ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری

ثبت-شکایت-اینترنتی-در-دیوان-عدالت-اداری

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : 09199353470

در گذشته ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری با مراجعه حضوری و تقدیم دادخواست شکایت به دفاتر دیوان صورت میگرفت، امروزه به منظور سهولت در ارائه شکایات و دادخواست ها ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری فراهم شده است. تمامی مراحل ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری به صورت آنلاین صورت می‌گیرد. در ثبت شکایت دیوان عدالت اداری به صورت اینترنتی وقت و هزینه های اشخاص کاهش می‌یابد و دیگر نیازی به مراجعه حضوری نیست. دیوان عدالت اداری که مرجع رسیدگی قضایی به شکایات و اعتراضات در رابطه با عملکرد مامورین و تصمیم گیری ارگان ها و سازمان ها و آیین نامه‌های دولتی است، موظف به رسیدگی شکایات اشخاص در حدود صلاحیت های تعیین شده در قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری است. گروه وکلای پایتخت با مشاورین و وکلای متخصص در زمینه ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری بهترین گزینه برای اشخاصی است که قصد طرح شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند و نیاز به راهنمایی و همراهی وکیل متخصص دیوان عدالت اداری در این مسیر دارند.

ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری چه مراحلی دارد؟

برای ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری باید به مراجعه ساجد مراجعه کرد. سامانه ساجد برای رسیدگی، ثبت شکایات و دادخواست های اینترنتی در دیوان عدالت اداری تعبیه شده است. این سامانه صرفا به منظور پیگیری برخی از دادخواست ها و ثبت شکایات اینترنتی در دیوان عدالت اداری است و در حال حاضر کاربرد دیگری ندارد. ثبت دادخواست های بدوی و تجدیدنظر، اعاده دادرسی، درخواست ورود ثالث یا اعتراض شخص ثالث، ثبت و پیگیری اعمال ماده ۷۹ و ۸۹ قانون دیوان عدالت اداری، ثبت و پیگیری ابطال مصوبات هیئت عمومی دیوان … از جمله مواردی هستند که قابل ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری هستند. با ایجاد سامانه ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری دیگر ارسال دادخواست و شکایت به صورت پستی قابل قبول نیست و دادخواست‌هایی که به صورت حضوری و پستی ارائه شده‌اند، به شخص فرستنده مرجوع خواهند شد. صرفا درخواست هایی در دیوان مورد رسیدگی قرار می‌گیرند که به صورت ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری ارائه شده باشند.

اولین مرحله برای ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری ثبت نام و وارد کردن اطلاعات کاربری در سامانه ساجد است. اشخاص حقیقی، حقوقی و وکلا پیش از ورود به سامانه ساجد باید از ثبت نام خود در سامانه ثنا اطمینان حاصل نمایند. شخصی که در حال ثبت شکایات اینترنتی در دیوان عدالت اداری است، باید سمت خود را مشخص نماید.

تنظیم دادخواست برای ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری مستلزم حضور وکیل دیوان عدالت اداری است، نقص و ایراد در دادخواست منجر به رد دادخواست و طولانی شدن روند رسیدگی خواهد شد.

دادخواست ثبت شکایات اینترنتی در دیوان عدالت اداری باید شامل موارد زیر باشد؛

الف) مشخصات شاکی از جمله نام و نام خانوادگی، نام پدر، کد ملی، تاریخ تولد، شغل، تابعیت و اقامتگاه چنانچه شاکی شخص حقیقی باشد و ذکر نام، شماره ثبت، محل اقامت اصلی و شماره تماس در جایی که ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری از سوی شخص حقوقی صورت گرفته باشند.

ب)مشخصات طرف شکایت؛ نام و نام خانوادگی، مقام وی و در صورت امکان ذکر آدرس دقیق سازمان یا ارگانی که مامور در آنجا مشغول به فعالیت است.

پ) به همراه دادخواست ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری باید مدرکی مثبت سمت وکیل، قائم مقام یا نماینده قانونی شاکی که ارائه دهنده دادخواست است، ضمیمه گردد. هرچند وکیل دیوان عدالت اداری پیش از ارائه دادخواست ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری نسبت به رعایت تمامی موارد مذکور اطمینان حاصل می‌نماید.

ت)بیان موضوع شکایت و تعیین این مسئله که آیا موضوع مطرح شده در حوزه صلاحیت دیوان عدالت اداری برای رسیدگی قرار می‌گیرد، از دلایلی مهمی هستند که باید موضوع شکایت به صورت دقیق و واضح در دادخواست ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری درج گردد.

ث)پس از موضوع شکایت چنانچه وکیل تضمینی و متخصص دیوان عدالت اداری یا شاکی توضیحات بیشتری را لازم بدانند، بایستی در دادخواست ذکر کنند.

ج) مدارک و اسنادی که شاکی با استناد به آن ها اقدام به ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری نموده، باید به همراه دادخواست در سامانه ساجد بارگذاری شوند. حجم هر یک از این مدارک نباید بیشتر از ۳۰۰ کیلو بایت شود، در صورت بارگذاری چندین فایل در یک زمان حجم تمامی فایل ها باید کمتر از ۵ مگابایت باشد.

مسئله قابل توجه در بارگذاری مدارک و اسناد مستند در دادخواست ثبت شکایت اینترنتی دیوان عدالت اداری، واضح و خوانا بودن اسناد، رسمی و قابل استناد بودن آن‌ها است.

چ) در آخر امضا یا امضا شاکی یا وکیل یا نماینده قانونی یا قائم مقام و  درج مهر شاکی که شخص حقوقی است.

ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری ممکن است به صورت اعتراض به رای صادره در کمیسیون های مالیاتی، کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری، هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری و… است. پس از رسیدگی و بررسی دادخواست ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری، شعبه رسیدگی کننده اقدام به صدور رای می‌نماید. از دیگر موارد ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری میتوان به درخواست تجدیدنظر، صدور دستور موقت فوری، درخواست اعاده دادرسی و… اشاره کرد.

ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری به دلیل پیچیدگی و قوانین خاص دیوان نیازمند حضور وکیل متخصص دیوان عدالت اداری است. وکیل دیوان عدالت اداری با سابقه و تجربه خود در روند رسیدگی و حصول نتیجه مدنظر نقض بسزایی خواهد داشت. بدون شک حضور وکیل دیوان عدالت اداری گروه وکلای پایتخت برای ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری در کنار شاکی موجب تسریع روند می‌شود.

گروه وکلای پایتخت در جهت حل مشکلات و ابهامات اشخاص در خصوص ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری و جزئیاتی که مهم و ضروری هستند، اقدام به ارائه مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری به صورت حضوری، تلفنی و آنلاین کرده است. دیوان عدالت اداری مرجع تخصصی قضایی است که تفاوت های اساسی با دیگر مراجع رسیدگی قضایی دارد، یکی از این وجوه تمایز مقررات خاص دیوان عدالت اداری است، که اشخاص عادی به سختی می‌توانند این مراحل و ضوابط را به درستی طی کنند از این رو در تمامی مراحل ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری و دیگر مراحل رسیدگی دیوان حضور وکیل دیوان عدالت اداری گروه وکلای پایتخت موثر و ضروری است.

رسیدگی به اعتراضات و شکایات مردم نسبت به واحدها، مامور دولت یا آیین‌نامه‌ها و محقق شدن حقوق آنها، طبق اصل ۱۷۳ قانون اساسی در دیوان عدالت اداری کشور و زیر نظر رئیس قوه قضاییه تشکیل گرفته است. خوشبختانه امروزه امکان ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری وجود دارد.

یکی از سازمان‌های زیر مجموعه قوه قضاییه، دیوان عدالت اداری برای ثبت شکایت‌های مردمی از ادارات یا سازمان‌های دولتی و اشخاص صاحب پست‌های مهم دولتی می‌باشد. دیوان عدالت اداری از قسمت‌های بدوی، هیات‌های عمومی و تخصصی و همچنین شعبه تجدید نظر به وجود آمده است.

تا چندی قبل مردم برای ثبت درخواست در این سازمان باید به صورت حضوری مراجعه می‌کردند. اما با راه‌اندازی سایت این مجموعه با عنوان سامانه ساجد دیوان عدالت اداری، امکان ثبت‌ نام در این سامانه به وجود آمده و می‌توانند بدون نیاز به مراجعه حضوری به این سازمان شکایت خود را ثبت کرده و پیگیری نمایند.

در این مقاله قصد داریم علاوه بر معرفی این سامانه و نحوه ثبت شکایت و پیگیری آن، با انواع دادخواست به دیوان عدالت اداری نیز آشنا شویم.

معرفی و ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری

به منظور پاسخگویی به سوالات مراجعین و ارائه خدمات در این سازمان، سامانه ساجد دیوان عدالت اداری که یکی از سایت‌های دولتی می‌باشد راه‌اندازی گردیده است. افراد می‌توانند در این سامانه دادخواست‌های خود را علیه سازمان‌های دولتی، اشخاص و ماموران پست‌های دولتی و یا قوانین ایجاد شده در دولت ثبت و پیگیری کنند.

از خدماتی که در سامانه ساجد به متقاضیان ارائه می‌گردد می‌توان به ثبت درخواست‌های اولیه و امکان تجدید نظر در آنها اشاره کرد. همچنین ثبت و پیگیری دادخواست ماده ۷۹ یا درخواست بررسی مجدد رای شعبه که توسط رییس دیوان انجام می‌شود. ثبت و پیگیری دادخواست اعمال ماده ۸۹ که به درخواست بررسی تعارض آرای شعبه‌ها و صدور رای وحدت رویه می‌پردازد.

از خدمات دیگر ارائه شده در این سایت می‌توان به ثبت دادخواست اعاده دادرسی در ماده ۹۸، ثبت کردن دادخواست اعتراض ثالث از ماده ۵۷، ثبت شدن دادخواست ورود ثالث از ماده ۵۵، ثبت و پیگیری کردن دادخواست ابطال مصوبات در هیات عمومی دیوان ماده ۸۰ و ارسال اخطار برای رفع نقص می‌باشد.

علاوه بر آن در این سایت ارسال لوایح و نامه‌ها به بخش‌های مختلف دیوان عدالت اداری ارسال می‌گردد. ارائه این خدمات به صورت غیر حضوری سبب تسریع روند پیگیری و پاسخگویی نسبت به مراجعه حضوری به این سازمان گشته است.

نحوه ورود به سامانه ساجد دیوان عدالت اداری

برای بهره بردن از تمامی خدمات موجود در سامانه ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری، ابتدا باید در سایت  sajed  ثبت نام کنید. ثبت نام و ورود به این سایت بدلیل انجام احراز هویت افراد صورت می‌گیرد. لازم به ذکر است که احراز هویت از طریق ثبت نام در سامانه ثنا قوه قضاییه انجام می‌پذیرد.

پس از ثبت نام انجام شده در سامانه ثنا باید برای ورود به سامانه ساجد، کد ملی و دریافت اطلاعات از سامانه ثنا انجام گرفته باشد. نکته مهم دیگری که باید به آن توجه کنیم این است که ثبت نام در سامانه ثنا فقط با داشتن کد ملی ممکن است. بنابراین افرادی که دارای تابعیت ایرانی هستند مجاز به استفاده از خدمات سامانه sajed می‌باشند.

برای ورود به سامانه ساجد دیوان عدالت اداری می‌توانید از مراحل زیر پیروی کنید.

در ابتدا باید در مرورگر خود آدرسsajed.divan-edalat.ir   وارد کنید. بعد از وارد کردن این آدرس صفحه اصلی سایت برای شما باز خواهد شد. در دو کادری که در صفحه نمایش داده می‌شود باید در قسمت نام کاربری، کد ملی ۱۰ رقمی خود را بدون هیچ فاصله یا خط تیره‌ای اضافه کنید. همچنین رمز عبوری که زمان ثبت نام در این سامانه تعیین کرده‌اید را در قسمت رمز عبور وارد نمایید و بر روی گزینه ورود کلیک کنید.

با انجام درست این مراحل وارد حساب کاربری خود شده‌اید و خواهید توانست از خدمات مورد نیاز خود استفاده نمایید.

راهنمای ثبت نام در سامانه ساجد دیوان اداری

برای استفاده از خدمات غیرحضوری دیوان عدالت اداری و همچنین ثبت و پیگیری دادخواست، باید از طریق حساب کاربری خود وارد این سامانه شده و دادخواست خود را ثبت کنید. اگر قبلا برای ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری اقدام نکرده‌اید باید ابتدا در این سایت ثبت نام نمایید.

برای ثبت نام در سامانه ابتدا آدرسsajed.divan-edalat.ir  را وارد کنید. خواهید دید که صفحه اصلی سامانه ساجد برای شما نمایش داده می‌شود. در این صفحه باید کد ملی ۱۰ رقمی خود را وارد کرده و بر روی گزینه بعدی کلیک کنید. اگر قبلا در سامانه ثنا ثبت نام کرده باشید، کد ملی شما تایید گردیده و به صفحه بعد وارد می‌شوید.

در این صفحه اطلاعات خواسته شده در دو کادر مشخص شده را وارد کرده و روی گزینه بعدی کلیک نمایید. حالا در صفحه جدید باز شده باید شماره تلفن همراه خود را وارد کنید. توجه فرمایید که شماره همراه وارد شده باید همان شماره‌ای باشد که با آن در سامانه ثنا ثبت نام کرده‌اید.

بعد از کلیک بر روی گزینه بعدی، در صفحه جدید باز شده کد ارسالی به تلفن همراه خود را در کادر مربوطه وارد کنید و بر روی گزینه بعدی کلیک نمایید.

بعد از انجام این مراحل، رمز عبور دلخواه خود را در صفحه جدید وارد نموده و بر روی گزینه ثبت نام کلیک کنید. حال صفحه ورود به سامانه برای شما نمایش داده می‌گردد. پس با وارد کردن کد ملی خود در قسمت نام کاربری و وارد نمودن رمز عبور به سامانه وارد خواهید شد.

امکان ثبت دادخواست در سامانه ساجد دیوان عدالت اداری

اگر قصد شکایت از ادارات و سازمان‌های دولتی را دارید، می‌توانید از طریق ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری اقدام کنید. همانطور که گفته شد، ثبت دادخواست از طریق سامانه ساجد امکان پذیر می‌باشد. پس از ثبت نام و وارد شدن به حساب کاربری خود در سایت که در این مقاله توضیح داده شد. مراحل ثبت دادخواست در این سامانه را بررسی می‌کنیم.

در صفحه اصلی سامانه ساجد دیوان عدالت اداری، نام کاربری و رمز عبور خود را وارد کرده و بر روی گزینه ورود کلیک نمایید. حال در صفحه اصلی حساب کاربری خود می‌توانید بر روی گزینه ثبت دادخواست ماده ۷۹ کلیک کنید. سپس در صفحه جدید برای اینکه امکان ثبت اطلاعات برای شما فراهم گردد باید عبارت “متن فوق را مطالعه کرده و با آن موافقم” را در حالت بله قرار دهید.

در این مرحله با وارد کردن اطلاعات خواسته شده، همچنین اسکن رای بدوی، مستندات، دلایل دادخواست و کارت ملی بر روی گزینه ذخیره کلیک کرده تا درخواستتان ثبت شود.

ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری و پیگیری دادخواست

یکی دیگر از خدماتی که در حساب کاربری متقاضیان از طریق سامانه ساجد دیوان عدالت اداری مهیا شده، پیگیری کردن دادخواست یا شکایت‌های ثبت شده در این مجموعه است.  این خدمت هم در سرعت بخشی روند پیگیری پرونده‌ها موثر بوده و هم از میزان مراجعات حضوری به این سازمان می‌کاهد.

برای پیگیری دادخواست یا شکایت خود در سامانه ساجد دیوان عدالت اداری در ابتدا باید نام کاربری که همان کد ملی است را وارد کرده و رمز عبور خود را بنویسید تا به سامانه ساجد وارد شوید.

پس از انجام مراحل گفته شده و وارد شدن به حساب کاربری خود باید روی گزینه مشاهده و پیگیری پرونده کلیک نمایید.

در صفحه‌ای که برای شما باز خواهد شد، می‌توانید مشخصات هر پرونده که شامل: نوع دادخواست، شماره دادخواست اولیه، وضعیت، موضوع دادخواست، تاریخ ثبت دادخواست، شاکی، طرف شکایت و کلاسه قضایی را مشاهده نمایید. بنابراین این صفحه برای نمایش تمامی اطلاعات مربوط به روند شکایت می‌باشد.

لازم به ذکر است که به علت پیچیده بودن بعضی از پرونده‌ها ممکن است پیگیری شکایت و دادخواست علیرغم ثبت شکایت در سامانه ساجد، امکان پذیر نباشد. در این صورت با مراجعه به سامانه ثنا خواهید توانست امکان بررسی پرونده را ممکن سازید.

شکایت در دیوان عدالت اداری

همانطور که گفته شد یکی از مهم‌ترین مراجع اداری برای طرح اختلافات میان دستگاه‌های دولتی و مردم، دیوان عدالت اداری می‌باشد. روش شکایت در دیوان عدالت اداری تابع روش‌های ویژه‌ای بوده که آن را متمایز از طرح دادخواست‌های حقوقی در سایر مراجع قضایی می‌سازد.

همچنین قاضی‌های این دیوان از میان قضات برجسته و با تجربه انتخاب می‌گردند. از آنجایی که دیوان عالی در راس مراجع قضایی کشور قرار دارد، بنابراین دیوان عدالت اداری هم عالی‌ترین مرجع اداری برای رفع اختلافات بین دولت و مردم محسوب شده است.

تنوع و تخصصی شدن پرونده‌های حقوقی و رسیدگی به اختلافات توسط یک مرجع قضایی بسیار مشکل بوده و به همین سبب، مراجع تخصصی و نهادهای ویژه‌ای برای حل این قبیل مشکلات تشکیل شدند. لازم به ذکر است که روند رسیدگی به پرونده‌های شکایت در دیوان عدالت اداری و نحوه شکایت در این دیوان نسبت به طرح دیگر دادخواست‌های حقوقی بسیار متفاوت است.

امروزه بدلیل تعدد پرونده‌ها امکان ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری ممکن شده است. همچنین برای اطلاع از نحوه شکایت در دیوان عدالت اداری لازم است تا از صلاحیت و محدوده اختیارات این دیوان باخبر باشید.

رسیدگی به اعتراضات و شکایت از آرای قطعی شده مجموعه‌های رسیدگی به تخلفات دولتی و همینطور حل اختلافات میان کارفرما و کارگر، یکی از بیشترین موارد طرح شکایت در دیوان عدالت اداری می‌باشد.

برای طرح شکایت در دیوان عدالت اداری لازم است تقدیم دادخواست با قید کامل مشخصات شاکی که شامل نام و نام خانوادگی، محل اقامت، مشخصات و نام طرف شکایت، موضوع طرح شکایت و شرح آن انجام پذیرد.

مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکلای پایتخت

امروزه انواع گرایش‌های حقوق بسیار تخصصی شده و همین امر موجب اهمیت روز افزون حیطه وکالت گردیده است. همینطور با گسترش پرونده‌های حقوقی نمی‌توان از یک وکیل مجرب انتظار آگاهی به تمام پرونده‌های حقوقی را داشت. بنابراین برای بررسی و مشاوره گرفتن در هر پرونده باید به وکیل مناسب آن زمینه مراجعه کنیم.

نحوه رسیدگی به پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری

همانطور که گفته شد نحوه شکایت و دادخواست در دیوان عدالت اداری و رسیدگی به این نوع از پرونده‌ها تابع شرایط خاصی بوده و به همین جهت باید با مراجعه به وکیل دیوان عدالت اداری که از تخصص و تجربه‌ی کافی در هدایت پرونده‌ها برخوردار بوده و دارای مهارت، دانش عملی و علمی بالایی است، بهره‌مند شویم.

یکی از دلایل شکست بسیاری از پرونده‌ها عدم اطلاع از قوانین و شرایط موجود برای درخواست و شکایت در دیوان عدالت اداری می‌باشد، در این مواقع حضور وکیل دیوان عدالت اداری می‌توانست نقش مثبتی در محقق شدن حقوق موکل داشته باشد.

هر زمان یک نهاد دولتی از نهاد دولتی دیگر در مورد تصمیمات و اقدامات انجام شده توسط آن سازمان شکایت داشته باشد، این دادخواست باید در دادگاه عمومی حقوقی طرح گردد، زیرا همانطور که اشاره شد دیوان عدالت اداری به شکایت‌های مردم علیه دولت و همچنین نهادهای عمومی می‌پردازد. لازم به ذکر است که آرای صادر شده از مراجع قضایی و اداری غیر دادگستری تا زمانی که قطعی نشده باشند، قابل به طرح در دیوان عدالت اداری نخواهند بود.

علاوه بر موارد گفته شده باید به این نکته نیز توجه شود که تصمیماتی مانند دستور موقت، آرای دادگاه‌ها، تامین خواسته و تصمیمات امور حسبی در دیوان عدالت اداری قابل مطرح شدن نیستند.

لازم به ذکر است که دعاوی در صلاحیت شعب بدوی دیوان عدالت اداری، دعاوی شخصی خواهند بود و فقط شخص مورد ضرر قرار گرفته از اقدام واحدهای دولتی می‌تواند آنها را طرح نماید.

رسیدگی به پرونده‌های دیوان عدالت اداری به صورت غیرحضوری انجام می‌گیرد، بنابراین طی شدن روند پرونده نیاز به مراجعه حضوری و توضیحات نخواهد داشت.

در رابطه با طرح شکایت در ایوان عدالت اداری باید به این نکته توجه شود که بر طبق قانون، شاکی خواهد توانست قبل از صدور رای از شکایت و دادخواست خود صرف نظر کرده و در این حالت باید شعبه دیوان قرار سقوط شکایت را صادر کند و این امر دارای اعتبار امر مختوم می‌گردد. برای اطلاع از شرایط استرداد دادخواست دیوان عدالت اداری می‌توانید با گروه وکلای پایتخت تماس بگیرید.

برای ثبت شکایت اینترنتی در دیوان عدالت اداری، مشورت با وکیل این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است. همانطور که گفته شد دیوان عدالت اداری بر اصل ۱۷۳ قانون اساسی و در جهت رسیدگی به شکایات مردم نسبت به نهادهای دولتی تشکیل گردیده است. از این رو در هر زمان می‌توانید برای کامل شدن اطلاعات خود با مشاورین ما در مجموعه وکلای پایتخت تماس بگیرید.

5 دیدگاه. دیدگاه تازه ای بنویسید

  • ای کاش دیوان عدالت همون طور که اسمش عدالت هست یه کم عدالت داشت نگاه می کرد این دانشجویی که منتظر سال بعد قبول بشه روزانه بعد سال قبلی ها بعد از قبولی دکتری روزانه ثبت نام نکند .چقدر عمر ما رو می گیرند که سال بعد هم قبول نشیم چون جوون تریم و رزومه ای در حد اونا نداریم.
    یا حداقل تکمیل ظرفیت بزارید

    پاسخ
    • باسلام خانواده ای هستن که کارگر و مستاجرن ؛ چرا یارانه شون رو قطع کردن ؟
      اونا همیشه پای نظام‌ و انقلابشون هستن، والله درست نیست

      پاسخ
  • عبد الباقری
    سپتامبر 20, 2022 3:25 ب.ظ

    باسلام‌خدمت‌همه‌شماعزیزان‌ و زحمت‌کشان‌ در ریاست‌ دیوان‌ اداری‌ کشور‌ پرونده‌اینجانب‌درشعبه‌۱۰۱دادگاه‌کیفری‌۲ از لرستان‌ تائید‌شده‌ وبه‌ شعبه‌۲کیفری‌۱ خرم‌آباد‌ چندروز پیش‌ارسال‌شده‌ تقاضادارم‌ این‌پرونده‌ رادرشعبه‌۲کیفری‌۱خرم‌آباد پیگیری‌نمائید‌. باسپاس‌

    پاسخ
  • ابراهیم امینی سیوچ
    ژانویه 18, 2023 6:04 ب.ظ

    سلام ؛ ریاست محترم دیوان عدالت اداری  چرا برای جانبازان حالت اشتغال دستگاههای دولتی تبصره ۲ ماده  ۳۹ جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرا نمیشود؟
    گناه ما چیست که بعد از مجروحیت به استخدام دولت در آمده ایم؟
    مگه همه در راه دفاع از مرزهای این کشور مجروح نشده ایم؟
    مگر همه ایثارگر نیستیم؟
    چرا بین جانبازان حالت اشتغال دستگاه دولتی و بنیاد شهید تفاوت قائل میشوند؟

    از شما زحمتکشان دیوان عدالت اداری   هم تقاضا داریم که پیگیر مشکلات جانبازان حالت اشتغال و از کار افتاده کلی  دستگاههای دولتی باشید.
    ابراهیم امینی سیوچ – جانباز حکم از کار افتادگی کلی در مورخه ۱۳۹۶/۱/۱۹ طبق شماره پرونده ۲۶۰۰۰۴۸ به   این نهاد  مقدس شکایت کردم در مورخه ۱۳۹۷/۱۰/۱۶طبق  شماره -نامه صادره به شماره  ۹۷۱۰۱۱۰۹۵۵۲۰۱۰۶۲ مورخ ۰۲/۱۱/۱۳۹۷ با موضوع ارسال پرونده به جهت عدم صلاحيت (برون سازماني) و گیرنده «بنياد شهيد و   امور ايثار گران كشور اداره كميسيون ماده ۱۶» ثبت گردید                       عدم صلاحیت به صلاحیت کمیسیون ۱۶قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی ایران صادر گردید تاحالا هیچ گونه رای صادر نشده است

    سلام ؛ ریاست محترم دیوان عدالت اداری  چرا برای جانبازان حالت اشتغال دستگاههای دولتی تبصره ۲ ماده  ۳۹ جامع خدمات رسانی به ایثارگران اجرا نمیشود؟
    گناه ما چیست که بعد از مجروحیت به استخدام دولت در آمده ایم؟
    مگه همه در راه دفاع از مرزهای این کشور مجروح نشده ایم؟
    مگر همه ایثارگر نیستیم؟
    چرا بین جانبازان حالت اشتغال دستگاه دولتی و بنیاد شهید تفاوت قائل میشوند؟

    از شما زحمتکشان دیوان عدالت اداری   هم تقاضا داریم که پیگیر مشکلات جانبازان حالت اشتغال و از کار افتاده کلی  دستگاههای دولتی باشید.
    ابراهیم امینی سیوچ – جانباز حکم از کار افتادگی کلی در مورخه ۱۳۹۶/۱/۱۹ طبق شماره پرونده ۲۶۰۰۰۴۸ به   این نهاد  مقدس شکایت کردم در مورخه ۱۳۹۷/۱۰/۱۶طبق  شماره -نامه صادره به شماره  ۹۷۱۰۱۱۰۹۵۵۲۰۱۰۶۲ مورخ ۰۲/۱۱/۱۳۹۷ با موضوع ارسال پرونده به جهت عدم صلاحيت (برون سازماني) و گیرنده «بنياد شهيد و   امور ايثار گران كشور اداره كميسيون ماده ۱۶» ثبت گردید                       عدم صلاحیت به صلاحیت کمیسیون ۱۶قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان انقلاب اسلامی ایران صادر گردید تاحالا هیچ گونه رای صادر نشده است

    پاسخ
  • تا چندی قبل مراجعه حضوری به دیوان بود ولی اکنون مراجعه به کافی نت ها و کارچاق کن ها و صرف پول اضافه…فقط به منظور اذیت و ازار مردم …مردم عقب مانده ای که در معیشت روزمره خود نا توان شده اند

    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان