بهترین وکیل شهرداری

بهترین-وکیل-شهرداری

برای توضیح بهترین وکیل شهرداری لازم است که ابتدا با شرح وظایف و اختیارات قانونی شهرداری آشنا شویم و در ادامه به بررسی و چگونگی عملکرد شهرداری در ارائه وظایف و استفاده از اختیارات محوله بپردازیم .در صورت تخلف در عملکرد به وظایف و یا در سوء استفاده از اختیارات محوله امکان شکایت از شهرداری در مراجع صالح فراهم می شود ، بنابراین وکیل شهرداری می تواند با استفاده از اطلاعات و آگاهی لازم نسبت به شرح وظایف و عملکرد و حدود اختیارات قانونی شهرداری اقدام به فعالیت در زمینه امور محوله از سوی موکل خود بنماید .

بهترین وکیل شهرداری شخصی است که دانش کافی و مناسب نسبت به تمامی قوانین و مقررات و وظایف و حدود اختیارات قانونی مربوط به شهرداری را دارد ، ضمن برخورداری از این دانش و آگاهی به انجام امور محوله در حیطه وظایف و یا اختیارات شهرداری و همچنین در صورت عدم انجام وظایف و یا سوء استفاده از اختیارات توسط شهرداری به شکایت علیه شهرداری در مراجع صالح می پردازد .

با توجه به شرح وظایف و عملکرد شهرداری که دامنه این وظایف بسیار گسترده و درعین حال دارای پیچیدگی های فنی و تخصصی است ، همچنین اختیارات محوله از طرف قانونگذار به شهرداری که قدرت و توانایی قهری جهت برخورد با تخلفات مرتبط با وظایف شهرداری را به شهرداری واگذار نموده است ، در انجام وظایف و یا استفاده از اختیارات به دلیل گستردگی و کثرت این موارد شهرداری طبیعتا” در برخی موارد مرتکب جرائم ویا قانون شکنی ها و سوء استفاده از اختیارات خود می گردد که به ذکر بعضی از این جرائم و تخلفات می پردازیم :

شرح وظایفی که برای شهرداری تعریف شده است همانگونه که پیشتر توضیح داده شد دارای گستردگی و پیچیدگی است و چنانچه شهرداری در انجام این وظایف قصور نماید مثلا” در صدور پروانه ساخت طبق قانون و مدت متعارف و مقرر اقدام ننماید ، بالطبع در این خصوص و بعلت قصور انجام شده توسط شهرداری در وقت متعارف برای اخذ پروانه ساخت از طرف شهرداری اطاله ایجاد گردیده است و همین اطاله زمانی در شرایط فعلی بازار با توجه به نوسانات قیمت مصالح ساختمانی و …  خسارت و ضرری را متوجه مالک یا  متقاضی پروانه ساخت می نماید ، در این شرایط زمینه برای اعتراض و شکایت علیه عملکرد شهرداری در مرجع صالح ( دیوان عدالت اداری ) فراهم می گردد.

بهترین وکیل شهرداری در این ارتباط با آگاهی و اطلاعاتی مناسبی که نسبت به قوانین و مقررات شهرداری دارد می تواند در ابتدا در صورت سپردن شدن انجام امورات اداری و اخذ پروانه ساخت از طرف موکل به وی ، با بهره گیری از دانش و آگاهی مطلوب و مناسب جهت اخذ پروانه ساخت اقدام نموده و از اطاله وقت توسط شهرداری به دلیل تبحر وکیل در این موضوع جلوگیری کند و یا در صورت قصور در صدور پروانه ساخت از طرف شهرداری در موقع مقرر و مناسب به مرجع صالح ( دیوان عدالت اداری ) از این تخلف شکایت نماید .

چنانچه شهرداری در انجام وظایف و استفاده از اختیارات قانونی خود در برخی موارد جرائمی مرتکب شود مثلا” در اجرای حکم تخریب صادر شده توسط مرجع صالح ( کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری یا دیوان عدالت اداری ) ، خسارتی وضرری متوجه مالک شود ، تخریب اموالی صورت پذیرد ، درگیری فیزیکی ایجاد شود و عوامل شهرداری اقدام به ضرب و جرح نموده باشند ویا توهین و فحاشی از سوی عوامل شهرداری صورت گرفته باشد ، بالطبع این اقدامات و تخلفات جنبه کیفری داشته و امکان طرح شکایت در مرجع صالح ( دادسرا) را برای شاکی فراهم می آورد .

وکیل متخصص شهرداری با شناخت کامل و آگاهی مناسب در مواردی که توسط شهرداری و یا عوامل شهرداری جرائمی انجام می گیرد ، با شناخت دقیق و انتخاب مناسب نوع شکایت و ارائه مستندات وادله قانونی در مراجع صالح قضایی ( دادسرا) اقدام به طرح شکایت می نماید ، طبیعتا” این گونه اقدامات قانونی و برگرفته از دانش حقوقی در مراجع صالح تاثیر فراوان از لحاظ نوع شکایت و مرجع رسیدگی و مستندات ارائه شده دارد و بی شک نتیجه مطلوبی را نصیب موکل می گرداند .

وکیل مجرب و متخصص در امورات مربوط به شهرداری در مواردی که اختلافاتی در قراردادهای منعقده توسط شهرداری با اشخاص پیش آمد کند ، ضمن استفاده از قوانین و مقررات مربوطه و ارائه مستندات موثر اقدام به طرح شکایت در مرجع صالح ( دادگاههای عمومی و حقوقی ) می نماید ، شناخت و آگاهی نسبت به قوانین و مقررات موجود در امورات مرتبط با شهرداری و همچنین شناخت مرجع صالح جهت طرح نوع شکایت همگی از ویژه گی های بارز یک وکیل متخصص است که کمک خواهد کرد نتیجه قانونی و مورد نظر برای موکل بدست آید .

هرگاه در اختلافات بوجود آمده با شهرداری از قوانین و مقررات موجود و مرتبط آگاهی داشته باشیم طبیعتا” مرجع صالح جهت طرح شکایت را نیز به خوبی خواهیم شناخت ، تاثیر این موضوع زمانی مشخص می گردد که با دانش کافی نسبت به مورد و موضوع پیش آمده در مرجع صالح اقدام به طرح شکایت کنیم ، بی شک رعایت این موارد است که ازصرف وقت و هزینه اضافی برای ما جلوگیری خواهد کرد و مارا در رسیدن به هدف و نتیجه مورد قبول کمک می نماید .

وکیل متخصص به امور مربوط به شهرداری بصورت تضمینی و تخصصی اقدام به انجام امورات محوله می نماید ، ضمن برخورداری از دانش بالای حقوقی و استفاده به موقع و مناسب از این دانش و آگاهی ، اموراتی که از طرف موکل در خصوص شهرداری به ایشان محول می شود را ابتدا بصورت دقیق و کارشناسانه مورد بررسی قرار می دهد ، در صدد تهیه مستندات قانونی و موثر در خصوص امور مربوطه اقدام می نماید ، بصورت تخصصی و تضمینی به انتخاب در مورد نوع شکایت و مرجع صالح جهت طرح شکایت می پردازد ، در سایه چنین درایت و تجربه ای است که کار وکیل متخصص و تضمینی از سایرین متفاوت بوده و موفقیت در طرح موضوع از سوی وکیل متخصص بصورت تضمینی و حتمی حاصل می گردد .

نکته قابل ذکر اینست که شهرداری دراقدام به وظایف و اختیارات قانونی خود به دنبال استفاده از این اختیارات و نمایش اقتدار و بعضا” اعمال قدرت است تا بدین وسیله بعنوان متولی امر در برقراری یک محیط سالم و زندگی سالم برای شهروندان باشد ، در برخی موارد که اختلافاتی در مورد انجام این وظایف و یا استفاده از اختیارات محوله برای شهرداری و هر ذی نفع و یا شهر وندی پیش می آید ، و این قبیل اقدامات منجر به اعتراض و طرح شکایت ازسوی افراد می شود  .

 شهرداری با بهر گیری از نمایندگان حقوقی باسابقه ومجرب و وکلای کار کشته و آشنا به کار در مراجع صالح اقدام به دفاع و گاها” اعتراض در مقابل شکایت مطرح شده می نماید تا بتواند اقتدارو اختیار اجرایی خود را حفظ نماید ، بنابراین شایسته است که در این موارد با اعتماد به وکیل متخصص و مجرب و مسلط به قوانین و سپردن کلیه امورات و مسائل مربوطه به ایشان شاهد رسیدن به نتیجه دلخواه و موفقیت باشیم .

همانطوریکه توضیح داده شد شهرداری دارای وظایف و اختیارات متعددی در زمینه برقراری و ایجاد محیط سالم و شهر سالم برای استفاده شهروندان است ، برخورداری شهرداری از کمیسیونهای مختلف و تقسیم  وظایف محوله ای که از طرف قانونگذار به شهرداری داده شده است  در کمیسیون های مربوطه  ، به شهرداری این توانایی و اختیار را می دهد تا بتواند نسبت به تخلفات و مشکلات بوجود آمده در حوزه اختیارات و وظایفش از قدرت قانونی و حقوقی خود استفاده نماید .

بهترین وکیل شخصی است که نسبت به کمیسیون های مختلف شهرداری و شرح وظایف و نحوه عملکرد هر کدام از این کمیسیونها اطلاع و آگاهی کافی و مناسبی داشته باشد و بصورت تخصصی مسائل بوجود آمده با شهرداری را مورد بررسی قرارداده و با استفاده از دانش واطلاعات حقوقی و تسلط به قوانین تشخیص دهد که موضوع مطروحه مربوط به کدام کمیسیون شهرداری می باشد و مراحل رسیدگی در کمیسیون مربوطه به چه صورتی انجام می گیرد ،  هر گونه اقدامی در این زمینه و با استناد به این شناخت و آگاهی ، برخورداری از یک نتیجه مطلوب و رسیدن به هدف مورد نظر را تامین می نماید .

مجموعه تخصصی گروه وکلا پایتخت با دراختیار داشتن وکلای مجرب و مسلط به قوانین مربوط و با اتکای به اعتماد شما تا رسیدن به هدف و نتیجه مورد نظرتان در کنار شما خواهد بود . و با اقدامات قانونی و تخصصی راه رسیدن به این هدف را برای شما هموار خواهد نمود .

شاید در این روزها برای شما هم اتفاق افتاده باشد که با ارگانی مانند شهرداری به مشکل برخورده باشید و بخواهید که در صدد حل کردن مشکلاتتان با یک وکیل عالی شهرداری که مسلط بر تمامی قوانین است آشنا شوید. شهرداری یک ارگان عمومی و غیردولتی می‌باشد. این سازمان مطابق قانون، اختیارات‌و وظایفی را به عهده دارد. اختیارات شهرداری، این ارگان را به یک سازمان قدرتمند تبدیل نموه است. نهادهای زیادی در تصویب قوانین مرتبط با شهرداری نقش داشته و مجلس شورای اسلامی به تنهایی در تصویب این قوانین تعیین تکلیف نمی‌کند. به همین دلیل وکیل شهرداری باید برای دعاوی مرتبط با شهرداری‌ها بر تمامی نهادها و مصوبات تسلط کامل داشته‌باشد. محل و مرجع رسیدگی به شکایت از اقدامات و تصمیمات خلاف قانون شهرداری‌ها، دیوان عدالت اداری می‌باشد. قوانین و مقررات مرتبط با شهرداری از ظرافت و پیچیدگی برخوردارند.

دعاوی پرونده ها توسط وکیل شهرداری

دعاوی مربوط به شوراهای اسلامی شهر، شورای عالی شهرسازی و معماری و کمیسیون ماده ۵ نیز جزو دعاوی و مباحث مرتبط با شهرداری‌ها حساب می‌شود. در صورت عدم تسلط به قوانین و مقررات حوزه شهرداری نمی‌توان پرونده‌های مرتبط با این ارگان را با موفقیت پشت سرگذاشت. افرادی به عنوان وکیل شهرداری فعالیت می‌کنند که بر قوانین شهرداری تسلط کافی داشته و این توانایی را دارند که از حق و حقوق شاکی به خوبی دفاع نمایند. وکیل متخصص شهرداری یکی از خدمات گروه وکلای پایتخت است که شما می توانید با خواندن این مقاله از مشاوره حقوقی شهرداری استفاده کنید.

قابل توجه است:

بخش قابل توجهی از پرونده‌های تشکیل‌شده در مراجع قضایی مثل وکیل متخصص دیوان عدالت اداری مربوط به شکایت از شهرداری‌ها می‌باشد. شهرداری یکی از سازمان‌هاییست که دارای اختیارات و وظایف مختلفی در خصوص جوانب گوناگون زندگی شهروندها، میباشد. شهروندان وظیفه دارند بر اساس قانون در مورد تخریب بنا، ساخت و سازو … عمل کنند تا حقوق اجتماعی و شهرنشینی سایر شهروندان رعایت بشود.

موارد مهم دعاوی و شکایات علیه سازمان شهرداری‌ها

دعاوی و امور شهرداری از پیچیدگی زیادی برخوردار است. برخی از این دعاوی در دیوان عدالت مورد رسیدگی قرار می‌گیرند. دسته‌ای دیگر در دادگاه‌های حقوقی و برخی نیز در دادگاه‌ها و دادسراهای کیفری که برخی از آن‌ها را در ادامه توضیح می‌دهیم:

  • دعاوی شهرداری که در دیوان عدالت رسیدگی می‌شوند: مهم‌ترین این دعاوی عبارتند از: اعتراض به رای کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری‌ها، شکایت از آرا کمیسیون ماده ۷۷، اعتراض به رای کمیسیون باغات، اعتراض به آرا کمیسیون مشاغل مزاحم،شکایت از مصوبه های کمیسیون ماده ۵، شورای عالی شهرسازی، اعتراض به تملک غیرقانونی اراضی توسط شهرداری‌ها، شوراهای اسلامی شهر حسب مورد در شعب یا هیات عمومی دیوان عدالت، دعوای احراز وقوع تخلف شهرداری و…
  • دعاوی شهرداری که در دادگاه‌های حقوقی رسیدگی می‌شوند: مهم‌ترین این دعاوی شامل باطل کردن قراردادها و صلح‌نامه‌های منعقدشده با شهرداری یا شورای شهر، مطالبه هزینه ملک از شهرداری‌ها، دعاوی خلع ید و دعاوی تصرف عدوانی، مطالبه خسارت از شهرداری، مزاحمت از حق و ممانعت از حق و سایر دعاوی عمومی می‌باشند که شهرداری نیز ممکن است به عنوان خوانده طرف آن دعاوی قرار بگیرد.
  • دعاوی کیفری علیه شهرداری عبارتنداز: شکایت کیفری علیه شهرداری بابت تصرف عدوانی، شکایت از شهرداری و مأمورین آن به عنوان تخریب و ورود غیرقانونی به ملک شخصی، ممانعت از حق و یا مزاحمت ازحق، دریافت وجه غیرقانونی و …

مزایای بهره‌مندی از بهترین وکیل شهرداری

  • وکیل شهرداری از تخصص و دانش کافی برای دفاع از حق وحقوق قانونی شما برخوردار می‌باشد.
  • قوانین شهرداری متفاوت با قوانین دیگر بوده و پیچیدگی های خاص خود را داراست. به کمک بهترین وکیل شهرداری می‌توانید از چالش‌های موجود در پرونده عبور کنید.
  • با وجود بهترین وکیل شهرداری، احتمال موفقیت شما در دعاوی شهرداری به شکل قابل توجهی بالا می‌رود.
  • با توجه به تسلط وکیل شهرداری بر جزئیات قوانین، روند پیگیری و رسیدگی به دعاوی تسریع می‌شود.
  • بسیاری از دعاوی و شکایات برعلیه شهرداری‌ها در دیوان عدالت اداری رسیدگی می‌شوند و وکیل شهرداری با تسلط و با تجربه می‌تواند در این دیوان به خوبی از حقوق شما دفاع نماید.

چون در غیر این صورت شهروندان متخلف با دریافت اخطار و جریمه از سوی شهرداری‌ها مواجه می‌شوند. شهرداری نیز بر حسب وظایف قانونی خودش در صدد دفاع از حق و حقوق و منافع عمومی شهروندان برآمده و با متخلفین برخورد می‌کند که موجب می‌شود موضوع دعاوی شهرداری‌ها، اختلافات و …مطرح گردد. در چنین مواقعی وکیل شهرداری می‌تواند به حل و فصل دعاوی بپردازد. اگر می‌خواهید با وکیل تخصصی دعاوی شهرداری بیشتر آشنا بشوید از طریق شماره تماس های زیر با مجموعه وکلای پایتخت تماس بگیرید..

بهترین وکیل شهرداری به چه کسی می‌گویند و دارای چه وظیفی است؟

برای هر شهروندی شاید یکبار برایش اتفاق افتاده باشد که برای رفع مشکلات خود به شهرداری مراجعه کند؛ (حداقل برای پرداخت عوارض سالانه هر شخصی به طور متوسط به شهرداری‌ها مراجعه می‌کند) اما بعضی مواقع به دلیل نا آگاهی از قوانین نمی‌تواند مشکل خود را حل کند؛ در نتیجه باید ازبهترین وکیل شهرداری کمک بگیرد. وکیل شهرداری فردی می‌باشد که به قوانین و مقررات عام و خاص شهرداری، بخشنامه‌ها، آیین نامه‌ها، کمیسیون‌های شهرداری و .. مسلط می‌باشد و می‌تواند دعاوی مطرح شده علیه شهرداری را به خوبی حل و فصل کند و فرد را به نتیجه موردنظرش برساند.

به شکلی دیگر می‌توان گفت وکیل تخصصی دعاوی شهرداری شخصیست که با تکیه بر دانش و آگاهی خود قادر می‎باشد که از حقوق طرفین در دعاوی که یک طرف آن شهرداری است، دفاع کند. در خصوص پرونده‌های مختلفی به این وکلا مراجعه می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به اعتراض به رای صادرشده توسط کمیسیون‌های ماده ۵۵، ۷۷، ۱۰۰ و ۹۹ شهرداری‌ها، اخذ مجوز پروانه ساختمانی، گواهی پایان کار و اخذ سندمالکیت، ، تغییر کاربری املاک مسکونی به تجاری، وصول مطالبات پیمانکارها از شهرداری‌ها و … اشاره کرد.

وکیل متخصص شهرداری

نهادهای متفاوتی هستند که قوانین و مقررات شهرداری را تصویب می‌کنند تا شهرداری بتواند بر اساس این دستورالعمل‌ها عمل کند. این قوانین موجب می‌شود که راحت‌تر امکان رسیدگی به دعاوی بین شهروندان و شهرداری وجود داشته باشد. از جمله این ارگان‌ها می‌توان به موارد زیر اشاره نمود.

  • شورای اسلامی شهر
  • مجلس شورای اسلامی
  • شورای عالی شهرسازی و معماری
  • کمیسیون ماده ۵ قوانین شورای عالی شهرسازی و معماری‌ها

عموما شکایت از شهرداری‌ها، موضوع و محور درصد قابل توجهی از پرونده‌ها و دعاوی تشکیل شده در مراجع قضایی از جمله دیوان عدالت اداری را تشکیل می‌دهد. در این میان، یک وکیل پایه یک دادگستری که وکیل متخصص در امور شهرداری می‌باشد با تسلط به قوانین و مقررات عام و خاص شهرداری‌ها، کمیسیون‌های شهرداری، آئین نامه‌ها، بخشنامه‌ها و … می‌تواند در پیشبرد دعاوی مطروحه علیه شهرداری و اخذ نتیجه مطلوب موثر واقع بشود. بنابراین، می‌توان گفت وکیل شهرداری شخصی می‌باشد که با اتکا بر این آگاهی می‌تواند از حقوق طرفین در دعاوی مربوط به امور شهرداری‌ها به خوبی دفاع کند. به همین دلیل پیشنهاد می کنم تا از تجربیات بهترین وکیل شهرداری‌هادر این زمینه بهره‌مند شوید. موسسه حقوقی وکلای پایتخت با سابقه درخشان و پرونده‌های موفق طی سال‌های اخیر آماده بررسی پرونده‌های قضایی و مشاوره‌های تخصصی در حوزه های مختلف حقوقی از جمله دعاوی امور مربوط به شهرداری‌ها می‌باشد.

با اعتماد به وکلای پایه یک دادگستری این موسسه یعنی وکلای پایتخت، می‌توانید از استیفای کامل حقوق قانونی خود اطمینان خاطر داشته‌باشید.

مشاوره حقوقی شهرداری

مراجع مختلفی وجود دارد که به حل دعاوی میان شهروندان و شهرداری رسیدگی می کنند که بهترین وکیل متخصص شهرداری باید با مراجعه به مراجع مربوطه به حل این مشکلات بپردازد. به عنوان مثال برای حل اختلافات مردم و شهرداری‌ها در رابطه با عوارض کمیسیون ماده ۷۷ قانون تصمیم‌گیری می‌کند؛ کمیسیون ماده ۱۰۰ نیز به تخلفات ساختمانی رسیدگی می‌نماید. به طور کلی مراجع زیر موظف به رسیدگی به دعاوی مربوط به امور شهرداری می‌باشند.

  • کمیسیون بند ۲۰ ماده ۵۵ قوانین شهرداری
  • کمیسیون درج شده در ماده ۸ قوانین نوسازی
  • کمیسیون ماده ۷ قوانین گسترش فضا سبزشهرها
  • کمیسیون ماده ۸ قوانین شهرداری
  • کمیسیون ماده ۹ قوانین زمین شهری
  • کمیسیون ماده ۵ قوانین تاسیس شورای عالی شهرسازی و معماری ایران

وکیل شهرداری گروه وکلای پایتخت با توجه به این که دارای دپارتمان دیوان عدالت می‌باشد، شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان به نتیجه مطلوبی که می‌خواهید برسید و در صورت تمایل می‌توانید مقاله کمیسیون ماده ۱۰۰ را مطالعه نمایید.

بهترین وکیل شهرداری

همانطور که مطرح گشت دعاوی شهرداری‌ها، دعاوی گوناگونی می‌باشند و مرجع رسیدگی به این دعاوی کمیسیون‌های مربوطه در خود شهرداری‌ها هستند.بهترین وکیل امور شهرداری فردیست که تسلط و دانش کافی به قوانین به روز شهرداری‌ها داشته و بتواند با استفاده از آیین‌نامه ها و مقررات شهری بهترین نتیجه را برای موکل‌های خویش به دست آورد و از حقوق ایشان دفاع کند.

اینکه وکیل شما تمامی قوانینی که در حال حاضر تغییر کرده و وجود دارد را بداند بسیار مهم است؛ زیرا برخی از وکلای محترم دانش کافی نداشته و اطلاعات خود را به روز نمی کنند و همین کار باعث می شود تا در دادگاه نزد قاضی شکست بخورند. آگاهی از دعاوی شهرداری‌ها و جزئیات و مقررات آن از عهده هر وکیلی بر‌نمی آید و یک وکیل متخصص شهرداری لازم می‌باشد تا با تجربه و توانایی خود بتواند باعث پس گرفتن حقوق موکل خود بشود.آشنایی با کمیسیون‌های شهرداری و چگونگی رسیدگی و مراجع حل اختلاف، در صورت بروز اختلاف از ویژگی‌های یک وکیل دعاوی شهرداری یا وکیل پایه یک دادگستری می‌باشد.

وکیل شهرداری در موسسه حقوقی وکلای پایتخت

موسسه حقوقی وکلای پایتخت از دیرباز با همکاری و بهره مندی از وکلای متخصص شهرداری توانسته دعاوی و پرونده‌های بسیاری را در شهرداری‌ها با موفقیت تمام کنند و موکلین خود را به حقوق قانونی خود به راحتی برسانند.با توجه به سال ها فعالیت موسسه و وکلای آن که از بهترین وکلای دعاوی شهرداری‌ها می‌باشند، تجربه‌ای گران بها و طولانی به‌دست آمده که در طول روند دعاوی شهرداری کمک زیادی به بهتر نتیجه گرفتن می‌نماید و حق و حقوق موکلین به بهترین نحو تامین می شود.

وکیل شهرداری تهران

رشد، ساخت و ساز و آپارتمان‌سازی در مرکزشهرها بیش از سایر شهرها مشهود بوده و به همین دلیل نیز حجم دعاوی شهرداری و پرونده های مطروحه در این زمینه، بسیارزیاد می‌باشد که این امر می‌طلبد تا بهترین وکیل متخصص شهرداری با تمرکز کاری و فعالیت خویش ادارات و کمیسیون های مربوطه را به خوبی بشناسد و با روال آن آشنا باشد. موسسه وکلای پایتخت جملگی از بهترین وکلای متخصص دعاوی شهرداری در کشور هستند که سالیان طولانی تجربه فعالیت در این دعاوی را دارند.

بهترین وکیل شهرداری برای دیوان عدالت اداری چه کاری می کند؟

با توجه به حجم پرونده‌ های ورودی به سیستم قضایی کشور، باید نقش یک وکیل خوب و متخصص را در کاهش مخاطرات و زیان های ناشی از این حجم پرونده را قوت بدهیم و هم این که سرعت و دقت رسیدگی‌ به پرونده‌ ها به خاطر حضور این دسته از وکلا، بهبود بخشیده و بالا برود. در حال حاضر شغل وکالت نیز مانند خیلی از شغل‌های دیگر به صورت کاملا تخصصی درآمده‌است. تخصص برخی از وکیلان در پرونده‌های مربوط به ملک و زمین و تخصص برخی دیگر در مسائل خانوادگی است. همچنین بعضی از وکیلان در حوزه حقوق تجارت فعالیت می‌کنند و در قوانین تجاری داخلی و بین المللی تسلط  کافی دارند. حتی برخی از آن ها متخصص مسایل حقوقی ورزشکارانی مانند فوتبالیست‌ها می‌باشند؛ به این معنا که با تسلط بر قوانین نهادهای بین‌المللی فوتبال، مثل  فیفا و نهادهای داخلی همچون فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها، به بازیکنان فوتبال مشاوره داده و قراردادهای آن ها را منعقد می‌کنند.

برای ارتباط با بهترین وکیل شهرداری از مجموعه وکلای پایتخت چه کاری انجام دهم؟

مجموعه وکلای پایتخت با داشتن بهترین وکیلان حرفه ای در زمینه های موضوعات مرتبط با شهرداری می تواند به شما کمک شایانی کند. این وکیلان که سال های سال در زمینه حل پرونده های ملکی تجربه زیادی دارند تنها با یک جلسه مشاوره می توانند مشکلات شما را آسان کنند و راهی را که باید طی نمایید به شما نشان دهد. برخی از این وکیلان از قاضیان بازنشسته دیوان عدالت اداری هستند و بر تمامی جریانات و اتفاقات تسلط کامل دارند. وکیلان ما با این قاضیان بازنشسته مشورت می کنند و نتیجه تنهایی و راهکار اصلی را به شما می گویند. در این زمینه اگر به مشکلی با شهرداری برخوردید و نمی دانید که باید چه کار انجام دهید، تنها کافیست که همین حالا موبایلتان را برداشته و از طریق شماره تماس هایی که در زیر وجود دارد با موسسه وکلای پایتخت تماس بگیرید.

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان