرار میگیرد و کاغذی در صورتی که پرونده تکمیل باشد یک نسخه از دادخواست نوشته شده توسط شاکی را به همراه تمامی دلایل و مدارکی که طرف شکایت آن پیوست کرده است و به طرف شکایت ابلاغ می نماید تا طرف شکایت نیز در جریان رسیدگی قرار بگیرد.

 در ادامه بر اساس ماده ۳۰ قانون تشکیلات و اصول آیین دادرسی دیوان عدالت اداری طرف شکایت ظرف مدت یک ماه یا ۳۰ روز از تاریخ دریافت ابلاغیه می‌تواند نسبت به ارسال پاسخ به شکایت که علیه وی یا سازمان متبوع ایشان مطرح شده است پاسخ دهد.

 البته یک نکته بسیار مهم در این مورد وجود دارد و آن این است که در صورتی که طرف شکایت حاضر به پاسخ به ابلاغیه و شکایت نباشد دیوان عدالت اداری از تاریخ قانونی اقدام به رسیدگی نموده و رای صادر می نمایدو نکته دیگر اینکه در صورتی که طرف شکایت بدون هیچ دلیل و بهانه ای حاضر به پاسخ  به شکایت علیه خود خودداری نماید مطابق قانون به سه ماه تا یک سال انفصال از کار در مراکز دولتی محکوم شده و این رای ظرف  ۲۰ روز قابل تجدید نظر در شعبه‌های تجدید نظر دیوان عدالت اداری می باشد.

برای تجدید نظر در دیوان عدالت اداری باید بر اساس ماده ۱۶ قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری شما اقدام به طرح دادخواست تجدیدنظر بنمایید.بعد از طرح دادخواست و درخواست شما مبنی بر تجدید نظر از حکم صادره دیوان با بررسی دادخواست شما و اینکه اگر نقصی در آن وجود نداشته باشد آن را به شعبه تجدید نظر ارسال می نماید.

شعبه تجدید نظر بعد از دریافت پرونده اقدام به رسیدگی مجدد نسبت به حکم صادره می نماید و در انتها بعد از رسیدگی ، با بررسی حکم شعبه بودی حکم تجدید نظر را صادره خواهد نمود.حکم صادره در شعبه تجدیدنظر دیوان عدالت اداری قطعی و غیر قابل تجدید نظر می باشد.

لذا همه کسانی که خواهان طرح شکایت در دیوان عدالت اداری و یا تجدید نظر نسبت به حکم صادره در دیوان عدالت اداری می باشند بهترین راه برای آنها این است که از وکلای مجرب در این زمینه استفاده نمایند.یکی از بهترین گروه های وکلا در این زمینه گروه تخصصی وکلای دیوان می باشد که دارای سابقه بسیار تخصصی و تعداد بسیار زیادی پرونده موفق میباشند.لذا با اطمینان پرونده های خود را به آنها بسپارید .

آیا در دیوان عدالت اداری پرونده تشکیل داده اید و درحال حاضر نمی دانید که برای حل و پیگیری آن چکاری انجام بدهید؟ خیلی از افراد در طول سال ممکن است کارشان به دیوان عدالت اداری بیفتد و ندانند که برای رفع مشکلات و پیگیری پروندشان در دیوان باید چه کار انجام دهند. شما نیاز دارید تا از طریق یک وکیل حرفه ای که بر تمامی موضوعات پرونده های دیوان عدالت اداری تسلط دارد، ارتباط برقرار کنید؛ این کار باعث می شود تا شما با ذهنی باز و دستی پر پیش به سوی دادگاه بروید و حق و حقوق خود را از سازمان مد نظرتان پس بگیرید. دقت کنید که تمامی ارگان ها و سازمان ها دارای یک وکیل قدر و حرفه ای هستند که به تنهایی مقابله کردن بسیار سخت و دور از ذهن می رسد. اما شاید سوال کنید چرا؟خب به این علت که وکیل سازمان و نهادها بر تمامی قوانین به روز مسلط است و شما حتی از قوانین عادی هم سر درنمیاورید. این کار باعث می شود تا در دادگاه شکست بخورید و حق و حقوقتان ضایع شود. پس برای جلوگیری از این کار حتما با یک وکیل دیوان عدالت اداری مشورت کنید تا تمامی ابعاد پروندتان مشخص شود. مجموعه وکلای پایتخت آماده خدمت گذاری به تمامی عزیزانی است که می خواهند مشکلشان را حل کنند.

شماره تماس بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

اگر می خواهید با بهترین وکیلان ما در زمینه پرونده های دیوان عدالت اداری ارتباط برقرار کنید، همین حالا از طریق شماره تماس هایی که درزیر صفحه وجود دارد، با ما تماس بگیرید. این مشاوره تلفنی کاملا رایگان است و کسانی که پشت خط هستند همگی از افراد حرفه ای و کاربلد در دیوان عدالت اداری می باشند. شما با این مشاوره تلفنی متوجه می شوید که ایا نیاز به جلسات حضوری هم دارید یا خیر؛ اگر نیاز به جلسات حضوری بود مشاورین ما شما را در الویت قرار داده و در اسرع وقت می توانید به موسسه مراجه کرده و در رابطه با پروندتان صحبت کنید. مشاوره در این زمینه  توسط وکیل متخصص دیوان عدالت صورت می‌گیرد؛ زیرا باید به صورت کاملا تخصصی باشد. مجموعه وکلای پایتختت به صورت تخصصی به مشاوره در این خصوص مدت چندین سال وکالت در امور دیوان عدالت اداری را برعهده‌دارند. آشنایی با کلیه مقررات دولتی و آرا صادره در این دعاوی از ایشان یک وکیل متخصص و مجرب ساخته که ایشان می‌تواند به صورت مناسب  مشکل در دعاوی برای بهترین نتیجه برای موکلین اقدام کند.

ممکن است در مشاوره در این مورد  بخواهید شماره وکیل متخصص  را نیز داشته باشید. که در زیر صفحه موجود است. مشاوره حقوقی ما صد درصد به صورت رایگان می باشد.

مشاوره تلفنی دیوان عدالت در چه زمینه‌هایی است؟

رسیدگی به شکایات

رسیدگی به شکایات و اعتراض‌ها و اعتراضات افراد حقیقی و حقوقی از: تصميمات و اقدامات واحدهاي دولتي اعم از وزارتخانه ها ، سازمان ها موسسات ، شركتها ، شهرداری‌ها ، سازمان‌های تأمين اجتماعي ، سازمان‌ها و نهادهای انقلابي و موسسات وابسته به آن ها

رسیدگی به تصمیمات

ب) تصميمات و اقدامات افسران واحدهاي ذکر شده در بند (الف) در رابطه با وظايف خودش. اگر به هر یک از موارد یک فوق‌الذکر شده‌اید و در جریان تشکیل پرونده می‌باشید، می‌توانید با دادگستری اداری تماس حاصل کنید.

در این قسمت از مبحث مشاوره در حوزه پرونده های دیوان عدالت اداری لازم است بررسی شود چه مواردی در دیوان رسیدگی می‌شود:

تجدید نظر آرا نهاد های اداری

رسیدگی به شکایت‌ها و تجدید نظر درمورد تصمیمات و تصمیمات دستگاه های نقض اداری و کمیسیون هایی مانند کمیسیون های مالیاتی، هیات حل اختلاف کارگر ها و کارفرما ها.

موضوع بند یک  قانون شهرداری‌ها یا صلاحیت انحصاری آن‌ها. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره یک وکیل دادگستری اداری تماس حاصل نمایید.

رسیدگی به شکایات قضات و کارمندان دولت تحت قانون مدیریت خدمات کشور

سایر کارمندان واحد ها و مؤسسات مندرج در بند (۱) و خادمین موسساتی که این قانون مستلزم ذکر آن می‌باشد. چه نظامی و چه ملکی با نقض از حقوق آن ها برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این بند با مجموعه وکلای پایتخت تماس بگیرید

تبصره ۱ – تعیین میزان خسارات واردشده توسط اشخاص مذكور و اشخاص مذكور در بندهای یک و دو این ماده پس از صدور حكم در دادگاه، توسط دادگاه عمومی.

تبصره ۱- تصمیمات و تصمیم های کلیه دادگاه ها و دستگاه های قضایی  شامل نیروهای عمومی و مسلح قابل تجدیدن ظر در دیوان عدالت اداری نیست.

از زمان تصویب این قانون، مهلت تشکیل دادخواست برای موارد مذكور در بند (۲) ماده (۱) برای افرادی داخلی و ۶ ماه برای اشخاص مقیم خارج از كشور ۶ ماه است. ۶ ماه از تاریخ ابلاغ تصمیم یا مراجعه قطعی به قانون مربوط. این محاکمه دادگاه های عمومی و انقلابی می‌باشد. در مواردی که شخص قبلا مدت طولانی‌تری برای شکایت در قانون سابق داشته‌باشد. مهلت زمانی معیار محاسبه می‌باشد که براساس آیین‌نامه، دادگاه‌های عمومی و انقلابی امور مدنی هستند. شما برای انجام تمامی این امور، هر شخصی مه هستید اصلا مهم نیست، می توانید همین حالا از طریق تلفن های زیر با ما تماس بگیرید.

مشاوره تلفنی دیوان عدالت توسط چه کسی انجام می شود

مشاوره تلفنی به وسیله وکیل متخصص این حوزه  انجام می‌شود. این فرد وکیلیست که در زمینه امور دیوان عدالت اداری تخصص و تجربه لازم و کافی را دارد. بنابراین مشاوره حقوقی رایگان در این مورد  به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری و پایه یک دادگستری احتیاج دارد. زیرا مشاوره تلفنی هم به اندازه مشاوره حضوری ارزش دارد و باید توسط عالی ترین وکیلان انجام شود. پس فقط وکیل متخصص دیوان  می تواند به شما مشاوره حقوقی مناسبی بدهد. در آخر ، لازم به ذکر است که در صورت نیاز به مشاوره با وکلای مجرب و باتجربه در هر یک از پرونده های ارائه شده به دیوان عدالت اداری ، می توانید با شماره وکالت دادگستری اداری تماس بگیرید. مشاوره در این موضوع   باید توسط وکیل دادگستری باشد و مانند سایر دادگاه‌های بدوی و دادگاه تجدیدنظر  ودیوان عدالت اداری، وکلا برای ثبت شکایت یا اعلام آمادگی در پرونده‌های مربوطه  به صورت تخصصی کار می‌کنند.

در موارد زیر مشاوره تلفنی می تواند کارآمد باشد:

  • کاهش پرداخت هزینه

شما می توانید تنها اط طریق شماره تماس هایی که در سایت موجود است با ما تماس بگیرید. این کار باعث می شود تا هزینه های شما خیلی کمتر شود. زیرا این مشاوره به صورت کاملا رایگان انجام می شود. همیشه در هر کاری که مهم است و شما سررشته ای در آن ندارید، بایک وکیل متخصص و حرفه ای مشورت کنید. این کار باعث می شود تا بتوانید در تمامی امور موفق شوید. امور مربوط به دیوان عدالت اداری خیلی تخصصی است و روبه رو شدن با سازمان و نهادهای دولتی کار بسیار سختی است. پس به همین دلیل با یک تماس کوچک می توانید از روندی که باید در پیش بگیرید آگاه شوید. همین حالا از طریق شماره تماس های زیر با مشاورین موسسه حقوقی وکلای پایتخت تماس حاصل کنید.

  • مشاوره تخصصی

اگر با موسسه حقوقی وکلای پایتخت تماس بگیرید، می توانید در تمامی زمینه های تخصصی مشاوره ببینید. وکیلان حرفه ای ما در تمامی زمینه های مربوط به شهرداری ها که شامل انواع کمیسیون ماده های ۸۷ ۹۹ ۵۵ ۱۰۰ و… می باشد و یا رودرو شدنبا سازمان تامین اجتماعی در زمینه حقوق بازنشستگی و.. پس گرفتن زمین های اجدادی از سازمان منابع طبیعی …

شما می توانید در تمامی این زمینه ها با یک وکیل حرفه ای از موسسه ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان تلفنی ببینید.

  • عوارض

پرونده های مالیاتی: هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی، مجازات‌های دولتی، اداری، مدنی آیین نامه ها ، مصوبه‌ها دستورالعمل‌ها ، بخشنامه‌ها و دستورات دولت

زمینه های مشاوره تلفنی دیوان عدالت

مشاوره در زمینه قوانین اداری

در بحث مشاوره تلفنی با موسسه پایتخت در زمینه پرونده های دیوان عدالت اداری بر اساس قانون اساسی و ماده ۱ قانون تشکیلات و آیین دادرسی، به منظور رسیدگی به شکایات، شکایت ها و اعتراضات مردم علیه مقامات دولتی و آیین نامه‌های خلاف قانون یا شرع که خارج از اختیارات مقام تصویب‌کننده نظر رئیس قوه قضائی تشکیل شده می‌باشد. دیوان عدالت اداری در تهران می‌باشد و کلیه پرونده‌ها در تهران رسیدگی می‌شود. دیوان عدالت اداری  دارای ۵۰ شعبه در تهران برای رسیدگی به شکایات است.

مشاوره در زمینه بخش نامه های اداری

در دیوان عدالت اداری با توجه به اینکه مردم در جلسات حضور ندارند معمولا باعث می‌شود که افراد نتوانند امور خود را به طور دقیق به گوش قضات دیوان برسانند که همین کار باعثا می‌شود که معمولا رای علیه آن ها صادر شود؛ ما وکلای دفتر دیوان عدالت با نظر به این موضوع آماده ارائه انواع خدمات حقوقی از ابتدای طرح شکایتتان تا زمان رسیدگی و صدور حکم برای شما هستیم؛ پس شما می‌توانید با خیال راحت و به صورت تضمینی و تخصصی تمامی امور دیوان را به این گروه با تجربه وکلای پایتخت بسپرید و با خیال راحت منتظر دریافت حکم و احقاق حق خود باشید. اگر بخواهید می توانید با مشاورین ما همین حالا تماس بگیرید. اگر می خواهید به عالی ترین شکل ممکن مشاوره ببینید، با ما یعنی موسسه وکلای پایتخت تماس حاصل کنید. به طور کلی براساس قانون مدنی وکیل کسی می‌باشد که به نمایندگی از فردی امور وی را انجام می‌دهد.

وکلا در ایران به طور کلی باید دارای مدرک کارشناسی در رشته حقوق و یا فقه و مبانی حقوق بوده باشند و بعد از اتمام تحصیلات با شرکت در ازمون کانون وکلای دادگستری و یا مشاوران حقوقی پروانه فعالیت را دریافت کرده و در آخر با اتمام دوره کارآموزی می‌توانند شروع به دریافت پروند های دادگستری نموده و فعالیت خود را آغاز نمایند. اما در موسسه ما تمامی وکیلان مشاوره تلفنی از وکیلان حرفه ای هستند و این افراد کار آموز در موسسه ما برای مشاوره دادن حضورندارند.

ویژگی‌های وکیل دیوان عدالت اداری:

  • شناخت وظایف و اختیارات هریک از نهادها و دستگاه ‌های دولتی کشور.
  • توانایی تشخیص این که در دعوای مبنی بر درخواست ابطال مصوبه ها، با توجه به قلمرو اجرای مصوبات مورد شکایت، رسیدگی به دعوای مربوط، در صلاحیت هیئت عمومی دیوان عدالت اداری می‌باشد یا شعب دیوان.
  • استفاده از طرق فوق ‌العاده اعتراض به آراء قطعی دیوان عدالت کشور.
  • آگاهی از تمایزهای بین وکالت در دیوان عدالت اداری و وکالت با پرونده‌ های جاری در داد سراها و دادگاه‌ های عمومی کشور و انقلاب
  • دارا بودن دانش حقوقی لازم در گرایشات حقوق عمومی و …

مزایای استفاده از وکیل دیوان عدالت اداری:

  • کمتر بودن امکان اشتباه در توضیح دادن دادخواست
  • کوتاه کردن راه و روش دادرسی با تنظیم صحیح دادخواست
  • زیاد شدن شدن سرعت نگارش لایحه و دادخواست شکایت به دیوان عدالت اداری
  • افزایش شانس رسیدن به نتیجه مطلوب

شماره تلفن بهترین وکیل دیوان عدالت

اگر شما هم به دنبال شماره بهترین وکیل دیوان عدالت اداری هستیدو برایتان تجربه و قدرت زیاد در دادگاه مهم می‌باشد، تنها لازم است که از طریق شماره‌های زیر با مجموعه حقوقی وکلای پایتخت تماس بگیرید. این مجموعه با داشتن سال‌ها تجربه در زمینه رسیدگی به پرونده‌های مختلف و داشتن بهترین وکیل مجرب می‌تواند کمک زیادی در این راه به شما نماید. مشاوره ی تلفنی که در مجموعه وکلای پایتخت خواهید داشت، به شما تضمین می‌کند مسیری که در پیش گرفتید سریع‌ترین و آسان‌ترین راهی است که به صورت تضمینی در گرفتن حقتان پیروز بیرون می‌آیید.

تماس با ما

مجموعه حقوقی وکلای پایتخت با داشتن بهترین وکیلان حرفه ای می تواند به شما مشاوره خصوصی بدهد. اینکه شما یک وکیل را انتخاب می کنید، تا انتهای پرونده فقط با همین یک نفر در ارتباط هستید؛ اما وقتی شما مجموعه ای را انتخاب کنید، در این تیم مجموعه ای از بهترین وکیلان با تجربه و تبحر بالا وجود دارد که حتی برخی از آن ها از قاضیان بازنشسته دیوان عدالت اداری هستند. پس وقتی با تماس تلفنی با این مجموعه مشاوره می کنید، از تمام تجربیات این افراد حرفه ای بهره می برید. دقت کنید که وکیلان دارای پروانه پایه یک دادگستری کسانی هستند که می دانند قاضی از شما چه چیزی می خواهد و تمام مسیر را برایتان هموار می کند. پس لازم نیست که شما هزیته زیادی را صرف رفت و آمد و یا جلسه حضوری به وکیل بدهید، می توانید با یک تماس کوتاه از مسیری که باید پیش رو بگیرید، مطمئن شوید.

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان