وظیفه دیوان عدالت اداری

وکیل دیوان عدالت اداری - بهترین وکیل دیوان عدالت اداری تهران

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : 09199353470

عدالت اداری به زبان ساده مرجع تظلم خواهی افراد اعم از اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی از تصمیمات و اقدامات مراجع دولتی است برای مثال اگر یک اداره دولتی بدون دلیل کارمند خود را اخراج نماید کارمند می‌تواند از این تصمیم در دیوان عدالت اداری اعتراض نماید.

هم‌چنین مرجع فرجام‌خواهی و اعتراض به آرای مراجع شبه قضایی به عنوان مثال آرای قطعی کمیسیون بدوی و تجدید نظر ماده ۱۰۰ شهرداری ها و یا اعتراض به آرای هیئت تشخیص مالیاتی و همچنین تامین اجتماعی دیوان عدالت اداری می باشد لازم به ذکر است که اعتراض به آرای فوق الذکر موارد محدود به مهلت سه یا شش ماهه است دیوانه داری به عنوان پارامتر این مرجع داری کشور تنها در تهران مستقر است.

شعب بدوی و تجدیدنظر تشکیل شده است لازم به ذکر است بهداری در مراکز استان های کشور می باشد.

اشخاص می توانند در این دفاتر اقدام به ثبت دادخواست و شکایت خود نمایند لازم به ذکر است دیوان عدالت اداری آرای وحدت رویه نیز می باشد از هیئت های تخصصی و همچنین هیئت عمومی دیوان عدالت اداری است قانون تشکیلات و آیین دادرسی دیوان عدالت اداری نیز دقیق لب و به صورت جامع تشکیلات دیوان و صلاحیت دیوان و نحوه رسیدگی و صدور رای و همچنین اجرای احکام صادر شده را توضیح می دهد.

جهت نیاز به وکیل دیوان عدالت اداری می توانید  با وکلای پایتخت تماس گرفته یا از طریق فرم تماس پیام خود را همراه با شماره تماس ارسال کرده تا دپارتمان دیوان عدالت اداری ما با شما تماس بگیرند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان