وکیل دیوان عدالت اداری کرج

وکیل-دیوان-عدالت-اداری-کرج

وکیل دیوان عدالت اداری کرج شخصی است که به اشخاصی که قصد طرح شکایت در دیوان عدالت اداری دارند، راهنمایی های لازم را ارائه می‌کند. طرح شکایت در دیوان عدالت اداری نیازمند کسب اطلاعات کافی در زمینه دیوان است. اهمیت حضور بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کرج موضوعی است که اشخاص تاثیر آن در فرایند رسیدگی دیوان عدالت اداری را نمی‌توانند انکار کنند.

دیوان عدالت اداری به منظور رسیدگی به شکایات و درخواست های اشخاص در رابطه با سازمان‌ها و ارگان‌های اداری دولتی، عملکرد و اقدامات مامورین این سازمان‌ها و آیین نامه‌های دولتی از جهت عدم رعایت قانون و شرع ایجاد شده است. این سازمان با قصد برقراری نظم، اجرای قوانین و جلوگیری از پایمال شدن حقوق اشخاص در سیستم اداری دولتی تشکیل شده است. اشخاص برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری بایستی با قوانین و ضوابط حاکم بر این سازمان و سیستم اداری دولتی اطلاعات لازم را کسب کرده باشند. وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری کرج گروه وکلای پایتخت با تجربیات خود در این زمینه بهترین گزینه پیشنهادی برای اشخاصی هستند که قصد طرح شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند.

مراحلی که شخص برای ارائه دادخواست و شکایت در دیوان عدالت اداری به همراه وکیل دیوان عدالت اداری کرج طی نماید به شرح زیر است؛

پیش از آغاز اولین مرحله شاکی با ارائه مدارک و اسناد، توضیحات در رابطه با موضوع شکایت و دریافت مشاوره از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کرج، درمی‌یابد که آیا موضوع درخواست وی در حوزه صلاحیتی دیوان عدالت اداری قرار خواهد گرفت؟

برای دریافت مشاوره تلفنی از وکیل دیوان عدالت اداری کرج گروه وکلای پایتخت، میتوانید با شماره تلفن های این مجموعه که در پایین صفحه مشاهده می‌کنید، در تماس باشید.

تنظیم و ارائه دادخواست شکایت دیوان عدالت اداری نیازمند شخصی است که نسبت به شرایط قانونی دادخواست دانش کافی را داشته باشد. وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری کرج با درنظر گرفتن تمامی جوانب اقدام به تنظیم دادخواست شکایت دیوان عدالت اداری می‌نماید.

امروزه ثبت دادخواست در سامانه ساجد دیوان عدالت اداری به صورت اینترنتی صورت می‌گیرد. وکیل دیوان عدالت اداری کرج در حین ثبت دادخواست در این سامانه می بایست سمت خود را انتخاب گزینه وکیل، تعیین کند.

دادخواست پس از بارگذاری بر سامانه ساجد مورد بررسی قرار گرفته و در صورتی که مورد تایید باشد، به شعبه برای رسیدگی ارسال می‌شود. چنانچه دادخواست شامل ایراداتی باشد، در سامانه ساجد برای وکیل متخصص دیوان عدالت اداری کرج و موکل وی قابل مشاهده می‌باشد. هرچند برخی از ایرادات منجر به رد دادخواست می‌شوند، رد دادخواست مانع از طرح مجدد شکایت نمی‌گردد. دادخواستی که توسط وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری کرج تنظیم شده باشد، به جهت تجربه و دانش وکیل دارای ایراد و نقص نخواهد بود.

پس از بررسی موضوع شکایت، مدارک و اسناد، استماع دفاعیات و توضیحات طرفین و تکمیل تحقیقات شعبه رسیدگی کننده ظرف یک هفته رای صادر می‌نماید. رای صادره برای اجرا به واحد اجرای احکام و به طرف شکایت ابلاغ می‌شود. شاکی نیز میتواند در سامانه ثنا که سامانه قوه قضاییه است، رای صادره را پیگیری و مشاهده نماید.

طرف شکایت یا شاکی پس از مشاهده رای میتوانند هر نوع اعتراض یا نارضایتی خود نسبت به رای صادر را با تنظیم و ارائه دادخواست تجدیدنظر اعلام نمایند. تجدیدنظر خواهی مستلزم دلایل و مدارک مستند و دقیق است، اشخاصی که به صرف نارضایتی از رای بدوی تجدیدنظرخواهی می‌کنند، وقت و هزینه خود را تلف می‌کنند. بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کرج گروه وکلای پایتخت با بررسی پرونده و دلایل شخص راه حل‌های کاربردی به موکلین خود ارائه می‌دهد، مشورت با وکیل دیوان عدالت اداری کرج مانع هدررفت هزینه و وقت اشخاص خواهد شد.

ارائه دادخواست در مرحله بدوی یا تجدیدنظر باید با توجه به مهلت های مقرر در قانون صورت گیرد. آراء صادره در مرحله بدوی قابل تجدیدنظر در مهلت های تعیین شده هستند، لیکن تجدیدنظرخواهی پس از این زمان ممکن نیست و رای بدوی قطعی و لازم الاجرا می‌شود.

دیوان عدالت اداری همچنین مرجعی برای رسیدگی اعتراضات اشخاص به آراء صادره در هیئت های حل اختلاف کارگر و کارفرما، هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها، کمیسیون‌های مالیاتی از حیث مخالفت با قوانین نیز می‌باشد.

برای مثال کارمندی که به دلیل تخلفات اداری حکم بازخریدی خود را دریافت کرده، میتواند با همراهی وکیل دیوان عدالت اداری کرج درخواست شکایت به رای صادره در هیئت رسیدگی به تخلفات اداری را در دیوان عدالت اداری مطرح نماید.

شعبه تجدیدنظر پس از بررسی رای شعبه بدوی، دادخواست، مدارک و دلایل تجدیدنظر خواه نسبت به تایید یا رد دادخواست تصمیم گیری می‌کند. در صورت رد رای بدوی اقدام به صدور رای تجدیدنظر می‌نماید و پس از صدور رای به طرفین و وکیل دیوان عدالت اداری کرج اعلام می‌شود. اما در صورتی که دادخواست تجدیدنظر را قابل قبول نداند، آن را رد و رای شعبه بدوی را تایید می‌کند.

اعاده دادرسی از موارد استثنایی اعتراض به رای قطعی در دیوان عدالت اداری است. دلایل مقبول دادگاه برای بررسی دادخواست اعاده دادرسی شامل تعارض در آراء مشابه، صدور حکم خارج از موضوع شکایت، صدور رای بیشتر از میزان خواسته، تضاد در متن حکم، اثبات جعلی یا بی اعتباری اسنادی که حکم با استناد به آنان صادر شده، ارائه مدارک و اسناد از سوی درخواست اعاده دادرسی و وکیل دیوان عدالت اداری کرج وی مبنی بر حقانیت او و عدم دسترسی وی به این مدارک در زمان صدور حکم هستند.

دیوان عدالت اداری مرجع تخصصی رسیدگی به شکایات افراد در سیستم اداری است که فرایند رسیدگی و کسب نتیجه در آن نیازمند تخصص وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری کرج می‌باشد. بسیاری از اشخاص با این تفکر که خود میتوانند به نتیجه مطلوب در دیوان عدالت اداری دست یابند، از دریافت مشاوره و مراجعه به وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری کرج خودداری می‌کنند. اشتباهات در ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری بعضا منجر به نتایج جبران ناپذیری خواهد شد.

گروه وکلای پایتخت با سابقه و تخصص در زمینه دیوان عدالت اداری موجبات تسریع و تسهیل کسب نتیجه در دیوان عدالت اداری را برای موکلین خود به ارمغان می‌آورند. اشخاصی که ساکن شهر کرج هستند و قصد طرح یا پیگیری شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند، میتوانند با دریافت مشاوره حقوقی تلفنی، آنلاین یا حضوری از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کرج گروه وکلای پایتخت پاسخ سوالات خود را پیدا کنند.

در ایران مراجع قضایی به چند دسته تقسیم می‌گردند. پرونده‌هایی مانند دعاوی مالی خانوادگی، مسائل بین موجر و مستاجر و غیره در مراجع حقوقی پیگیری می‌شوند. لازم به ذکر است که در این مراجع قرار بر صدور رای بر مجازات اشخاص نمی‌باشد و فقط ذینفع و ذی حق پرونده مشخص خواهد شد. از آنجایی که پیگیری پرونده‌ها در دیوان از پیچیدگی‌های زیادی برخوردار است، برای افزایش شانس موفقیت پرونده‌مان باید از وکیل دیوان عدالت اداری کرج مشاوره گرفته تا از راهنمایی‌های وی بهره‌مند شویم.

در مراجع کیفری به پرونده‌هایی که شامل قتل، آدم‌ربایی، توهین، اختلاس و … رسیدگی شده و همچنین به دعاوی که در برابر قانون مجازات اسلامی منجر به مجازات می‌شود، حکم صادر خواهد شد.

وظیفه دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری وظیفه دارد به شکایات و اعتراضات مردم و اشخاص عادی علیه سازمان و نهادهای دولتی رسیدگی کند. هر شخصی این امکان را دارد که از تصمیمات و اقدامات ارگان‌های دولت یا تصویب‌نامه‌ها و آیین‌نامه‌های دولتی که منجر به ضایع شدن حق وی گشته، شکایت نماید.

پس از ثبت شدن شکایت، پرونده به یکی از شعب دیوان ارجاع داده شده و نسخه‌ای هم از شکایت شاکی برای طرف شکایت ارسال می‌گردد. این به معنی انجام شدن تبادل لوایح است. همینطور بعد از ارسال نسخه‌ی شکایت به طرف دیگر، دیوان عدالت اداری از طرف شکایت می‌خواهد که به آن پاسخ دهد. پس از وصول لایحه جوابیه، در صورتی که شکایت توسط دیوان عدالت اداری وارد تشخیص داده شود، به ابطال آن بخشنامه یا دستورالعمل حکم صادر می‌گردد.

یکی دیگر از مواردی که خواهید توانست برای دفاع از حق خود به دیوان عدالت اداری شکایت کنید، زمانی است که دولت از حدود وظایف قانونی خود تجاوز کرده و در زمینه اجرای وظایف اداری و اجرایی سبب تضییع حق شما گردد. در این صورت تفاوتی ندارد که آن شخص کارمند دولت بوده و علیه وی در نهادهای رسیدگی به تخلفات اداری رای قطعی صادر شده و یا هر شخص دیگر که حقوق او تحت هر عنوان ضایع شده است. بنابراین این شخص می‌تواند علیه سازمان یا نهادهای دولتی به دیوان عدالت اداری شکایت کند.

رئیس دیوان عدالت اداری توسط ریاست قوه قضاییه تعیین گردیده و این نهاد طبق قانون ۱۷۳ برای رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردم علیه نهادها و ارگان‌های دولتی تاسیس گشته است. لازم به ذکر است که شیوه رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری با دیگر دادگا‌های موجود مانند دادگاه عمومی و انقلاب، بسیار متفاوت بوده و بدلیل دشواری و پیچیدگی پرونده‌ها نیاز به یک وکیل دیوان عدالت اداری کرج می‌باشد.

اختیارات وکیل دیوان عدالت اداری کرج

همانطور که گفته شد، پرونده‌های دیوان عدالت اداری از سختی و دشواری زیادی برخوردار بوده و از این رو نیاز به مشاوره شخصی که به امور دیوان مسلط است، خواهد بود. گروه وکلای پایتخت با در اختیار داشتن وکلایی که از دانش بالا برخوردار بوده و دارای تجربه زیادی در پرونده‌های مربوط به امور دیوان می‌باشند، توانسته سبب رضایت افرادی که به این مجموعه مراجعه می‌کنند، گردد.

در زمان مراجعه به وکیل دیوان عدالت اداری، در همان ابتدا افراد با مبحثی به عنوان صلاحیت و حدود اختیارات مواجه می‌شوند. زیرا وکیل دیوان عدالت اداری قادر به رسیدگی در خصوص پرونده‌هایی که ربطی به این مرجع قانونی ندارند، نخواهد بود.

دیوان عدالت اداری مرجعی برای دادخواهی عموم مردم در مقابل دستگاه‌های دولتی بوده و برای پیگیری این قبیل از پرونده‌ها که در طرف دیگر آن بخش‌های دولتی و دستگاه‌های عمومی قرار دارند لازم است از توانایی یک وکیل با تجربه دیوان بهره ببریم. زیرا وکیل دیوان با داشتن تخصص و مهارت بالا در این زمینه خواهد توانست با ارائه راه حل‌های مناسب حقوق موکل خود را مطالبه کند.

مشاوره با یک وکیل حرفه‌ای بسیار برای موکل کمک کننده است، زیرا سبب شفاف سازی قوانین برای وی خواهد شد.

پرونده‌هایی که توسط وکیل دیوان عدالت اداری کرج پذیرفته می‌شود

صلاحیت‌های دیوان برای رسیدگی به پرونده‌های مطرح شده در ماده ۱۳ قانون دیوان عدالت اداری ذکر شده است. بر طبق این قوانین اشخاص حقوقی و حقیقی خواهند توانست نسبت به اقدامات و تصمیم‌ها‌ی نهادها و سازمان‌های دولتی شکایت نمایند. علاوه بر آن در صورتی که قوانین شهرداری خلاف قانون تشخیص داده شود و یا شخصی نسبت به اقدام مامورین دولتی شکایت داشته باشد، خواهد توانست در دیوان عدالت اداری پرونده خود را به جریان بیاندازد.

به این ترتیب وکیل دیوان عدالت اداری کرج می‌تواند در زمینه‌های مختلفی وکالت افراد را بپذیرد. پرونده‌هایی مربوط به کمیسیون مالیاتی، هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما، شورای کارگاه، کمیسیون ماده ۹۹، کمیسیون ماده ۱۰۰ قانون شهرداری و … توسط وی پذیرفته می‌شود.

مراجعه به یک کارشناس حقوقی با سابقه سبب می‌شود که دادخواست محکم و مستندی برای ارائه به دیوان عدالت اداری تنظیم گردد. زیرا دادخواستی که به دیوان تحویل داده می‌شود باید دارای ضوابط و مقررات خاصی بوده و قوانین در آن رعایت شود.

ارتباط با وکیل دیوان عدالت اداری کرج

امروزه افراد با شیوه‌های مختلفی می‌توانند با وکیل دیوان عدالت اداری کرج ارتباط برقرار کرده و از مشاوره‌های وی برای کسب نتیجه دلخواه در پرونده خود استفاده کنند. ساده‌ترین راه دسترسی به وکیل دیوان عدالت اداری روش‌های الکترونیک می‌باشد. همچنین وجود سایت‌های معتبر در این زمینه به پیدا کردن بهترین وکیل دیوان کمک خواهد کرد.

همچنین مکالمه تلفنی با وکیل نیز از مزایای زیادی برخوردار است، چون هم سبب جلوگیری از اتلاف وقت شده و هم موجب می‌شود در ترافیک شهری زمان خود را سپری نکنید و به سرعت با وکیل دیوان عدالت اداری ارتباط برقرار کنید.

لازم به ذکر است که برای برخی افراد مشاوره حضوری مناسب‌تر می‌باشد، زیرا در میان گذاشتن مشکل خود به صورت حضوری با وکیل دیوان عدالت اداری موجب آشنا شدن با قوانین دیوان و نشان دادن اسناد و مدارک لازم به وکیل مربوطه می‌باشد. وکیل دیوان می‌تواند ضمن مطالعه مدارک، راهکار مناسبی در اختیار فرد بگذارد.

وظایف وکیل دیوان عدالت اداری کرج

همانطور که تا به اینجا گفته شد، وظیفه قوه قضاییه رسیدگی به شکایات مردم است. برای رسیدگی دقیق به اعتراضات مردم علیه سازمان‌های دولتی، دیوان عدالت اداری تشکیل گردید. همینطور رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری با سایر مراجع از تفاوت‌های زیادی برخوردار است. زیرا این جلسات به صورتی که در عرف شناخته شده، برگزار نمی‌شود.

باید به این نکته توجه داشته باشید که اکثر نهادها یا سازمان‌های دولتی مورد شکایت قرار گرفته، نسبت به اعزام وکیل خود در جلسات اقدام خواهند کرد. بنابراین اگر شما هم در روند پرونده خود از توانایی‌های یک وکیل دیوان مجرب استفاده نکنید شانس موفقیتی نخواهید داشت و نمی‌توانید از حق خود دفاع کنید.

کسب تجربه در پرونده‌های دیوان برای وکلا، نیازمند مراجعات زیاد به دیوان و آشنایی با روند پرونده در شعبه‌های مختلف آن است. خوشبختانه گروه وکلای پایتخت دارای بهترین و با تجربه‌ترین وکلای کشور بوده و می‌توانند در روند انواع و اقسام پرونده‌های دیوان به شما کمک کنند.

وکیل دیوان عدالت اداری معمولا همان وکیل دادگستری بوده که بعد از سال‌ها کار روی پرونده‌های مختلف، به صورت تخصصی بر روی پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری مشغول به کار شده است. اگر برای پیگیری پرونده‌تان در دیوان به یک وکیل بی‌تجربه مراجعه کنید به احتمال زیاد پرونده شما با شکست مواجه شده و قادر به دفاع از حقوق خود نخواهید بود.

نحوه رسیدگی وکیل دیوان در شعب دیوان

لازم به توضیح است که وقتی شما اقدام به طرح شکایت به صورت دادخواست بدوی به دیوان می‌نمایید، شعب دیوان ممکن است حکم به ورود شکایت یا رد آن همچنین قرار رد شکایت صادر کند. خوشبختانه همه این آرا قابل اعتراض در شعب تجدید نظر بوده و وکیل دیوان عدالت اداری کرج باید در مدت ۲۰ روز از تاریخ ابلاغ رای، اقدام به اعتراض نماید.

پس با مطالبی که تا اینجا گفته شد می‌دانیم که یکی از وکلای متخصص پایه یک دادگستری، وکیل دیوان عدالت اداری می‌باشد. وکیل دیوان دارای تجربه و سابقه زیادی در حل پرونده‌هایی است که رسیدگی به آن در دیوان انجام می‌گیرد. بهترین وکیل دیوان باید دارای پروانه وکالت بوده و از سابقه درخشانی در به انجام رساندن پرونده‌های دیوان برخوردار باشد.

وکیل دیوان عدالت اداری کرج

یکی از انواع وکلای حقوقی، وکیل دیوان عدالت اداری می‌باشد که با توجه به مسائل روز جامعه از کارایی بالایی برای مردم برخوردار است. در صورتی که مجریان قانون با توجه به در اختیار داشتن ابزارهای قانونی اقدام به زیر پا گذاشتن عدالت کنند، دیوان عدالت اداری مرجعی برای رسیدگی به تخلف آنها می‌باشد.

از آنجایی که حقوق از شاخه‌های گسترده‌ای تشکیل شده، نمی‌توانیم از یک وکیل انتظار داشته باشیم که در تمام حوزه‌ها از تسلط و دانش بالایی بهره‌‌ ببرد. همینطور وکالت هم مانند دیگر شغل‌ها نیاز به کسب تجربه دارد و در نتیجه وقتی فردی در یک حوزه خاص در زمینه وکالت مشغول به کار می‌گردد، عملا به وکیلی با تجربه و مجرب در آن حوزه تبدیل می‌شود.

بنابراین در دیوان عدالت اداری که به تخلفات دستگاه‌ها و سازمان‌های دولتی رسیدگی می‌شود و اشخاص عادی با شخصیت‌های حقوقی طرف هستند، مشاوره گرفتن از یک وکیل دیوان بسیار حایز اهمیت است. همینطور قدرت یک شخص یا نهاد حقوقی می‌تواند بسیار بیشتر از یک فرد عادی بوده و نقش وکیل دیوان در دفاع از موکل خود در اینگونه از پرونده‌ها دارای اهمیت زیادی می‌باشد.

احتمالا وکلایی وجود دارند که ادعای داشتن تخصص و تجربه در پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری را دارند اما حقیقت این است که همه وکلای پایه یک دادگستری دارای تخصص کافی در زمینه پرونده‌های دیوان نمی‌باشند و مراجعه به آنها صرفا سبب اتلاف وقت و هزینه شما خواهد شد. برای یافتن بهترین وکیل دیوان نیاز به تحقیقات زیاد در این زمینه است. البته گروه وکلای پایتخت با در اختیار داشتن با تجربه‌ترین وکلای دیوان توانسته راهنمای خوبی برای مراجعه‌کنندگان خود باشد و موفقیت پرونده آنها را رقم بزند.

ممکن است برای شما این سوال بوجود بیاید که چقدر تجربه وکیل دیوان عدالت اداری در پیشرفت پرونده موثر خواهد بود، در جواب این پرسش باید بگوییم که داشتن تجربه یک امر بسیار ضروری برای وکیل دیوان است تا بتواند به بهترین شکل ممکن از عهده نتیجه کار برآید.

هزینه وکیل دیوان عدالت اداری

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های افرادی که قصد مشاوره با یک وکیل دیوان را دارند این است که چه مقدار باید هزینه صرف این کار کنند. البته لازم به ذکر است که استفاده از یک وکیل دیوان مجرب برای پیگیری پرونده در واقع صرف هزینه محسوب نشده بلکه یک نوع بیمه قلمداد می‌گردد. زیرا هزینه‌هایی که ممکن است در اثر عدم موفقیت پرونده‌تان حاصل شود بسیار بیشتر از صرف هزینه برای به کارگیری یک نیروی متخصص و حرفه‌ای در این زمینه می‌باشد.

علاوه بر موارد ذکر شده، پیچیدگی امور پرونده‌های دیوان به اندازه‌ای است که برای پیگیری پرونده خود حتما نیازمند همراهی یک وکیل متخصص خواهید بود تا با بهره بردن از راهنمایی‌های صحیح وی، به بهترین و راحت‌ترین شکل ممکن مسیر خود را طی کنید.

در تعیین هزینه برای یک پرونده، موضوعات زیادی نقش دارد که از آنها می‌توان به موضوع پرونده، میزان تجربه وکیل، مدت زمان خاتمه آن و … اشاره کرد. برای اطلاع دقیق از هزینه پرونده خود باید آن را با وکیل مطرح نمایید.

نکاتی در خصوص وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری کرج باید از تمامی جزئیات قانونی پرونده دیوان عدالت با خبر باشد و بر اساس صلاحیت‌های قانونی این مرجع قضایی اقدام به پذیرفتن پرونده موکلین نماید.

وکیل دیوان عدالت اداری وظیفه دارد تا تمام مسائل قانونی پرونده مورد نظر را برای موکل خود بازگو کند. همچنین فرد باید در جریان تصمیمات آرا دادگاه‌ها و سایر مراجع قضایی قرار بگیرد. رسیدگی به پرونده در شعب دیوان مستلزم تقدیم دادخواست به زبان فارسی توسط وکیل دیوان عدالت اداری بوده و روی برگه‌های مخصوص تنظیم می‌شود.

برای تکمیل و پیگیری مراحل رسیدگی و صدور رای، عدم حضور وکیل دیوان عدالت اداری سبب بروز مشکل می‌شود. همچنین شعبه رسیدگی کننده قادر است تا هرگونه تحقیقی را که لازم می‌داند انجام دهد.

شاکی این امکان را دارد که قبل از صدور رای از شکایت خود صرف نظر کند که این امر موجب قرار سقوط شکایت شده و امکان طرح مجدد آن ممکن نیست.

وکیل دیوان عدالت اداری بهتر از هر شخص دیگری قادر به رسیدگی پرونده‌های دیوان می‌باشد. زیرا او از مهارت و تجربه بالایی در این زمینه برخوردار است. با مراجعه به گروه وکلای پایتخت از خدمات این مجموعه بهره‌مند شوید.

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان