مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری

مشاوره-رایگان-وکیل-دیوان-عدالت-اداری

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : ۰۹۱۹۹۳۵۳۴۷۰

درخواست مشاوره

مشاور رایگان وکیل دیوان عدالت اداری یکی از اموری است که بسیاری از موسسات حقوقی از جمله موسسه گروه وکالت پایتخت به مراجعین خویش ارائه می‌نمایند؛ تجربه نشان دهنده آن است که مشورت با یک وکیل حرفه‌ای و آگاه باعث ایجاد احساس اطمینان خاطر در وجود موکل شده قدرت و توانایی او را برای احقاق حق خویش از دیوان عدالت اداری چندین و چند برابر می‌نماید. شما از طریق مشاوره رایگان حضوری و تلفنی، می‌توانید به خوبی تمامی قدم‌هایی که برای ثبت شکایت خود و رسیدگی به آن را در پیش دارید بررسی نمایید و در نهایت به موفقیت‌های بسیار خوبی در این زمینه دست پیدا کنید.

لزوم مشاوره با وکیل برای پرونده‌های مرتبط با دیوان عدالت اداری

دیوان عدالت اداری یکی از مهم‌ترین مراجعی است که افراد حقیقی و حقوقی می‌توانند از طریق آن شکایات و دادخواست‌های خود از تمامی ارگان‌ها و نهادهای دولتی را مطرح نمایند. لازم به ذکر است که دیوان عدالت اداری، در برخی از مواد مانند یک مرجع تجدید نظر عمل می‌کند و افراد می‌توانند نسبت به رای صادر شده در سازمان‌هایی مانند شهرداری، هیئت حل اختلاف کارگر و کارفرما، آراء کمیسیون‌های ماده ۷۷، ماده ۹۹ و ماده ۱۰۰ به این سازمان شکایت کرده و حق و حقوق خود را پیگیری نمایند.

اما از آن جایی که دیوان عدالت اداری سازمانی است با قوانین مخصوص و پیچیده خود، بنابراین همواره بسیاری از مشاوران حقوقی به افراد تاکید می‌نمایند که بدون کمک گرفتن از یک وکیل متخصص و ماهر در این مسیر حرکت نکنند، زیرا هر اشتباهی تنها فرایند رسیدگی به دادخواست ما را به تاخیر می‌اندازد و کار رسیدگی به شکایات را پیچیده‌تر می‌کند. خوشبختانه این روزها موسساتی وجود دارند که از طریق آن‌ها می‌توان از مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری برخوردار شد. تجربه نشان دهنده آن است که موفقیت در پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری، نیاز به تسلط کافی بر قوانین و مقررات دارد که این امر در حیطه کاری وکیل دیوان عدالت اداری بوده و در واقع یکی از وظایف او می‌باشد.

به چه کسی وکیل دیوان عدالت اداری می‌گویند؟

وکیل دیوان عدالت اداری در واقع یک وکیل دادگستری است که دارای علم و دانش بسیار زیادی در زمینه انواع شکایات و دادخواست‌ها می‌باشد و با وکالت از سوی موکل خود برای پیگیری شکایات مطرح شده در این دیوان انتخاب شده است؛ بنابراین می‌توان گفت تمامی وکالای پایه یک دادگستری از صلاحیت لازم برای قبول وکالت و پیگیری تمامی دعاوی این دیوان برخوردار می‌باشند. البته ممکن است برخی از وکلا تصمیم گرفته باشند تنها در زمینه پرونده‌های دیوان عدالت اداری به فعالیت مشغول باشند که در این صورت دانش و تجربه آن‌ها در این زمینه بسیار بالاست و تجربه و تبحر خاصی در زمینه پرونده‌های دیوان عدالت اداری دارند.

حتی یک مشاوره رایگان با وکیل متخصص دیوان عدالت اداری تا حدود بسیار زیادی می‌تواند مسیر ما را برای پیگیری حق و حقوق و تظلم خواهی همواره نماید. وکلایی که در این زمینه به فعالیت مشغول می‌باشند از جدیدترین قوانین این سازمان و همچنین تازه‌ترین آراء هیأت عمومی این دیوان اطلاع دارند و می‌توانند با دقت و تمرکز بالایی اقدام به تنظیم دادخواست برای موکلین خود نمایند.

ویژگی‌های یک وکیل متخصص و با تجربه دیوان عدالت اداری

شخصی که به عنوان یک وکیل دیوان عدالت اداری در کنار شما قرار گرفته و تا احقاق حق کامل با شما همراهی می‌کند، باید دارای این ویژگی‌ها باشد:

  • از آن جایی که در شکایات دیوان عدالت اداری به صورت مستقیم با سازمان‌ها و نهادهایی طرف هستیم که هر کدام قوانین و مقررات خاص خود را دارند، بنابراین یک وکیل دیوان عدالت اداری باید به تمامی این قوانین و اصول اشراف کامل داشته باشد و از آگاهی کامل در مورد جزئیات و تبصره‌های این قوانین برخوردار باشد.
  • به طور کلی رسیدگی به تمامی شکایات و پرونده‌ها در دیوان عدالت اداری به صورت غیر حضوری انجام می‌پذیرد؛ بنابراین یک وکیل خوب و ماهر توانایی مکالمه موثر با قاضی پرونده در این دیوان را دارا می‌باشد. او می‌تواند تمامی لوایح و دادخواست‌ها را به صورت کتبی و به عالی‌ترین شکل ممکن تنظیم نماید و به موکل خود در پیشبرد اهداف و پرونده‌هایی که دارد یاری برساند.
  • بیشتر سوابق یک وکیل با تجربه و حرفه‌ای دیوان عدالت اداری، مرتبط با پرونده‌هایی در این زمینه است و به همین سبب تبحر و مهارت خاصی در پیگیری چنین پرونده‌هایی دارد.
  • پرونده‌هایی که در اختیار وکیل دیوان عدالت اداری قرار می‌گیرند، در سریع‌ترین زمان ممکن مراحل اداری را طی کرده و به نتیجه می‌رسند؛ در صورتی که اگر خود شخص به تنهایی بخواهید این مسیر را طی کند، به علت این که به پیچ و خم این مسیر آگاه نیست، ممکن است کار را برای خود سخت نماید و پیگیری پرونده‌های او چندین سال به طول انجامد.
  • وکیل دیوان عدالت اداری در زمینه‌هایی مانند آراء اتخاذ شده در کمیسیون‌های ماده ۷۷.۹۹ و ۱۰۰ مهارت خاصی دارد و شما می‌توانید حتی با مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری اطلاعات جامع و کاملی در مورد پرونده‌های خود به دست آورید.
  • به طور کلی فن بیان و قدرت کلام وکیل دیوان عدالت اداری بسیار عالی است و می‌تواند به راحتی به صورت حضوری و یا حتی دادخواست کتبی، با قاضی پرونده صحبت نماید و به موکل خود در زمینه دعاوی و شکایات مطرح شده به عالی‌ترین شکل ممکن یاری برساند.

موسسه گروه وکالت پایتخت با بهره گیری از وکلای متخصص و آگاه در زمینه قوانین و اصول سازمان دیوان عدالت اداری آماده ارائه مشاوره به افراد حقیقی و حقوقی بوده و آن‌ها را تا رسیدن به مقصد مورد نظر خود در زمینه طرح و بررسی شکایات مربوط به این سازمان یاری می‌رساند. شما عزیزان می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان وکیل دیوان عدالت اداری با موسسه ما تماس بگیرید و برای تنظیم لوایح و طرح شکایت‌های مربوط به دیوان عدالت اداری با وکلای ما مشورت نمایید؛ ما تمام تلاش خود را به کار می‌بریم تا دادخواست‌ها و شکایات شما به سر انجام برسند و به شما کمک می‌کنیم تا با قدرت و استواری هر چه تمام‌تر در این مسیر شروع به حرکت نمایید.

دیوان عدالت اداری یکی از مراجع قضایی می‌باشد که در آن افراد حقیقی و یا حقوقی می‌تواند بمنظور دریافت مطالبات خود از واحدهای دولتی شکایت کنند. در واقع در صورتی که واحدهای دولتی دچار تخلف در امر خدمت‌رسانی به مردم شوند، در دیوان عدالت اداری مورد محاکمه قرار می‌گیرند. حال آن که تنظیم لایحه و اقدام برای شکایت به دیوان عدالت اداری نیازمند آگاهی با روند رسیدگی به شکایات در دیوان عدالت اداری خواهدبود که در این میان تنها وکیل متخصص که دارای تجربه وکالت در پرونده‌های مربوط به دیوان عدالت اداری می‌باشد، می‌تواند کمک کننده باشد.

وکیل رایگان دیوان عدالت اداری فردیست که تسلط لازم را برای در اختیار گذاشتن مشاوره‌های حقوقی به شما عزیزان دارد و به این طریق می‌تواند شکایات انجام شده در دیوان عدالت را با سرعت بیشتری به نتیجه اثر بخش برساند. در ادامه ما را همراهی کنید تا هر آن چیزی را که لازم می‌باشد تا درباره وکیل رایگان دیوان عدالت اداری بدانید را در برایتان تشریح کنیم. با ما باشید.

رسیدگی به پرونده در دیوان عدالت‌اداری

شاکی برای شکایت از واحدهای دولتی می ‌تواند دادخواستی را تنظیم نموده و به همراه اسناد و مدارک موجود به دیوان عدالت تحویل دهد. لازم به ذکر می‌باشد که تنظیم دادخواست نیازمند دقت و مهارت کافیست که در این راستا وکلای دیوان با تجربه چندین ساله‌ای که در دیوان عدالت اداری دارند می‌توانند به شما کمک شایانی کنند. دیوان عدالت بعد از دریافت شکایت در شعبه بدوی اقدام به بررسی موضوع شکایت بر اساس مدارک موجود می‌نماید و ابلاغیه‌ای را به طرف شکایت تحویل می‌دهد. در نهایت این شعبه با توجه به اظهارات طرفین و همچنین شواهد و مدارک موجود اقوام به صدور رای می‌نماید؛ اما این رای قطعی نیست و قابل‌تجدید نظرخواهد بود.

هر کدام از طرفین شکایت فارغ از نتیجه رای بدوی می‌توانند درخواست تجدید نظر کند که البته این درخواست تنها طی مدت زمان ۲۰ روز قابل اجرا خواهدبود. در شعبه تجدید نظر مجددا به بررسی پرونده و اسناد موجود پرداخته می‌شود تا در نهایت رای قطعی به طرفین ابلاغ گردد؛ رای صادر شده در این شعبه قطعی بوده و باید اجرا شود.

بهترین وکیل دیوان عدالت اداری

معمولا تمام وکلایی که دارای پروانه وکالت هستند، می‌توانند پرونده‌های دیوان عدالت اداری را نیز بپذیرند؛ اما چیزی که در این میان برای ما همین دارد این می‌باشد که وکیل مورد نظر دارای تخصص کافی در امور مربوط به دیوان عدالت اداری باشد. معمولا هر کدام از وکلا در موضوعات خاصی تخصص دارند که چندان به کار دیوان عدالت نمی‌آید. از جمله ویژگی‌های بهترین وکیل دیوان عدالت اداری می‌توان به تسلط بالا در امور دیوان و همچنین سابقه کاری مرتبط اشاره نمود. مسلما وکلایی که پرونده‌های بیشتری را در دیوان به سرانجام رسانده‌اند، با چون و چرایی کار بیشتر آشنایی دارند و همین موضوع خود از دلیل‌های موفقیت در نتیجه حاصله خواهد بود. با مطالعه رزومه وکیلان دیوان می‌توان به سابقه وکلای حاضر در این مرکز پی‌ببرید و با اطمینان خاطر پیگیری از شکایات خود را به آن‌ها بسپارید.

هزینه‌های وکیل دیوان عدالت اداری

توجه داشته باشید که هزینه وکیل دیوان عدالت کاملا به صورت توافقی میان وکیل و موکل تعیین می‌شود که البته پایه و اساس آن میزان کار و حدود اختیارات شخص وکیل خواهد بود. گاهی موکل تنها به دریافت مشاوره حقوقی بسنده می‌کند و لازم نمی‌داند که برای کارهای مراجعه حضوری به دیوان، از وکیل کمک بگیرد و گاهی هم از صفر تا صد پرونده را به وکیل می‌سپارد؛ در هر صورت طبیعی است که هزینه وکالت در هر کدام از حالت ها متفاوت باشد. اگر که می‌خواهید از وکیل رایگان دیوان عدالت اداری استفاده نمایید، می‌توانید به صورت آنلاین سوالات خود را از وکلای خبره و با تجربه وکلای پایتخت بپرسید و سپس منتظر جواب باشید.

وکلای دلسوز این مجموعه به صورت کاملا رایگان سوالات حقوقی شما را بررسی نموده و در اسرع وقت پاسخ خواهند داد.

با ویژگی های یک وکیل خوب دیوان عدالت اداری رایگان آشنا شوید

یک وکیل خوب و با تجربه دیوان عدالت باید دارای یکسری ویژگی‌ها باشد که از جمله آن‌ها می‌توان به تبحر کافی در تمامی زمینه‌های مرتبط با دیوان عدالت اشاره نمود؛ به طوری که قادر باشد تمامی دعاوی مربوط به دیوان عدالت را پشتیبانی نماید. تشخیص قابل اجرا بودن یک مدرک در دیوان عدالت اداری از دیگر ویژگی‌های یک وکیل دیوان خوب می‌باشد. یک وکیل باید بتواند اصالت مدارک ارائه شده از جانب موکلش را تشخیص دهد و تنها در صورت اعتبار مدارک در دیوان از آن‌ها استفاده کند. همچنین در صورتی که نتیجه مطلوب در رای بدوی دیوان عدالت صادر نشده‌باشد، وکیل دیوان عدالت باید مهارت تنظیم دادخواست دوباره برای شعبه تجدیدنظر را داشته‌باشد تا به این طریق امکان تجدید نظر در ارای صادرشده به‌وجود بیاید.

وکیل رایگان  دیوان عدالت اداری

وکالت در دیوان عدالت ادارای امری بسیار تخصصی و حساس می‌باشد. همه وکلای دادگستری قادر به قبول پرونده‌های دیوان عدالت ادارای می‌باشند اما باتوجه به این که در دیوان به طور کلی طرف شکایت ادارات و ارگان‌های دولتی بوده و اکثریت این نهادها خود دارای نماینده حقوقی هستند و یا دارای  وکیل مختص به خود که در این زمینه دارای تجربه فراوان می‌باشد . پس باید برای گرفتن وکیل برای انجام امور دیوان عدالت اداری وسواس بیشتری به خرج بدهیم.

مشاوره تلفنی دیوان عدالت در چه زمینه‌هایی می‌باشد؟

رسیدگی به شکایات

  1. ۱٫ رسیدگی به شکایات و اعتراضات و اعتراضات اشخاص حقوقی و حقیقی از:

تصميمات و اقدامات واحدهای دولتی اعم از وزارت خانه‌ها ، سازمان‌ها موسسات، شركت‌ها، شهرداری‌ها، سازمان‌های تأمين اجتماعی، سازمان‌ها و نهادهای انقلابی و موسسات وابسته به آن ها

رسیدگی به تصمیمات

تصميم ها و اقدام ها افسران واحدهای ذکرشده در بند (الف) در رابطه با وظايف خود.

اگر به هر یک از موارد “۱” فوق‌الذکر شده‌اید و در جریان تشکیل پرونده هستید، می توانید با دادگستری اداری تماس بگیرید. در این قسمت از مبحث مشاوره در این حوزه  لازم می‌باشد بررسی شود چه مواردی در دیوان رسیدگی می‌شود:

تجدیدنظر آرا نهادهای اداری

۲- رسیدگی به شکایات و تجدیدنظر درمورد تصمیمات و تصمیمات دستگاه های نقض اداری و کمیسیون هایی مانند کمیسیون های مالیاتی، هیات حل اختلاف کارگرو کارفرما.

موضوع بند (۱) قانون شهرداری  ها یا صلاحیت انحصاری آنان.

(۱) رسیدگی به شکایات قضات و کارمندهای دولت تحت قانون مدیریت خدمات کشوری

سایر کارمندها، واحدها و مؤسسات مندرج در بند (۱) و خادمین موسساتی که این قانون مستلزم ذکر آن است.

مشاوره تلفنی دیوان عدالت توسط چه کسی انجام می‌شود؟

مشاوره تلفنی توسط یک وکیل متخصص این حوزه  انجام می‌شود. ایشان وکیلیست که در زمینه امور دیوان عدالت اداری تخصص و تبحر لازم و کافی دارد؛ بنابراین مشاوره حقوقی رایگان در این مورد به وکیل متخصص دیوان عدالت احتیاج دارد. زیرا که کارآموزان حقوق، بلد نیستند کار دیوان عدالت اداری انجام دهد. بنابراین تنها وکیل متخصص دیوان می‌تواند به شما مشاوره حقوقی مناسبی دهد. در آخر، لازم به ذکر می‌باشد که در صورت نیاز به مشاوره با وکلای مجرب و با تجربه در هر یک از پرونده‌های ارائه شده به دیوان عدالت، می‌توانید با شماره وکالت دادگستری اداری تماس حاصل کنید. مشاوره در این موضوع باید توسط یک وکیل دادگستری باشد و مانند سایر دادگاه‌های بدوی و دادگاه تجدیدنظر و دیوان عدالت اداری، وکیلان برای ثبت شکایت یا اعلام نمایندگی در پرونده های مربوطه به صورت تخصصی کار می‌کنند. برای وکالت، نکته‌ای که باید به آن توجه داست این است که ابتدا باید شخصا با مدارک خود به دفتر وکیل مراجعه کند و پس از مطالعه مدارک توسط وی و پذیرش وکالت‌نامه ، وکالت‌نامه و توافق‌نامه مالی را با آن ها را تنظیم کنید. موکل پرونده‌های خود را به وکیل متخصص دیوان عدالت اداری تسلیم می‌کند. از مشاوره تخصصی وكیل دیوان عدالت اداری ما و متخصص پرونده‌های دیوان عدالت اداری بهره مند می‌شود.

مجموعه وکلای پایتخت با داشتن وکیلان دیوان عدالت اداری، نحوه شکایت در دیوان عدالت را نشان می‌دهد و شما را از سردرگمی نجات می‌دهد.

مزیت های مشاوره تلفنی رایگان دیوان عدالت اداری توسط وکیل متخصص

ماپرونده‌های شما را در این نهاد می‌پذیریم و پرونده‌های شما را با هزینه بسیار کم، ارزان و بسیار فوری به نتیجه می‌رسانیم.

 همچنین پرداخت هزینه به صورت اقساطی کلی یا اقساطی ماهانه نیز امکان پذیر می‌باشد. کلیه موارد اداری‌و استخدامی، اعتراض به آرا هیأت رسیدگی به تخلف های اداری، اعاده به کار و بازگشت به‌کار، ارتقا، قانون‌کار، هیئت‌های انتخاب، هسته مرکزی گزینش، سازمان سنجش ،کمیسیون ماده ۱۶، بیمه و تأمین اجتماعی، بازنشستگی، از کارافتادگی و مشاغل سخت‌و زیان آور. باز خرید، تخلف های نضباطی، حقوق و مزایای بازنشستگی، حقوق، مشاوره در خصوص دیوان عدالت اداری سال‌ها ، قرارموقت در دیوان عدالت اداری، تغییر وضعیت استخدام و …

مشاوره تخصصی

موارد ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها ، املاک و شورای شهر:

کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ها (جرایم و تخلفات ساختمانی و ساخت‌وسازهای بزرگ و غیره)، تبصره ۲ ماده ۹۹ (خارج از محدوده شهرها) . ماده ۷۷ عوارض مشاغل، ساختمان‌ها و غیره.) ، بند ۲۰ ماده ۵۵ (مشاغل آزار دهنده)، تأییدیه‌های محلی و عوارض، تغییرکاربری و …

عوارض:

پرونده‌های مالیاتی: هیئت‌های حل اختلاف مالیاتی، مجازات‌های دولتی، اداری، مدنی ابطال آیین‌نامه‌ها ، مصوبات، دستورالعمل ها، بخشنامه‌ها و دستورات دولت

زمینه‌های مشاوره تلفنی دیوان عدالت

مشاوره در زمینه قوانین اداری

در بحث مشاوره تلفنی رایگان دیوان عدالت بر اساس قانون اساسی و ماده ۱ قانون تشکیلات و آیین‌دادرسی، این دیوان برای رسیدگی به شکایات، شکایات و اعتراضات مردم علیه مقامات دولتی و آیین‌نامه‌های خلاف قانون یا شرع یا خارج از اختیارات مقام تصویب‌کننده نظر رئیس قوه‌قضائی تشکیل شده‌است. دیوان عدالت اداری در تهران مستقر می‌باشد و کلیه پرونده‌ها در تهران رسیدگی می‌شوند. دیوان عدالت اداری دارای ۵۰ شعب در تهران برای رسیدگی به شکایت ها، مشاوره در زمینه بخش‌نامه‌های اداری بخشنامه‌ها، مشاوره در خصوص دیوان عدالت اداری آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های دولتی و ادارات دولتی و شهرداری‌ها ، مدیران‌دولتی ، سازمان‌ها و نهادهای دولتی می‌باشد . لغو یا لغو آن در شعبه های دیوان یا عمومی فعال است. تخته میانگین زمان رسیدگی و صدور رای در دیوان عدالت اداری ۱ تا ۲ سال می‌باشد.

مشاوره در تنظیم شکایات به دیوان

  • مهلت ارسال شکایات و دادخواست‌ها به دیوان عدالت اداری
  • براساس تبصره ۲ ماده ۱۶ قانون تشکیلات و آیین‌دادرسی دیوان عدالت اداری
  • مهلت ارائه دادخواست یا شکایت از هیئت‌های رسیدگی به تخلفات اداری، کمیسیون‌های مالیاتی
  • مراکز انتخاب، کمیسیون شهرداری‌های ماده ۱۰۰، کار وکارفرما هیئت حل اختلاف
  • کمیسیون‌ها تصفیه آب‌های زیرزمینی و مشاوره در مورد دیوان عدالت اداری حفر چاه‌های غیرمجاز
  • برای افراد داخل کشور مشاوره در زمینه دیوان عدالت اداری به مدت ۳ ماه و برای اشخاص خارج از کشور به مدت ۶ ماه از تاریخ اطلاع تصمیم نهایی یا تصمیم مقام مربوطه.

قبل از هر اقدامی، مشاوره رایگان ببینید!

افراد قبل از دادن شکایت خود به دیوان عدالت اداری بهتر می‌باشد مدارک و نظرات مربوط به پرونده‌شان را با مشاوره حقوقی دیوان عدالت‌اداری به اشتراک بگذارند؛ چون بسیاری از پرونده‌ها از همان ابتدای طرح شکایت مشخص می‌باشد که به جایی نخواهند رسید. بنابراین گرفتن مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری، به افراد در بررسی، آشنایی با قوانین‌ومقررات و ارائه شکایت به دیوان کمک می‌کند. بعضی از پرونده‌ها نیاز به مهارت‌های خاصی دارند که هر وکیلی از عهده آن بر نمی‌آید و نیاز به بررسی با دقت زیادتری دارد؛ از این‌رو در بعضی از پرونده ها به حضور وکیل نیاز می‌باشد. مشاوره حقوقی دیوان عدالت اداری به همه افراد در بررسی و ارائه شکایت به درستی و در زمان مناسب کمک می‌کند. به کمک لینک‌های  مشاوره حقوقی تلفنی و مشاوره حقوقی آنلاین می‌توانید برای گرفتن مشاوره حقوقی آنلاین و تلفنی دیوان عدالت اداری با وکلای آگاه و مجرب وکلای پایتخت ارتباط برقرار کنید.

بهترین وکیل رایگان دیوان عدالت اداری در کشور

اگر به دنبال این هستید که قبل از شروع نوشتن دادخواست با فردی حرفه ای مشورت نمایید، می توانید از طریق شماره تماس های زیر، با موسسه وکلای پایتخت ارتباط برقرار کرده و با آن ها طی یک جلسه، مشاوره رایگان ببینید؛ این وکیلان حرفه ای که برخی از آن ها قاضی بازنشسته دیوان می‌باشند، با بررسی پرونده شما می توانند در جهت کوتاه کردن و آسان شدن مسیر، همراهیتان کنند. شما می توانید این کار را بدون پرداخت کوچکترین هزینه ای انجام دهید. تنها لازم می باشد که گوشی تلفن خودتان را بردارید و از طریق شماره تماس هایی که در زیر موجود است با مجموعه حقوقی وکلای پایتخت تماس بگیرید.

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : ۰۹۱۹۹۳۵۳۴۷۰

درخواست مشاوره

نظرات

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان