وکیل متخصص دیوان عدالت اداری

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری وکیلی با سابقه در زمینه دیوان عدالت اداری است که بدون شک می‌تواند بهترین راهنما برای اشخاصی باشد که قصد طرح شکایت یا ارائه درخواست در دیوان عدالت اداری را دارند.برخی از افراد به دلیل عدم آگاهی پس از طرح شکایت در دیوان عدالت اداری و طولانی شدن روند

رسیدگی  متحمل ضرر و زیان های بعضا جبران ناپذیری می‌شوند، راه حل پیشنهادی استفاده از تجربیات وکیل متخصص دیوان عدالت اداری گروه وکلای پایتخت است.

دیوان عدالت اداری مرجع قضایی اداری که به منظور رسیدگی به اعتراضات و شکایات در رابطه با سیستم سازمان ها و ارگان های اداری و کارکنان آن‌ها و آیین نامه های دولتی تشکیل شده است. هدف از تشکیل این سازمان ایجاد عدالت در سیستم اداری و احقاق حقوق ضایع شده اشخاص بوده است. دیوان عدالت اداری صلاحیت ها و اختیارات مختص به خود را دارد و نمی‌تواند به موضوعات خارج از حوزه صلاحیتی رسیدگی کند.

وکیل متخصص دیوان عدالت اداری چه تحصیلاتی دارد؟

وکیل تضمینی و متخصص دیوان عدالت اداری فارغ التحصیل رشته های حقوق یا فقه و حقوق است که با قبولی در آزمون وکالت و پس از گذراندن دوره کارآموزی، فعالیت های حقوقی خود را آغاز کرده است. وکلا برای کسب تخصص در زمینه دیوان عدالت اداری نیاز به تجربه دارند. وکیل به صرف داشتن دانش حقوقی نمی‌تواند درباره دیوان بع موکل خود راهنمایی های لازم را نماید، بلکه باید همراه با دانش از تجربه نیز برخوردار باشد. وکیل متخصص دیوان عدالت اداری گروه وکلای پایتخت با تجربه و دانش غنی به موکل خود در تنظیم و ارائه دادخواست و شکایت در دیوان کمک می‌کند. وکیل متخصص دیوان عدالت اداری با پیگیری روند رسیدگی، دقت در تنظیم دادخواست و شکایت و تلاش در جهت رفع ایرادات و ابهامات پرونده تاثیر شایانی بر پروسه رسیدگی خواهد داشت.

رسیدگی به شکایات در دیوان عدالت اداری دارای اهمیت بالایی است، از این رو اشخاص خواستار رسیدگی عادلانه و سریع در این سازمان هستند. صرف حضور وکیل متخصص دیوان عدالت اداری این امر میسر خواهد شد.

 صلاحیت های دیوان عدالت اداری به شرح زیر در ماده ۱۰ قانون دیوان عدالت اداری بیان شده است؛

الف) بررسی اعتراضات و نارضایتی‌های اشخاص حقیقی و حقوقی در رابطه با تصمیم گیری‌ها و نحوه عملکرد واحدهای دولتی و مامورین مشغول به کار در جهت ایفای وظیفه در این واحد ها شامل وزرات خانه‌ها، سازمان‌ها، موسسات و شرکت های دولتی، تشکیلات و نهادهای انقلابی و موسسات وابسته به آن‌ها و سازمان تامین اجتماعی

ب) دیوان در صورتی میتواند به بررسی اعتراضات به آرا قطعی صادره از سوی هیئت‌های حل تخلفات اداری، هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما ،کمیسیون موضوع ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها و کمیسیون های مالیاتی بپردازد، که اعتراضات در رابطه با نقض قوانین و عدم رعایت آن‌ها در این آرا باشد.

پ) در این سازمان همچنین به شکایت قضات و افرادی که مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری هستند نیز رسیدگی می‌شود.

وکیل دیوان عدالت اداری با تسلط کامل بر حدود اختیارات و صلاحیت های دیوان عدالت اداری اقدام به طرح شکایت می‌نماید. وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری پس از بررسی موضوع شکایت موکل خود و بررسی اینکه آیا درخواست وی در حیطه اختیارات دیوان برای رسیدگی هست یا خیر، اقدام به تنظیم دادخواست می‌نماید.موکل باید تمامی جزئیات مورد شکایت را در اختیار وکیل متخصص دیوان عدالت اداری قرار دهد، تا وکیل دیوان عدالت اداری بتواند با بررسی دقیق و جامع پرونده اقدام به تکمیل دادخواست شکایت، لایحه و… نماید.

دادخواست شکایت دیوان عدالت اداری بایستی شامل مشخصات شخصی شاکی و طرف شکایت، موضوع شکایت و دلایل مستند شاکی برای شکایت، مهر یا امضا شاکی شخص حقیقی یا حقوقی، شرح پرونده(در صورتی که وکیل متخصص دیوان عدالت اداری ارائه توضیحات بیشتر درباره موضوع پرونده را لازم بداند) و مدرکی که سمت نماینده قانونی یا وکیل متخصص دیوان عدالت اداری را اثبات نماید باید ضمیمه دادخواست شود.

امروزه ارائه دادخواست دیوان عدالت اداری به صورت آنلاین صورت می‌گیرد، دیگر ارسال دادخواست ها به دیوان یا مراجعه حضوری برای این موضوع قابل قبول نیست و به این قبیل دادخواست ها رسیدگی نخواهد شد.شاکی با مراجعه به سامانه ساجد دیوان عدالت اداری دادخواست خود را در بارگذاری می‌کند. وکیل تضمینی دیوان عدالت اداری به موکل در چگونگی بارگذاری یا جزئیات آن، راهنمایی می‌کند. در صورتی که ثبت دادخواست توسط وکیل دیوان عدالت اداری انجام شود، وکیل باید سمت خود را در سامانه مشخص کند.

پس از بارگذاری دادخواست در دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد. ایرادات و نقایص موجود در دادخواست در مواردی موجب رد دادخواست می‌شود. نقایص دادخواست طی اخطاریه‌ای به شاکی ابلاغ می‌گردد، شاکی به مدت ۱۰ روز مهلت دارد تا با راهنمایی وکیل متخصص دیوان عدالت اداری نسبت به رفع ایرادات اقدام نماید. دادخواستی که توسط وکیل تضمینی ومتخصص دیوان عدالت اداری تکمیل شده باشد، دارای ایرادات مذکور نخواهد بود. وجود نقص در دادخواست منجر به طولانی شدن روند رسیدگی و اتلاف وقت و هزینه های شاکی می‌گردد، برای جلوگیری از این امر تنها راه حل استفاده از دانش و تخصص وکیل دیوان عدالت اداری در تنظیم دادخواست شکایت دیوان عدالت اداری است.

دیوان پس از بررسی دادخواست و مدارک، استماع توضیحات طرفین یا اشخاص ثالث، تحقیق و کسب اطلاعات اقدام به صدور رای می‌نماید. رای به طرف شکایت ابلاغ می‌شود و وی موظف است طی مدت معینی رای را اجرا نماید یا در جهت کسب رضایت شاکی اقدام کند.شاکی یا طرف شکایت میتوانند با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری نسبت به رای صادره در شعب بدوی دیوان یا ارا صادره در کمیسیون ها یا هیئت های اداری و مالیاتی اعتراض خود را اعلام کنند.

در حین رسیدگی شاکی میتواند با همراه وکیل متخصص دیوان عدالت اداری درخواست صدور دستور موقت نماید. دستور موقت در صورتی صادر می‌شود که شاکی در حسن طرح شکایت یا پس از آن ادعا کند اجرای آرا و تصمیمات با عدم ایفای وظیفه از سوی مامورین دولتی سازمان‌های مذکور منجر به ورود خسارت و آسیب غیر قابل جبران و سنگینی بر وی خواهد شد. شعبه رسیدگی کننده با بررسی دلایل و ادله شاکی نسبت به صدور دستور موقت فوری اقدام می‌نماید. درخواست صدور دستورموقت از سوی شاکی یا وکیل دیوان عدالت اداری قبل از اعلام ختم رسیدگی از سوی شعبه به دیوان ارائه شود. درخواستی که پس از اعلام ختم دادرسی طرح شود، مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد. صدور دستور موقت فوری تاثیری بر اصل شکایت و روند آن ندارند و چنانچه اصل شکایت و دادخواست رد یا ابطال گردد، دستور موقت فوری نیز بی تاثیر می‌شود.

دادخواست تجدید نظر و بدوی در دیوان دارای ضوابط یکسان هستند و فقط موضوع متفاوتی دارند. دادخواست تجدیدنظر در شعب تجدیدنظر دیوان رسیدگی می‌شود. دادخواست تجدیدنظر نسبت به بدوی دارای اهمیت بالاتر است، زیرا به نوعی آخرین فرصت شاکی یا طرف شکایت برای احقاق حقوق و کسب نتیجه مطلوب است. رای تجدیدنظر قطعی و لازم الاجراست، همین موضوع حساسیت رای تجدیدنظر خواهی را چند برابر می‌کند.

هرچند حضور وکیل دیوان عدالت اداری در تمامی مراحل رسیدگی دیوان برای طرفین امری ضروری می‌باشد اما در این مرحله حضور وکیل متخصص دیوان عدالت اداری به نوعی تعیین کننده نتیجه پرونده است. صرفا وکیل متخصص دیوان عدالت اداری می‌تواند با ارجاع به قوانین، مدارک و مستندات پرونده شاکی را به خواسته خود برساند. برای طرف شکایت نیز همراهی بهترین وکیل دیوان عدالت اداری در تنظیم دفاعیه و ارائه مدارک برای دفاع از موکل موثر خواهد بود.

اعاده دادرسی به نوعی اعتراض به رای تجدیدنظر تلقی می‌شود، پیش تر بیان شد رای شعب تجدیدنظر قطعی است، اما در موارد خاصی و به صورت استثنائی قانون گذار این امکان را برای طرفین شکایت و وکلای دیوان عدالت اداری فراهم نموده که بتوانند به رای تجدیدنظر اعتراض نمایند.

اعاده دادرسی به دلایل زیر در دیوان عدالت اداری مورد بررسی قرار می‌گیرد؛

الف) پس از صدور حکم ادعا شود، حکم خارج از موضوع شکایت صادره شده و به نوعی غیر مرتبط با موضوعی است که مدنظر شاکی بوده است.

ب)میزانی که در حکم صادر شده، بیشتر از میزان خواسته شاکی است.

پ)پس از صدور رای، در محتوای حکم تضاد مشاهده شود.

ت)مشاهده تعارض میان حکم صادره با حکمی که قبلا در بین همان اصحاب دعوی و موضوع صادره شده، بدون اینکه تعارض به دلایل قانونی باشد

ث) اثبات جعلی و عدم سندیت مدارک ارائه شده و اسنادی که دادگاه با تکیه بر آن ها حکم صادر نموده، از سوی مرجع قانونی

ج)درخواست کننده اعاده دادرسی ادعا نماید اسناد و مدارکی به دست آورده که بر حق بودن وی را اثبات می‌نماید و این مدارک در جریان رسیدگی در دسترس نبوده است.

طرح دادخواست اعاده دادرسی از سوی افراد بدون دانش حقوقی غیر ممکن است، زیرا اعاده دادرسی نوعی استثنا در سیستم قضایی دیوان عدالت اداری است و باید از سوی وکیل متخصص دیوان عدالت اداری که سابقه طولانی در دیوان دارد، بررسی و ارائه شود.

دیوان عدالت اداری مرجعی تخصصی است که ارائه دادخواست و شکایت در آن نیز باید از سوی افراد متخصص صورت گیرد. گروه وکلای پایتخت با تخصص و تجربه در زمینه دیوان عدالت اداری بهترین گزینه برای اشخاصی هست که قصد طرح شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند.برای دریافت مشاوره حقوقی و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صورت مراجعه حضوری، تماس تلفنی و آنلاین با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری گروه وکلای پایتخت در ارتباط باشید.

مطابق با قانون تشکیلات و آیین دادرسی وکیل دیوان عدالت اداری و رویه موجود موضوعات متفاوتی در دیوان عدالت اداری قابل طرح می باشد که به عنوان مثال می توان به موارد زیر اشاره نمود :

۱-اعتراض به آرای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها .

۲- اعتراض به آرای کمیسیون ماده ۷شهرداری ها .

۳- – اعتراض به آرای کمیسیون ماده ۹۹ شهرداری ها .

۴- اعتراض به آرای هیئت تخلفات اداری .

۵- اعتراض به آرای هیئت تخلفات اداری

۶- اعتراض به ارای هیئت های حل اختلاف مالیاتی

که مجموعا می توان گفت موضوعات مرتبط با حقوق عمومی در دیوان عدالت اداری مطرح گردد . بنابراین تخصص یک وکیل در پرونده های دیوان عدالت اداری در مرحله اول آشنایی با قوانین و مقررات حقوق عمومی می باشد .اما مهم تراز از اطلاعات حقوقی یک وکیل توانایی وکیل در راستای صحبت حضوری با قاضی محترم رسیدگی کننده به پرونده می باشد چرا که رسیدگی در دیوان عدالت اداری غیر حضوری می باشد اما باید توجه داشت که صحبت حضوری پرواضح است که تاثیر دو چندانی نسبت به صحبت از طریق اوراق کتبی دارد .

گروه وکلای پایتخت با ارائه مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه دیوان عدالت اداریبه صورت تلفنی، آنلاین و حضوری همراه  شما در تمامی مراحل رسیدگی و پیگیری پرونده تا رسیدن به موفقیت می باشد .این گروه با داشتن کادری مجرب آماده ارائه خدمات مشاوره ای  می باشد .

دیوان عدالت اداری به یکی از مراجع قضایی تخصصی می گویند که طبق اصل قانون ۱۷۳ به موجب رسیدگی به شکایات و اعتراضات مردم  علیه سازمان ها و ارگان های دولتی و اداری تاسیس شده است. وکیل دیوان عدالت اداری شخصی می باشد که می تواند شما را در پیگیری پرونده یاری داده و با تخصص و علم خود موجب تسریع و تسهیل در فرآیند پیگیری پرونده بشود.

وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری به وکیلی گفته می ‌شود که تحصیلات آکادمیک خود را در زمینه حقوق گذرانده و موفق به کسب پروانه پایه یک فعالیت از کانون وکلای دادگستری شده است. وکیل دیوان عدالت اداری در واقع وکیلی است که توانایی پذیرش تمامی پرونده‌ ها را دارا بوده ولی برحسب سلیقه شخصی و تجربه کافی در این زمینه، اقدام به پذیرش پرونده های دیوان عدالت اداری کرده و به طور تخصصی در این زمینه فعالیت می کند.

وظیفه های وکیل دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری یک شخص حقوقی می باشد که می تواند دارای کارایی بسیار بالایی در جامعه امروزی قرار بگیرد. او موظف است که در هر شرایطی از حق و حقوق موکل خود به نحو احسن دفاع بنماید و برای احقاق حقوق وی تلاش کند.

اساسی ترین وظیفه هر وکیل متخصص دیوان عدالت اداری این است که پرونده های شکایت و ثبت درخواست ابطال مصوبات در هیئت عمومی دیوان عدالت اداری را پیگیری و بررسی کند.

به علاوه وکیل دیوان عدالت اداری باید درخواست دستور موقت و پیگیری شکایت مربوطه را ثبت بنماید و دادخواست اعاده دادرسی خود را به ثبت برساند. ثبت درخواست اعمال ماده ۷۹ بر عهده وکیل دیوان عدالت اداری بوده و او موظف می باشد که مشاوره های حقوقی مناسب را به موکل خود ارائه کند.

یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری باید در ابتدای امر صلاح دیده موکل خود را در نظر گرفته و در صورتی که می ‌داند این پرونده مسیر به جایی نخواهد برد لازم می باشد تا موکل خود را مطلع ساخته و صرفاً جنبه های مادی پرونده را مد نظر قرار ندهد.

در نظر گرفتن و تعیین جلسات مشاوره که طی آن وکیل به طور روشن و واضح مسائل حقوقی را برای موکل خود شرح داده و مسیرهایی که پرونده باید برای پیگیری تعیین بکند از وظایف یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری می باشد. به علاوه موکل باید توسط وکیل خود در جریان تمامی امور مربوط به پرونده قرار بگیرد.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری را چگونه بیابم؟؟

مجموعه ای از ویژگی ها وجود دارد تا یک وکیل دیوان عدالت اداری به عنوان بهترین و عالی ترین وکیل دیوان عدالت اداری شناخته بشود. اولین و مهم ترین ویژگی که یک شخص باید داشته باشد تا او را بهترین وکیل دیوان عدالت اداری بنامیم، داشتن پروانه وکالت و تجربه کافی در پرونده های مربوط به دیوان عدالت اداری می باشد.

حتما وکلای وجود دارند که ادعای داشتن تخصص در حل پرونده های مربوط به دعاوی دیوان عدالت را داشته باشند. اما حقیقت این می باشد که تمامی وکلای پایه یک دادگستری دارای تخصص لازم و کافی در زمینه وکالت دیوان عدالت اداری نبوده و برای آن که یک وکیل متخصص و تضمینی دیوان عدالت اداری باشد لازم می باشد که علم، تخصص و تجربه کافی در این زمینه را کسب کرده و با حل پرونده های بسیار به این امر دسترسی پیدا کرده باشد.

یافتن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری کار آسانی نیست و لازم می باشد که برای شناسایی و انتخاب بهترین وکیل دیوان عدالت اداری تحقیقات زیادی در این زمینه به‌عمل آورد. با توجه به آن که همراه داشتن یک وکیل متخصص مزیتی بزرگ برای حل پرونده به شمار می رود، لازم می باشد که تنها به وکلایی که دارای تخصص و تجربه کافی در این امر می باشند، مراجعه کنید. موسسه حقوقی پایتخت آماده خدمت رسانی به شما در تمامی مراحل می باشد.

اهمیت تجربه وکیل دیوان عدالت اداری در حل پرونده ها

یکی از سوالاتی که شاید گاهی برای شما ایجاد بشود آن است که آیا تجربه وکیل دیوان عدالت اداری در پیشرفته پرونده و حل دعاوی تاثیر گذار دارد یا خیر؟ در پاسخ باید بگوییم که داشتن تجربه یک امر ضروری می باشد تا یک وکیل دیوان عدالت را به عنوان بهترین وکیل دیوان عدالت  اداری حساب کنیم. وکیل با تجربه در دیوان عدالت اداری با گرفتن و حل پرونده های بسیار علم و تجربه کافی را در حل مؤثر در دعاوی دیوان عدالت اداری کسب کرده و دارای توانایی بالقوه برای حل این پرونده ها می‌باشد.

البته این نکته لازم به ذکر می باشد که برای شناختن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری نمی توانیم تنها تجربه را ملاک قرار بدهیم. زیرا تجربه ثابت کرده است که افرادی روی کار آمده اند که تازه فارغ‌ التحصیل شده و تجربه آن چنانی در حل دعاوی نداشته اند، اما علم آن ها کاملا به روز بوده و توانایی بسیاری در حل این پرونده‌ها از خود نشان داده اند.

بنابراین لازم می باشد که علاوه بر تجربه، علم و قابلیت وکیل مورد نظر به دقت مورد بررسی قرار گرفته و عملکردهای وی در طی پرونده های مختلفی که با آن ها سر و کار داشته است سنجیده بشود.

هزینه وکیل دیوان عدالت اداری

یکی از سوالات به دغدغه ‌های اصلی اشخاصی که قصد مشاوره گرفتن از یک وکیل دیوان عدالت اداری را دارند این می باشد که هزینه آن چه مقدار است. قبل از صحبت کردن در خصوص هزینه وکالت وکیل مربوطه لازم می باشد این نکته را ذکر کنیم که صرف هزینه برای مشاوره گرفتن و گرفتن وکیل دیوان عدالت اداری، در واقع هزینه نبوده و به‌ نحوی بیمه محسوب می شود.

هزینه هایی که شاید در اثر عدم استفاده از یک شخص متخصص در پیشبرد پرونده بر عهده شخص نهاده بشود بسیار بیشتر از هزینه صرف شده برای گرفتن وکیل است. به علاوه امور حقوقی بسیار پیچیده بوده و نیازمند آن می باشد که یک وکیل متخصص در کنارتان باشد تا با راهنمایی های صحیح شما را در پیمودن مسیر به بهترین نحو ممکن یاری کند.

تعیین هزینه برای وکیل دیوان عدالت اداری امری کاملا غیر حرفه ای بوده و عملا امکان‌پذیر نیست. علت این امر آن می باشد که هر پرونده دارای ویژگی های خاص خود است و به همین علت نمی توان حق الوکاله یا حق‌الزحمه را از پیش تعیین کرد. پرونده ها از لحاظ سختی با یکدیگر متفاوت هستند و هر کدام از آن ها نیازمند انجام امور مربوط به خود می باشند.

از جمله موضوعاتی که در تعیین هزینه یک پرونده تاثیر گذار است می توان به موضوع پرونده، مدت زمان خاتمه آن، میزان تجربه وکیل، هزینه های ثانویه وکالت و… اشاره کرد. چنانچه قصد دارید از هزینه پرونده خود به طور دقیق اطلاع داشته باشید لازم می باشد که این امر را با یک وکیل مطرح کرده و تعیین هزینه پرونده را از وکیل حرفه ای مربوطه بخواهید.

شما می توانید همین حالا با موسسه حقوقی پایتخت تماس گرفته و طی یک جلسه مشاوره با آنها در تمامی زمینه هایی که برایتان ابهام است سوال کنید.

شرایط گرفتن وکیل در دیوان عدالت اداری

ممکن است این سؤال پیش آمده باشد که در چه شرایطی می ‌توان برای دیوان عدالت اداری وکیل گرفت؟ لازم است بدانید که یک وکیل خوب و کار بلد کسیست که تا به حال پرونده های مشابه زیادی را وکالت کرده و با خم و چم شکایت موکل علیه سازمان‌ های دولتی خاطی آگاه باشد. در چنین شرایطی می باشد که وکیل می‌ تواند بهترین راهکار ها را برای رسیدن موکل به مطالبات قانونی خود ارائه بدهد.

از جمله شرایط گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداری می توان به این موضوع اشاره نمود که وکیل مربوطه باید به جزئیات قانون اساسی به طور کامل مسلط باشد و امکان دفاع از شما با کم ‌ترین درصد خطا در دیوان عدالت اداری را داشته باشد.

به علاوه لازم می باشد که شخصی را انتخاب کنید که حتماً دارای پروانه پایه یک وکالت بوده و شرایط مناسب برای وکالت دیوان عدالت اداری را داشته باشد. در غیر اینصورت دیوان عدالت اداری وکالت را نپذیرفته و آن را رد می کند.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری از مجموعه حقوقی وکلای پایتخت

در ابتدای این مقاله ویژگی های بهترین وکیل دیوان عدالت اداری را برای شما همراهان عزیز مجموعه حقوقی پایتخت شرح دادیم. حال ممکن است بپرسید که چگونه می ‌توانیم با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ارتباط برقرار کنیم؟

لازم است بدانید که پیدا کردن بهترین وکیل دیوان عدالت اداری امری راحت نیست و برای این کار باید تحقیقات و جستجو های فراوانی انجام بشود. یکی از روش های موجود این می باشد که چنان چه اطرافیان شما دارای سابقه گرفتن وکیل برای دیوان عدالت اداری را دارند تجربه خود را با شما در میان گذاشته و اگر وکیل آن‌ها دارای عملکرد مناسبی بوده است می توانید از وکیل آشنایان خود برای این امر بهره بگیرید. اما بهترین پیشنهاد این است که با موسسه حقوقی پایتخت تماس بگیرید و از ایشان درخواست وکیل نمایید. زیرا این مجموعه ضمن داشتن بهترین وکیلان عالی رتبه، می توانند به شما به صورت رایگان هم مشاوره بدهند.

پیشرفت علم و تکنولوژی سبب شده تا تمامی مشاغل از این موضوع برای کسب و کار خود بهره بگیرند. به همین علت تعدادی از وکلا در سایت های ویژه معرفی خود اقدام به بارگذاری رزومه کاری خود نموده و راه های برقراری ارتباط و اخذ مشاوره را در سایت درج نموده‌اند. در این روش می توانید به سایت‌های معرفی وکلای دیوان عدالت اداری مراجعه نموده و وکیل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

سومین روش که مطمئن ترین روش است که شما میتوانید پرونده های خود را به وکلای با تجربه و مجرب مجموعه پایتخت بسپارید تا در کمترین زمان ممکن به پرونده های شما رسیدگی بشود. همین حالا از طریق شماره تماس های موجود در سایت استفاده کنید تا بتوانید با ما در ارتباط باشید.

شکایات توسط  بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

اگر بخواهیم به این نکته بپردازیم که وکیل دیوان در چه زمینه ای می تواند فعالیت نمایدف باید شکایت اصلی در دیوان عدالت اداری را بررسی نمایید؛ از مهم تر، شکایت از شهرداری ها در مورد ساخت و سازهای غیرمجاز در شهرها و اعتراض به نظر کمیسیون ماده ۱۰۰ و سایر کمیسیون های شهرداری، اعتراض به اقدامات شهرداری در خصوص مزاحمت های شهری و از این قبیل داستان ها و همچنین نظارت بر اقدامات شهرداری می باشد.

از دیگر صلاحیت های وکیل دیوان عدالت اداری اعتراض و شکایت از تخلفات اداری و تجدیدنظر در هیئت‌های تجدیدنظر در خصوص اقداماتی از جمله عزل و نصب در سازمان‌های اداری است. همچنین اگر شخصی بخواهد در مورد تغییر موقعیت شغلی اشتغال خود اعتراض نماید باید به دیوان عدالت رجوع کند. اگر بخواهید به آرای کمیته های هیات حل اختلاف کارگر و کارفرما صندوق‌های بازنشستگی نظامی و معلولین اعتراض کنید، باید به دیوان عدالت اداری مراجعه نمایید .

همچنین اعتراض به رای های کمیسیون امور آب های زیرزمینی، قانون حمایت از جنگل ها، قانون زمین شهری، اختلافات مالیاتی و تخلفات مالیاتی ناشی از قانون مالیات مستقیم، نظر در مورد هیئت های حل اختلاف اسناد رسمی و همچنین شکایت در مورد مصوبات دولت از حیث موقعیت آن با قانون و ابطال تصمیمات دولتی، همگی بر عهده دیوان عدالت اداری می باشد و با نظر به اینکه بسیار تخصصی هستند، باید از وکیل دیوان عدالت اداری استفاده نمود.

لازم به ذکر می باشد که هیأت عمومی دیوان عدالت اداری نیز مراجع این نهاد محسوب می‌ گردد که از دو سوم قضات دیوان عدالت اداری تشکیل شده است و در این خصوص نیز حتما باید از وکیل  دیوان استفاده کرد .همانطور که گفتیم دفتر مرکزی ما نزدیک دیوان عدالت اداری یعنی شهر تهران می باشد و در هر یک از موارد بالا نیازمند تخصص و تجربه یک وکیل متخصص است و موسسه حقوقی پایتخت دراین زمینه حرفه ای می باشد.

انتخاب بهترین وكیل چه تأثیر آن تأثیر عمده ای دارد؟

انتخاب یک وکیل عالی در پیشبرد روند پرونده شما تاثیر بسزایی می گذارد. با دانستن این که افراد عادی از قوانین دولتی و همچنین ماده و قانون اساسی سر در نمیاورند، داشتن یک وکیل مسیر درست را نشان می دهد و شما در طول این فرایند به بی راه نمیروید. پس همین حالا با موسسه برتر حقوقی پایتخت تماس بگیرید.

وکیل-متخصص-دیوان-عدالت-اداری
فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان