شکایت در دیوان عدالت اداری

شکایت-در-دیوان-عدالت-اداری

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : ۰۹۱۹۹۳۵۳۴۷۰

درخواست مشاوره

مطابق با قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت تظلم خواهی افراد جامعه از تصمیمات و اقدامات مراجع و یا ادارات دولتی یا وابسته به دولت و شهرداری ها در صلاحیت دیوان عدالت اداری می باشد . جهت ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری ابتدا می بایست مدارک و مستندات لازم و محکمه پسند جمع آوری گردد سپس در فرم های شکایت در دیوان عدالت اداری نسبت به تنظیم صحیح و دقیق فرم شکایت اقدام نمود و خواسته و عنوان شکایت را متناسب با موضوع تعیین نمود .

سپس می بایست به صورت حضوری به دیوان عدالت اداری مراجعه نمود و در قسمت ثبت شکایت آن را ثبت نمود ، بعد از ثبت موضوع به معاونت ارجاع ارسال خواهد شد که در حال حاضر سه معاونت ارجاع به صورت تخصصی در دیوان عدالت اداری متناسب با موضوع مطرح شده به شعبات مرتبط ارجاع داده می شود.

پس از ارجاع به شعبه مربوط مدیردفتر با کسب دستور از رئیس شعبه اقدام به ثبت می نماید و شکایت طرح شده به طرف شکایت ارسال می نماید که در مهلت مقررقانونی طی لایحه ای به صورت مکتوب جواب خود را اعلام نماید سپس با توجه به اینکه رسیدگی در دیوان عدالت اداری به صورت غیر حضوری می باشد قاضی محترم با مطالعه شکایت و جواب طرف شکایت اقدام به صدور حکم به ورود یا رد شکایت می نماید که هردوی این حکم ها در مهلت ۲۰ روز پس از ابلاغ قابل تجدید نظر خواهی در شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری می باشد که جهت تجدید نظر خواهی نیز می بایست در فرم های تجدید نظر ، تجدید نظر خواهی خود را مطرح و ثبت نمود .

 

 

برای شکایت در دیوان عدالت اداری شرایطی لازم است که رعایت آنها الزامی می باشد :

طبق قانون امکان اعتراض و شکایت از آراء صادره و مصوبات ارگانهای دولتی و عملکرد مامورین این ارگانها و سازمانهای دولتی فراهم است و دیوان عدالت اداری بعنوان مرجع صالح رسیدگی به این شکایات و اعتراضات از طرف قانوگذار مشخص گردیده است ، دیوان عدالت اداری بعنوان یکی از مراجع قضایی زیر نظر قوه قضائیه می باشد . (اصل یکصد و هفتاد و سه قانون اساسی )

امکان شکایت از طریق الکترونیکی و ثبت در سامانه ساجد ( مختص به دیوان عدالت اداری ) فراهم می باشد و می بایست که شاکی ابتدا اقدام به ثبت نام شخصی در سامانه ثنا نماید و پس از انجام این مرحله و احراز هویت شخصی فرد توسط سامانه ثنا و دریافت رمز شخصی اقدام به ثبت دادخواست خود در سامانه ساجد بنماید ، امکان ثبت دادخواست در سامانه ساجد فراهم است اما امکان پیگیری پرونده های مطرح شده در دیوان عدالت اداری توسط سامانه ساجد فراهم نیست و این قبیل پیگیری ها باید از طریق سامانه ثنا صورت گیرد .

نکته قابل ذکر اینست که : امکان پیگیری پرونده های راجع به اعاده دادرسی توسط رئیس قوه قضائیه و رئیس دیوان عدالت اداری از طریق سامانه ساجد برای آنها فراهم است .رسیدگی به شکایات و اعتراضات واصله به دیوان عدالت اداری به دو ۲ صورت انجام می گیرد : اول رسیدگی که توسط شعب دیوان عدالت اداری صورت می گیرد دوم رسیدگی که توسط هیئت های عمومی دیوان عدالت اداری انجام می گیرد .

رسیدگی در شعب دیوان عدالت اداری ( بدوی یا تجدید نظر ) براساس اعتراض و شکایت اشخاص ( حقیقی یا حقوقی ) نسبت به عملکرد یا مصوبات سازمانهای دولتی و یا اقدامات مامورین آنها می باشد که شامل مصوبات و اقدامات سازمان تامین اجتماعی ، کمیسیون های شهرداری ، ادارت دولتی ، هیئت های بدوی و حل اختلاف اداره کار و رفاه اجتماعی ، مصوبات سازمان امور مالیاتی و…. می باشد . (ماده ۱۰ قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری )

رسیدگی درهیئت های عمومی دیوان عدالت اداری بر اساس اعتراض و شکایت اشخاص ( حقیقی و حقوقی ) از آیین نامه ها و مصوبات خلاف قانون و خلاف شرع سازمانها و ارگانها غیر دولتی و … می باشد . ( ماده ۱۲ قانون آیین دادرسی و تشکیلات دیوان عدالت اداری )

اعتراضات و شکایات از آرای صادره توسط هر کدام از ارگانهای مذکور می بایست توسط شاکی و با تنظیم دادخواست مربوط به مرحله بدوی و مخصوص دیوان عدالت اداری انجام گیرد ، دادخواست پس از بررسی ازطریق رئیس دیوان عدالت اداری به شعبات بدوی دیوان عدالت اداری جهت رسیدگی ارجاع می گردد .

رسیدگی در شعبات بدوی دیوان عدالت اداری پس از بررسی دقیق در صورتی که صحت رای صادره برای شعبات بدوی دیوان عدالت اداری محرز گردد اقدام به تائید رای مذکور می نمایند و چنانچه رای صادره و مورد اعتراض از طرف شعب دیوان عدالت اداری صحیح تشخیص داده نشود اقدام به نقض رای مذکورمی نماید و وارد رسیدگی می شود و نهایتا” در خصوص موضع مطرح شده رای صادر می نماید .کلیه آرای صادره از شعبات بدوی دیوان عدالت اداری قابل اعتراض بوده و می توان نسبت به آنها در خواست تجدید نظر کرد .

درخواست تجدید نظر و اعتراض به رای صادره از شعب بدوی دیوان عدالت اداری می بایست از طریق تنظیم دقیق دادخواست مربوط به مرحله تجدید نظر و مخصوص به دیوان عدالت اداری صورت گیرد ، دادخواست تجدید نظر را می توان به شعبه صادر کننده رای بدوی و یا به دفاتر اداری دیوان عدالت اداری اداری که در مرکز استانها قرار دارند و یا به دبیرخانه شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری تقدیم کرد .

شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری پس از وصول دادخواست اقدام به بررسی موضوع می نمایند و چنانچه صحت رای صادره از شعب بدوی دیوان عدالت اداری برای آنها محرز شود اقدام به تائید رای مذکور می نمایند و در صورت عدم احراز صحت رای صادره از شعبات بدوی دیوان عدالت اداری ضمن نقض رای شعبه بدوی به صورت ماهوی وارد رسیدگی می شوند و اقدام به صدور رای می نمایند ، آرای صادره از شعبات تجدید نظر دیوان عدالت اداری قابل اعتراض و تجدید نظر نیستند مگر در مواردی که قانون تصریح کرده است .

بعنوان نکته مهم و قابل ذکردر خصوص آرای صادره از شعب تجدید نظر دیوان عدالت اداری اینست که : مطابق قانون امکان اعتراض و تجدید نظر خواهی از آرای صادره از شعبات تجدید نظر دیوان عدالت اداری امکان پذیر نیست مگر در مواردی که این آراء توسط رئیس قوه قضائیه و یا رئیس دیوان عدالت اداری خلاف قانون و یا خلاف شرع تشخیص داده شوند و دراینصورت ازطریق رئیس دیوان عدالت اداری و فقط یکبار به شعبه هم عرض جهت رسیدگی و اظهار نظر ارجاع داده می شوند .

آرایی که از آنها تقاضای اعاده دادرسی می شود اگر از شعبات بدوی دیوان عدالت اداری صادر شده باشند در صورت قبول درخواست و تقاضای اعاده دادرسی از طریق رئیس دیوان عدالت اداری به شعبات تجدید نظر دیوان عدالت اداری جهت رسیدگی و صدور رای ارجاع می گردند .آرای صادره از شعبات تجدید نظر دیوان عدالت اداری در صورت احراز شرایط اعاده دادرسی از طریق رئیس دیوان عدالت اداری به شعبه هم عرض تجدید نظر دیوان عدالت اداری جهت رسیدگی مجدد و صدور رای ارجاع داده می شوند .

تخصصی بودن روند رسیدگی در مراحل مختلف دیوان عدالت اداری بیانگر این موضوع است که جهت هرگونه اقدامی در ارتباط با وظایف و اختیارات دیوان عدالت اداری می بایست از دانش کافی و آگاهی کامل و مناسب نسبت به قوانین و مقررات مربوط به دیوان عدالت اداری و موضوع مطرح شده برخوردار بود ، این قبیل اطلاعات و شناخت در اختیار افراد عادی جامعه نمی باشد و شایسته است قبل از هرگونه اقدامی با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری مشاوره صورت گیرد و امورات مربوطه به وکیل متخصص و مسلط به قوانین و مقررات دیوان عدالت اداری سپرده شود .

مجموعه وکلای پایتخت با دراختیار داشتن وکلای مجرب و مسلط به قوانین مربوط به دیوان عدالت اداری و با اتکای به اعتماد شما تا رسیدن به هدف و نتیجه مورد نظرتان در کنار شما خواهد بود . و با اقدامات قانونی و حرفه ای و با استناد به دانش و تجربه راه رسیدن به این هدف را برای شما هموار خواهد نمود .

گروه وکلای پایتخت با ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه شکایت در دیوان عدالت اداری به صورت تلفنی، آنلاین و حضوری همراه شما در تمامی مراحل رسیدگی و پیگیری پرونده تا رسیدن به موفقیت می باشد .این گروه با داشتن کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای می باشد .

رسیدگی به دعاوی میان شهروندان در نظام حقوقی جمهوری اسلامی ایران توسط دادگاه های عمومی در دادگستری انجام می‌شود. بعضی از این دعاوی که میان شهروندان و دولت اتفاق می‌افتد که طبق امر تفکیک قوای مقننه و مجریه امکان بررسی در این دادگاه‌های عمومی را ندارند. بر همین اساس نیاز به یک دادگاه مخصوص مطرح می‌شود که طبق اصول و قواعد حاکم بر دعاوی اداری حکم بدهد تاحق و حقوق مردم در مقابل دولت به طور کامل رعایت شود. بر اساس همین امر دادگاهی به نام دیوان عدالت اداری تشکیل شده است که به شکل عام به دعاوی علیه دولت و شهروندان رسیدگی می‌کند. دیوان عدالت اداری در شهر تهران واقع شده و زیر نظر قوه‌ی قضاییه اداره می‌شود.

موسسه‌ی حقوقی وکلای پایتخت در این مطلب سعی دارد به بررسی این ارگان و نحوه شکایت در دیوان عدالت اداری بپردازد. برای کسب اطلاعات کامل در این حوزه می توانید با موسسه‌ی ما تماس گرفته و پاسخ تمامی سوالات خود را پیرامون جزئیات پرونده بیابید.

دیوان عدالت اداری چه ارگانی است؟

جهت اطلاع پیدا کردن از نحوه شکایت در این سازمان قضایی بهتر از ابتدا با خود ایدیوان آشنایی پیدا کنید. با کمی توجه به عنوان این ارگان حقوقی متوجه ماهیت آن خواهید شد. این دیوان برای رسیدگی به تظلم خواهی اشخاص حقوقی و حقیقی در مقابل ادارات و ارگان های دولتی شکل گرفته است که به صورت مستقیم زیر نظر رئیس قوه قضاییه به فعالیت می‌پردازد. پس اگر با ادارات و ارگان های دولتی به مشکل برخوردید مراجعه و ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری تنها راه حل پیش روی شما می‌باشد. پرونده هایی که به دیوان عدالت ارجاع داده می‌شوند، در یک پروسه متفاوت از دیگر ارگان ها مورد بررسی قرار گرفته و نتیجه آن توسط ابلاغیه ها به طرفین دعوی اطلاع داده می‌شود.

از چه روش هایی می‌توان برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری اقدام کرد

پیش از شروع شکایت ابتدا باید اطلاعات خود را پیرامون روش های ثبت دادخواست در دیوان بالا برده و بعد از تنظیم دادخواست حقوقی درست شکایت خود را به ثبت برسانید که از طریق روش‌های زیر امکان پذیر می‌باشد.

۱ـ مراجعه مستقیم به دیوان عدالت اداری یا دفاتر قضایی کشور

۲ـ ثبت نام در سامانه ساجد و مراجعه به دفاتر کل دادگستری مرکز استان ها جهت ثبت دادخواست حقوقی

برای انجام این مرحله بهتر است به یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری که در این حوزه سابقه دارد مراجعه نمایید تا با بررسی تمامی جزئیات پرونده دادخواست حقوقی مناسب و بدون ایراد را برایتان تنظیم نماید. موسسه‌ی وکلای پایتخت با ارائه‌ی مشاوره‌های کاربردی با بررسی موضوع پرونده بهترین وکیل متخصص در این حوزه را برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری به شما معرفی می‌کند.

چرا برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری به وکیل تضمینی در این ارگان نیاز داریم؟

مشورت با یک وکیل دیوان عدالت اداری در پرونده‌های مربوط به این ارگان قضایی امری کاملا اختیاری می‌باشد. البته با این وجود، پیگیری روند دادگاه و پرونده به وسیله یک وکیل خبره، امری اجتناب ناپذیر است، چرا که او اگاه به تمامی مسائل و قوانین حقوقی بوده و نزدیک ترین و ساده ترین آن را برای موفقیت در روند دادرسی انتخاب می‌کند. حتی اگر قادر به گرفتن وکیل برای رسیدگی پرونده تان نیستید، گرفتن مشاوره از یک وکیل مجرب و باسابقه را فراموش نکنید.

دیوان عدالت اداری به چه شکایت‌هایی رسیدگی می‌کند؟

اگر در صدد ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری و شناخت راه‌های رسیدگی به پرونده خود می‌باشید، ابتدا باید متوجه شوید موضوع شکایت شما در حیطه بررسی این ارگان حقوقی قرار می‌گیرد یا خیر. برای فهم این امر مهم در این بخش به پرونده هایی که در این ارگان قضایی صلاحیت رسیدگی دارند اشاره خواهیم کرد.

با توجه به ماده اول قانون دیوان عدالت اداری جهت اجرای اصل ۱۷۳ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران این ارگان در خصوص رسیدگی به شکایات مردم نسبت به مأموران، ادارات و آیین نامه های دولتی خلاف قانون که خارج ازحدود اختیارات مقام تصویب کننده و شرع هستند، قابلیت رسیدگی به پرونده های زیر را دارد.

۱ـ پرونده هایی که در آنها شکایات و اعتراضاتی مطرح می شوند که در آن اشخاص حقیقی یا حقوقی به تصمیمات و اقدامات ارگان‌های دولتی همچون سازمان‌ها، وزارتخانه‌ها، مؤسسأت، شرکت‌های دولتی، شهرداری‌ها،اداره تامین اجتماعی، نهادهای انقلابی و تمامی اقدامات مأموران فعال در آنها اعتراض دارند، قابل بررسی در دیوان عدالت اداری هستند.

۲ـ پرونده‌هایی که در آنها شکایت کارمندان و حقوق بگیران دولتی، قضات، مشمولان قانون مدیریت خدمات کشوری و مستخدمان واحد های مختلف خدمات کشوری ولشکری ازحقوق استخدامی مطرح شده، جزو خدمات دیوان عدالت اداری محسوب می شود که باید به آنها رسیدگی کند.

۳ـ پیگیری شکایت از آرا و تصمیمات قطعی هیأت های رسیدگی به تخلفات اداری و کمیسیون مالیاتی، هیأت حل اختلاف کارگر و کارفرما، کمیسیون موضوع ماده ۱۰۰ قانون شهرداری از حیث نقض مقررات یا مخالفت با قانون، در حیطه بررسی این ارگان قضایی قرار می‌گیرد.

گروه تخصصی وکلای پایتخت با کمک وکلای خبره و کاربلد در سراسر کشور برای ارائه مشاوره های کاربردی و بررسی پرونده‌های مختلف در کنار شما می‌باشد که می تواند جهت مراجعه به بهترین وکلا و اطلاع از نحوه شکایت در دیوان عدالت اداری راهنماییتان نماید.

وظیفه وکیل شکایت در دیوان عدالت اداری

اولین وظیفه‌ی هر وکیلی این می‌باشد که تمام و کمال از حقوق موکل خود دفاع کند و به او برای رسیدن به نتیجه مطلوب در روند دادرسی مشاوره دهد. از دیگر وظایفی که یک وکیل متخصص در دیوان عدالت اداری باید انجام دهد، می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • پیگیری شکایت ها و ثبت درخواست ابطال مصوبات در هیأت‌های عمومی دیوان عدالت اداری
  • ثبت دادخواست اعاده دادرسی در دیوان
  • ثبت درخواست دستور موقت و پیگیری شکایت‌ها
  • ثبت درخواست اعمال ماده ۷۹
  • مشاوره حقوقی و قبول وکالت دعاوی مربوط به دیوان عدالت
  • انجام تمامی اموری که در دیوان عدالت اداری قابل رسیدگی در پرونده‌ها می‌باشد

راه های ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری

برای طی کردن راحت ترین مسیر در روند ثبت شکایت حقوقی در دیوان عدالت اداری مشاورین و وکلای مجرب وکلای پایتخت به شما کمک می کنند. برای رسیدگی به پرونده موسسه وکلای پایتخت ابتدا جزئیات شکایت را مورد بررسی قرار می دهد و در مرحله بعد با ارائه مشاوره یا معرفی بهترین وکلای حقوقی شما را در مسیر پرونده همراهی می کند.

به طور کلی، اقدام از طریق سامانه ساجد، مناسب ترین راه برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری می‌باشد.

برای به جریان انداختن پرونده ابتدا باید در سامانه ثنا ثبت نام کرده و احراز هویت را به طور کامل را انجام دهید و پس از اتمام این مرحله با استفاده از رمز عبور سامانه ثنا دادگستری می‌توانید فرایند ثبت نام در ساجد را به سرانجام برسانید. همچنین سامانه‌ی ساجد برای شما قابلیت مشاهده و پیگیری پرونده های در حال جریان در دیوان عدالت اداری را فعال می کند تا برای آگاهی از نتایج شکایات خود و بررسی روند دادرسی نیاز به مراجعه حضوری نداشته باشید.

از خدمات دیگر این سایت قضایی می‌توان به دریافت آخرین وضعیت پرونده با ارسال شماره پرونده و رمز شخصی، دریافت آدرس شعب رسیدگی کننده به پرونده‌ها، دریافت رمز شخصی با ارسال شماره پرونده و ارائه پیشنهادات و انتقادات، اشاره کرد.

شما می توانید برای کسب اطلاعات کامل پیرامون پرونده و آشنایی با روش های ابلاغ در سامانه قوه قضایه همچنین برقراری ارتباط جهت گرفتن مشاوره حقوقی با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری از موسسه‌ی وکلای پایتخت کمک بگیرید.

کدام دعاوی شهرداری قابل پیگیری در دیوان عدالت اداری می‌باشد

همانطور که اشاره کردیم رسیدگی به دعاوی بین شهرداری و شهروندان نیز قابل پیگیری در این دیوان بوده که در ادامه به آن بخش از دعاوی شهرداری که به شکایت در دیوان عدالت اداری نیاز دارد، خواهیم پرداخت.

  • ثبت تمامی اعتراضات در رابطه با کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها
  • اعتراض به آراء صادر شده از سوی کمیسیون ماده ۷۷
  • رسیدگی به آراء کمیسیون مشاغل مزاحم
  • بررسی اعتراض با آراء کمیسیون باغات
  • بررسی اعتراضات به مصوبات موجود در کمیسیون ماده ۵
  • شکایت از شورای عالی شهرسازی ها
  • شکایت از شورای اسلامی‌شهرها
  • اعتراض به احراز وقوع تخلف شهرداری‌ها
  • تملک غیر قانونی زمین‌های شهری و خارج از محدوده

در صورتی در موارد بالا با شهرداری‌ها به مشکل خورده اید، با موسسه‌ی حقوقی ما تماس گرفته تا با بهره‌مندی از مشاوره‌های تخصصی مشاورین کارکشته ما به بهترین شکل ممکن یک دادخواست را تنظیم کرده و به ثبت شکایت بپردازید.

در چه صورتی می‌‌توان از کمیسیون ماده ۱۰۰ به شکایت در دیوان عدالت اداری پرداخت

  • زمانی که حقوق دفاعی مالک بنا از او سلب شده باشد
  • اگر دیوان تشخیص دهد که نیازی به تخریب سازه نبوده
  • کمیسیون صادر کننده رأی در کمیسیون به حد نصاب قانونی نرسیده باشد
  • بیش از حد بودن مقدار جریمه تعیین شده
  • حد جریمه باید بر اساس ارزش ساختمان در همان تاریخ ابلاغ مشخص شده باشد
  • اگرخود مالک تخلفاتی پیرامون اضافه ساختمان را ترمیم نماید دیگر کمیسیون حق تعیین جریمه ندارد

شکایت در دیوان عدالت اداری با توجه به موارد بالا نیاز به داشتن اطلاعات و آگاهی در این زمینه دارد که اگر از آن مطلع نباشید نمی توانید از حق دفاع نمایید. بنابراین کمک گرفتن از یک وکیل متخصص بهترین تصمیم از همان ابتدای شروع شکایت می‌باشد. موسسه‌ی ما با در نظر گرفتن تمامی این موارد شما را به طور کامل از همه چیز آگاه کرده و بعد در جهت گرفتن نتیجه مطلوب در پرونده قدم برمی‌دارد.

خصوصیات وکیل متخصص برای ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری

در ابتدا بهتر است از این مسئله آگاهی باشید که وکیل متخصص در این حوزه دارای پروانه وکالت تخصصی در خصوص دعاوی دیوان عدالت اداری نیست. به عبارتی پروانه وکالت تخصصی برای هیچ کدام از وکلای فعال در زمینه حقوقی صادر نمی‌شود و معیار تشخیص وکیل تضمینی در دیوان عدالت اداری، آگاهی، سال‌های فعالیت و تسلط او در قوائد حقوقی می‌باشد.

بنابراین هر کسی که می‌خواهد شکایتی را در دیوان عدالت اداری به جریان بیاندازد در جستجوی پیدا کردن یک وکیلی تضمینی و با سابقه در دیوان است. وکیلی که نسبت به دیگر وکلا‌ با آگاهی بیشتری دست به اقدام درست بزند تا در کمترین زمان ممکن بهترین نتیجه در روند دادرسی شکایت حقوقی حاصل شود.

گروه حرفه‌ای وکلای پایتخت با کمک مشاورین باتجربه و کارکشته خود بهترین وکلای دیوان عدالت اداری در سراسر ایران را به شما معرفی می‌کند که در امور مربوط به شکایت در دیوان عدالت اداری متخصص بوده و در بسیاری از پرونده‌های شبیه به پرونده شما به موفقیت رسیده باشد.

هزینه پیگیری شکایت در دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری با آگاهی به مسائل و قوانین دیوان عدالت مناسب‌ترین و کم هزینه‌ترین راه را برای رسیدن به نتیجه مطلوب در پیگیری پرونده‌ شما انتخاب می‌کند. پیگیری پرونده توسط وکیل موجب سرعت بخشیدن به روند پیگیری شکایت و صرفه‌جویی در هزینه‌هایی می‌شود که در صورت طولانی شدن مسیر دادرسی به وجود می‌آید. همچنین مشاوره گرفتن از یک وکیل خبره درصد موفقیت در پرونده را افزایش می‌دهد چرا که او طی سالیان طولانی با قبول پرونده‌های متفاوت و بررسی شکایت‌های متفاوت پیرامون دیوان عدالت از تمامی اصول حاکم بر این ارگان حقوقی آگاهی داشته و مسیری را انتخاب خواهد کرد که نزدیک ترین راه به سوی نتیجه مطلوب در رأی صادره از جانب قاضی دادگاه می‌باشد.

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : ۰۹۱۹۹۳۵۳۴۷۰

درخواست مشاوره

نظرات

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان