مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل

مشاوره-حقوقی-دیوان-عدالت-اداری-توسط-وکیل

دیوان عدالت اداری وظیفه رسیدگی به اعتراضات و نارضایتی های اشخاص نسبت به عملکرد و نحوه تصمیم گیری سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی، مامورین واحدهای دولتی و آیین نامه های دولتی را بر عهده دارد. قوانین خاص مورد استناد در دیوان عدالت اداری ثبت و پیگیری روند شکایت در این سازمان را با پیچیدگی هایی مواجهه نموده است.

اشخاص عادی بدون اطلاعات و تجربیات حقوقی در نهایت منجر به اتلاف وقت و هزینه های خود در روند رسیدگی دیوان خواهند شد. حضور و دریافت مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل متخصص دیوان عدالت اداری موجب افزایش دقت در تنظیم و ارائه شکایت یا دفاعیه در این سازمان می‌شود. دیوان عدالت اداری مرجعی تخصصی برای رسیدگی به تخلفات اداری است و اشخاص باید در ابتدا برای مشورت با مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل به گروه وکلای پایتخت مراجعه نمایند تا با اطمینان خاطر بتوانند تصمیم گیری نمایند.

امروزه با توجه به اینترنتی شدن مراحل ثبت شکایت در دیوان عدالت اداری دریافت مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل تنها راه حلی است که منجر به تسریع روند و افزایش میزان موفقیت اشخاص در پرونده مطروحه خواهد شد. گروه وکلای پایتخت با ارائه مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل متخصص بهترین گزینه برای اشخاصی است که قصد طرح و یا پیگیری شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند.

 دیوان عدالت اداری علاوه بر رسیدگی به شکایات افراد در رابطه با سازمان های دولتی و عملکرد مامورین و مفاد آیین نامه های دولتی، اعتراضات اشخاص نسبت به آراء صادره در کمیسیون های موضوع ماده ۱۰۰ شهرداری، هیئت های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیسیون های مالیاتی، هیئت های حل اختلاف میان کارگر و کارفرما تنها از جهت عدم رعایت قوانین یا صدور آراء برخلاف قانون نیز رسیدگی می‌نماید. برای اعتراض به این دسته از آراء که به صورت تخصصی و در رابطه با موضوعات خاصی صادر می‌شوند، اشخاص می‌بایست از وکیل متخصص که مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری است نیز مشورت نمایند تا بتوانند با جزئیات پرونده و مراحل قانونی آن آشنایی لازم را کسب کنند.

برای مثال مالکی که به موجب رای صادره در کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ملزم به تخریب ملک شخصی شده است، و با اعتراض در کمیسیون تجدیدنظر نیز به نتیجه مدنظر دست نیافته است، میتواند با تنظیم شکایت در دیوان عدالت اداری با همراهی مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل مانع از تضییع حقوق خود شود.

  اولین مرحله برای شکایت در دیوان عدالت اداری تنظیم دادخواست شکایت است. در تنظیم دادخواست دیوان عدالت اداری شاکی میباست مشخصات خود و طرف شکایت را به نحوی که در قانون تشکیلات و آیین دیوان عدالت اداری تعیین شده ،در دادخواست ذکر نماید. مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل به شاکی کمک میکند تا دادخواستی بدون ایراد تنظیم نماید. هر نوع ایراد و نقص در دادخواست ممکن است منجر به رد دادخواست گردد، مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری با ارائه راه حل های کاربردی در زمان مناسب از این موضوع پیشگیری می‌کند. در تنظیم دادخواست و ارائه شکایت بدوی یا تجدیدنظر مسئله ای که باید مدنظر اشخاص باشد، مهلت های تعیین شده در قانون برای این مراحل است. انقضای این مهلت ها موجب عدم رسیدگی به درخواست شاکی در دیوان عدالت اداری خواهد شد. مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل با یادآوری این زمان ها به موکلین مانع از اتمام این مهلت ها می‌گردد.

 پیش از ثبت شکایت شاکی بایستی با مراجعه به مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل از اینکه موضوع شکایت در حوزه اختیارات و صلاحیت های دیوان عدالت اداری است، اطمینان حاصل نماید. موضوع شکایتی که خارج از حوزه صلاحیتی دیوان عدالت اداری باشد، از سوی این سازمان رد خواهد شد. مدارک و اسناد اثبات کننده موضوع شکایت نیز باید به همراه دادخواست در سامانه ساجد دیوان عدالت اداری بارگذاری شود. مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل به اشخاص در نحوه ثبت شکایت در سامانه ساجد راهنمایی های لازم را ارائه می‌دهد. مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل این امکان را به اشخاص میدهد تا با روش های پیگیری شکایت در دیوان عدالت اداری آشنایی کافی داشته باشند. دانش مشاورین حقوقی در بسیاری از موارد میتواند نجات دهنده وقت و هزینه اشخاص در دیوان عدالت اداری باشد.

دریافت مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل در مراحل بدوی و تجدیدنظر خواهی دیوان عدالت اداری موضوعی ضروری و قابل توجه است، تا اشخاص بتوانند درمهلت های مقرر قانونی، به درستی مطالبات خود را بیان کنند و به حقوقی که مستحق آن هستند، دست یابند.

اشخاص باید برای دریافت مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل به چه کسانی مراجعه نمایند؟

دریافت مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری بایستی از جانب افراد متخصص که دارای تحصیلات حقوقی هستند، صورت گیرد. وکلای مرکز مشاورین قوه قضاییه، وکلای کانون وکلا، فارغ التحصیلان رشته های حقوق یا فقه و حقوق و یا قضات بازنشسته از جمله اشخاصی هستند که میتوانند به عنوان مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری فعالیت نمایند. مشاورین حقوقی دیوان عدالت اداری گروه وکلای پایتخت با تجربیات و دانش حقوقی غنی خود اولین و بهترین راه حل برای ارائه راهنمایی به اشخاصی هستند که قصد ثبت و تنظیم شکایت در دیوان عدالت اداری را دارند.

اشخاصی واجد صلاحیت برای ارائه مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری هستند که دارای تجربه عملی در دیوان باشند و با استفاده از تجربیات و سوابق خود به مراجعین بهترین راه حل های ممکن را ارائه دهند و از اشتباهات احتمالی آن‌ها جلوگیری کنند. گروه وکلای پایتخت با سابقه طولانی مدت در زمینه دیوان عدالت اداری و با در اختیار داشتن مشاورین حقوقی مجرب آماده خدمت رسانی هستند.

مشاورین حقوقی این مجموعه با در نظر گرفتن تمامی جوانب موضوع پرونده و شرایط آن تاثیر بسزایی در روند پرونده خواهند داشت. مشاور حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل گروه وکلای پایتخت قطعا کمک شایانی در حصول نتیجه مدنظر موکل خواهد داشت. برای دریافت مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری توسط وکیل گروه وکلای پایتخت میتوانید به صورت آنلاین و یا تماس با شماره تلفن های موسسه یا به شعب گروه وکلای پایتخت مراجعه و پاسخ سوالات خود در رابطه با دیوان عدالت اداری و مراحل رسیدگی را دریابید.

وکیل دیوان عدالت اداری یک کار تخصصی می باشد و باید وکیل مجرب دیوان عدالت اداری آن را انجام بدهد که ما در ادامه به صورت مفصل به این که دیوان عدالت اداری چیست و و چگونه مشاوره حقوقی می دهد با شما صحبت خواهیم کرد.

در ابتدا لازم به توضیح می باشد که دیوان عدالت به عنوان عالی ترین مرجع اداری و مرجع تظلم خواهی اشخاص حقیقی یا حقوقی از تصمیمات و اقدامات واحدهای دولتی است و در اصطلاح حقوقی مرجع عمومی می باشد، اما سازمان بازرسی کل کشور که مسئولیت نظارت بر حسن اجرای قوانین در کشور را بر عهده دارد یک مرجع عالی اختصاصی نظارتی می باشد.

در واقع می توان گفت این ۲ مرجع از جهاتی با یکدیگر شبیه می باشند و در مبنای رسیدگی باهم تفاوت دارند. هر دو نهاد مسئولیت نظارت بر سلامت اداری کشور را بر عهده دارد به بیان دیگر می توان گفت دیوان عدالت اداری صلاحیت اداری و سازمان بازرسی کل کشور صلاحیت قضائی را داراست.

مراجع قضایی در ایران به چند بخش عمده تقسیم می گردند؟

مراجع حقوقی؛ این مراجع برای رسیدگی به دعاویی که جنبه کیفری ندارد تشکیل شده که خود زیر شاخه های گوناگونی دارد از قبیل دادگاههای خانواده و غیره است.

در این دست از دادگاه‌ ها صدور حکم در حقیقت به معنای تعیین ذینفع پرونده می باشد و مجازاتی برای شخصی که محق نباشد تعیین نمی‌ گردد.

مراجع کیفری؛ در این دادگاه ها به پرونده‌هایی رسیدگی می‌  شود که فعل یا عدم فعل صورت گرفته برای قانون مجازات اسلامی جرم می باشد و چنانچه متهم محکوم بشود، مجازات برای وی در نظر گرفته می گردد؛ رویه غالب رسیدگی در این پرونده ها بدین صورت می باشد که پس از تجمیع مدارک توسط ضابطان قضایی، بازپرس تحقیقات مقدماتی را انجام می دهد؛ چنانچه نظر بازپرس بر بی ‌گناهی متهم باشد، قرار منع تعقیب صادر می‌ گردد و اگر بازپرس با بررسی پرونده و علم حاصل از تحقیقات مقدماتی، انتساب جرم به متهم را محرز بداند پرونده را به دادستان جهت صدور کیفرخواست ارجاع می دهد و پس از صدور کیفرخواست دادگاه مجددا رسیدگی کرده و رای صادر می کند.

دیوان عدالت اداری؛ دیوان عدالت اداری مرجعی می باشد که به منظور شکایت افراد حقیقی و حقوقی از نهادها و سازمان های دولتی تشکیل شده است. این وظیفه دیوان، دایره گسترده‌ای از تظلمات را در برمی‌ گیرد که شما می توانید در صورت نیاز و تشخیص این که موضوع شما در صلاحیت دیوان عدالت اداری قرار دارد یا نه از خدمات مشاوره تلفنی رایگان با بهترین وکیل دیوان عدالت اداری موسسه وکلای پایتخت بهره مند شوید. اولین قدم در احقاق حق تعیین دادگاه صالح جهت طرح دعوا به منظور رسیدگی به دعوای مطروحه می باشد.

چنان چه شما در نظر داشته باشید علیه یک سازمان دولتی دعوای را طرح بکنید، ملاک مخاطب خود را دادگاه حقوقی یا کیفری یا شورای حل اختلاف قرار بدهید و در همان مرحله اول قرار رد دادخواست صادر خواهد شد توجه نمایید که همین قرار ساده مسیر پرونده را حداقل ۳۰ روز طولانی تر خواهد نمود و از سوی دیگر چنانچه بر فرض مثال ابطال آیین نامه یک نهاد دولتی را به دلیل مغایرت با قانون خواستار باشید و دعوای خود را الزام به انجام کاری توسط همان اداره ذکر نمایید بازهم قرار رد دادخواست و از دست دادن زمان و غیره دارد. اینجا نقش یک مشاور حقوقی که بتواند چراغ راه شما در به سرانجام رساندن باشد به خوبی خود را نشان می دهد و  شما می توانید در هر زمانی از مشاوره تلفنی رایگان در پرونده های دیوان عدالت اداری که توسط وکلا و کارشناسان حقوقی پایتخت ارائه می شود، بهره ببرید.

ارائه خدمات مشاوره تلفنی در موسسه حقوقی وکلای پایتخت به دو صورت انجام می گیرد

می توانید با خطوط ثابت یا تلفن های همراه موسسه تماس گرفته و پس از بیان نوع پرونده خود به صورت کوتاه از پاسخ‌ های کارشناسان حقوقی بهره ‌مند بشوید؛ اگر قصد دارید به صورت کامل و جامع مشاوره دریافت بنمایید پس از پرداخت وجهی به عنوان حق مشاوره و با توجه به مبلغ واریزی که برای تعرفه قوه قضاییه است، با وکیل یا کارشناس مربوطه، راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

علاوه بر روش قبلی می توانید مورد خود را در قالب ویس یا پیام به واتساپ شماره تلفن های موسسه ارسال  و پاسخ خود را از همان طریق دریافت نمایید با توجه به رویه احترام به موکل در این موسسه از بدو تاسیس مدنظر بوده تعداد بسیار کثیری از مشاوره های تلفنی و صورت رایگان انجام می شود.

چنانچه شما از خدمات مشاوره رایگان موسسه وکلای پایتخت بهره مند شوید، می توانید بهترین مسیر را برای پرونده خود از ابتدای طرح دعوا، تنظیم دادخواست، ثبت دعوا ، دفاع مناسب با پرونده و در نهایت کسب رای مد نظر را به دست آورید.

مشاوره تلفنی رایگان برای دیوان عدالت اداری روش بسیار خوبی جهت درست شدن مسیر ذهن شما موکلان گرامی می باشد، اما در نظر داشته باشید برای به دست آوردن رای دلخواه، نیاز به تسلط کافی بر هزاران سطر قانون‌های گوناگون می باشد، امری که در حیطه دانش وکلای مجرب دیوان عدالت اداری شاغل در موسسه وکلای پایتخت است.

دیوان عدالت اداری علاوه بر موارد از پیش گفته شده در برخی پرونده های دیگر به عنوان مرجع تجدیدنظر شناخته می شود. برای مثال آراء صادر گشته از هیئت های حل اختلاف کارگر و کارفرما کمیسیون ماده ۱۰۰ کمیسیون های ماده ۷۷ ماده ۹۹ و غیره از این جمله‌اند.

مرجع تجدیدنظر بودن دیوان عدالت اداری باعث می شود که بسیاری از افراد جامعه به صورت مستقیم یا غیر مستقیم با این مرجع قضایی در ارتباط باشند  و باید در نظر داشته باشید که اعتراض به آرایی که در قانون تصریح شده است می باید از راه قانونی و در جهت قانون باشد چنانچه مهلت های اعتراض به آرا منقضی بشود و درخواست شما پذیرفته نخواهد شد و حتی در صورت محق بودن از دریافت حق خود بازخواهید ماند. این نکته ظریف که از چشم بسیاری از افراد پنهان می ماند لزوم دریافت مشاوره های تلفنی رایگان مرتبط با دیوان عدالت اداری را بیش از پیش آشکار می کند؛ اگر مقاطع اولیه دادرسی از خدمات وکلا بهرمند شوید، می ‌توانید در این زمان گامی بلند در جهت رسیدن به حقوق قانونی خود بردارید و نسبت به برقراری تماس تلفنی با موسسه حقوقی وکلای پایتخت اقدام نمایید. بعد از تماس ابتدا مشاوره تلفنی رایگان مرتبط با دیوان عدالت اداری دریافت می کنید و با صلاح دید وکیل و تمایل شما می توانید وکالت پرونده خود را به وکلای مجرب ما بسپارید. دفاع از پرونده‌های مطرح شده در دیوان نیاز به شناخت کافی از قوانین بالاخص رویه رسیدگی در دیوان عدالت اداری دارد این گروه حقوقی با بهره گیری از بهترین وکلای دیوان عدالت اداری می توانند شما را در رسیدن به اهداف و حقوق قانونی خود حمایت نمایند.

وکیل دیوان عدالت اداری

اگر شما بخواهید از هر یک از سازمان دولتی شکایت بکنید، باید اسناد و مدارک لازم را به اداره دیوان عدالت اداری ببرید از آنجا که روند پروسه رسیدگی به اسناد در دیوان عدالت اداری پیچیده می باشد؛ مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری میتواند بهترین گزینه برای شما باشد؛ زیرا که مشاوره تلفنی رایگان دیوان عدالت اداری تنها راهی است که شما با اطلاعات دقیق می توانید بهترین راه برای شکایت خود را علیه سازمان مورد نظر خود تنظیم بنمایید.

لازم به ذکر می باشد برای تنظیم شکایت شما علیه سازمان دولتی ابتدا باید ببینید شکایتی که می خواهید تنظیم بکنید در صلاحیت دیوان عدالت است یا خیر. همانطور که بالاتر نیز گفته شد چنانچه واحدهای دولتی دچار اشتباه در خدمت رسانی به افراد جامعه شوند معمولاً در دیوان عدالت اداری مورد قضاوت قرار می گیرند و از آنجا که تنظیم لایحه و اقدام برای شکایت به دیوان عدالت اداری نیاز به آگاهی بالا با روند رسیدگی به شکایات در دیوان عدالت اداری است، داشتن یک وکیل متخصص دیوان عدالت اداری که تجربه کافی در پرونده های مربوط به دیوان عدالت اداری دارد بسیار حائز اهمیت می باشد.

هزینه وکیل برای دیوان عدالت اداری

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری فردی است که تسلط کافی برای در اختیار گذاشتن مشاوره‌های حقوقی به افراد جامعه را دارد و تمامی قوانین و ضوابط مربوط به نحوه تنظیم شکایت به دیوان عدالت اداری را آشناست و به شما در انجام روند پرونده شکایت تان کمک بسیار زیادی می کند. تا اینجا با اهمیت داشتن یک وکیل برای تنظیم شکایت علیه دیوان عدالت اداری اشنا گشتیم، حال از جمله مزایای مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری موسسه حقوقی وکلای پایتخت را با یکدیگر مورد بررسی قرار خواهیم داد.

از جمله مزایای مشاوره تلفنی رایگان دیوان عدالت اداری کاهش پرداخت هزینه ها است؛ همانطور که بالاتر نیز ذکر گشت، شما می توانید با مشاوره گرفتن از یک وکیل فوق حرفه‌ایو باتجربه  در زمینه تنظیم شکایت دیوان عدالت اداری پرونده خود را با هزینه های بسیار کمتر، پرونده مورد نظر را به نتیجه دلخواه برسانید. همچنین از جمله دیگر مزایای مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری گرفتن از یک وکیل مجرب و ماهر می ‌باشد.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری ایران

شما با تماس با کارشناسان دیوان عدالت اداری می توانید براحتی تمامی سوال های خود را از بهترین وکلای دیوان عدالت اداری پرسیده و بهترین راه حل را برای مشکل خود پیدا کنید. یکی از از روش های مشاوره گرفتن با وکیل دیوان عدالت اداری در موسسه حقوقی وکلای پایتخت این است که با تلفن های داخل سایت تماس گرفته و مشکل خود را به مجرب ترین وکیل دیوان عدالت اداری در ایران مطرح نمایید و اگر نیاز به بررسی مدارک باشد، مدارک مورد نظر خود را داخل واتساپ وب برای وکیل مورد نظر خود ارسال کرده تا در کمترین زمان به صورت آنلاین جواب سوال خود را از بهترین وکیل دیوان عدالت اداری موسسه ما بگیرید.

وکیل دیوان عدالت اداری به شما کمک می کند تا پرونده خود را در دیوان عدالت اداری تنظیم کنید نحوه رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری به این گونه میباشد که شاکی برای شکایت از واحدهای دولتی می‌تواند دادخواستی را تنظیم کرده و به همراه اسناد و مدارک موجود به دیوان عدالت اداری تقدیم کند از آنجا که تنظیم دادخواست رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری نیازمند دقت و مهارت بالا می باشد پیشنهاد می کنیم از یک وکیل با تجربه در زمینه رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت اداری کمک بگیرید.

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری

از آنجا که وکالت در دیوان عدالت اداری امری تخصصی و حساس است، تمامی وکلای حرفه‌ای دادگستری قادر به قبول کردن پرونده های دیوان عدالت اداری می باشند، اما باید توجه داشته باشید که تمامی امور در دیوان عدالت اداری از طرف نهادهای دولتی است و شما باید یک وکیل متخصص را که در زمینه رسیدگی به امور دیوان عدالت اداری حرفه ای و با تجربه است انتخاب نمایید، لازم به ذکر است برای گرفتن وکیل برای انجام امور دیوان عدالت اداری پیشنهاد می کنیم وسواس بیشتری به خرج بدهید.

مشاوره حقوقی برای کسانی که پایشان به دیوان عدالت اداری باز شده، چه مزیت هایی دارد؟

از آنجایی که قاضی دیوان عدالت اداری بصورت غیرحضوری شکایت ها را بررسی می نماید، برای بالا بردن احتمال موفقیت پرونده، افراد نیاز به ارائه یک شکایتنامه مستدل و دقیق دارند.

با توجه به این مسئله و اینکه اکثر پرونده هایی که بدون کمک گرفتن از مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری به دادگاه ارائه گشته اند، ناموفق بودند.

به دلیل آشنایی با بروزترین قوانین اداری کشور و داشتن تجربه، مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری، برگ برنده ای برای رسیدن افراد به حقوقشان است.

مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری با بررسی مستندات و گوش دادن به توضیحات مراجعین با ارائه راه حل به آنها کمک می نماید.

اگر می خواهید که در رابطه با مسائل حقوقی خودتان با یک وکیل دیوان عدالت اداری مشورت کنید، موسسه حقوقی وکلای پایتخت انتخاب درستی است. این موسسه با داشتن رزومه قوی از وکیلان پایه یک دادگستری و قاضیان بازنشسته دیوان عدالت اداری، می تواند به شما یک مشاوره عالی به صورت تلفنی و رایگان و یا به نظر خودتان حضوری ارائه کند. همین حالا از طریق شماره تماس های زیر با موسسه حقوقی حرفه ای وکلای پایتخت تماس بگیرید.

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان