وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده

قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : 09199353470

در خصوص وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، باید افزود که دیوان عالی کشور، بالا ترین مرجع قضایی می باشد و به همین خاطر بر طبق قانون اساسی ، دارای وظایف حائز اهمیت متعدد و تشریفات خاص و پیچیده ای است . به عبارت دیگر می توان گفت به سبب این وظایف حائز اهمیت است که ، دارای مجرب ترین و بهترین قاضی ها می باشد . قاضی دیوان عالی کشور ، در واقع مقامی بلند پایه و همچنین اصلی ترین شخص مسئول رسیدگی به پرونده ها است ، که همه روزه با پرونده های متعددی مواجه می شود . بنابراین زمانی که قاضی دیوان بازنشسته می شود ، به سبب آن که تجارب بسیار زیادی را در طول این سال ها کسب نموده است ، می تواند این تجربه ها را در اختیار افرادی که نیازمند آن هستند ، بگذارد . بنابراین افراد می توانند با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، مسائل خود را مطرح کنند و از تجارب و راهنمایی های او برخوردار شوند . یکی از مسائلی که وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، به آن گوشزد می نماید در خصوص وظایف دیوان می باشد .

 وظایف دیوان عالی کشور ، به این شرح است :

  • رسیدگی نمودن به اتهامات رییس جمهور ،
  •  صادر نمودن آراء وحدت رویه ،
  • اعاده دادرسی ،
  •  موافقت با احاله پرونده های کیفری ، و … .

مسئله حائز اهمیتی که در این جا مطرح می شود ، این امر است که دیوان عالی کشور مستقر در پایتخت می باشد و به عبارت دیگر کلیه پرونده ها در پایتخت مورد بررسی قرار می گیرند . بنابراین وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، شایسته است که در تهران باشد . بی شک کلیه افراد قادر به مراجعه حضوری به پایتخت نیستند و تمایل دارند تا با وکلای پایتخت مسائل خود را مطرح کنند و از تجارب و راهنمایی های آنان بهره مند شوند . به همین سبب عموم افراد می توانند با برقراری تماس تلفنی و یا حتی به صورت آنلاین ، با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور همراه با شماره تماس و بررسی رایگان پرونده ، مسائل خود را در میان بگذارند . به عبارت دیگر ، وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، با استفاده از تجربیات بسیاری که در این حوزه کسب نموده است ، می تواند بهترین و تخصصی ترین خدمات را حقوقی را به عموم افراد ارائه دهد . ممکن است برای برخی از افراد این سوال مطرح شود که :

مشاوره با قاضی دیوان عالی کشور ، چه مزایایی دارد ؟

از جمله مزایای مشاوره با قاضی دیوان عالی عبارتند از :

۱) فرد می تواند به طور مستقیم با وکیل قاضی بازنشسته دیوان در خصوص پرونده خود مشورت نماید .

۲) می تواند با مشورت با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، به سوابق دادگاه و تصمیمات گذشته دادگاه ، دسترسی یابد که این امر باعث حمایت از موضع فرد و یا روشن شدن مسئله می شود .

۳) مشاوره با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، این امکان را نیز برای افراد فراهم می کند تا از نظر تخصصی او در خصوص مسائل حقوقی ، برخوردار شوند .

سوال دیگری که ممکن است از وکیل بازنشسته دیوان عالی کشور پرسیده شود که: در خصوص نحوه رسیدگی در دیوان ، می باشد این که این نحوه به چه صورت است ؟ وکیل بازنشسته دیوان عالی کشور، در خصوص پاسخ به سوال مذکور باید ذکر نماید که : بر اساس قوانین ، تشریفات رسیدگی در دیوان ، متفاوت و خاص می باشد . به عبارت دیگر ، دیوان در مواجهه با رایی که از محاکم صادر شده است ، به دو صورت عمل می کند . اگر رای صادر شده را موافق قوانین و مقررات بداند ( قوانین و مقررات زمان صدور رای ) در این صورت آن رای را تایید یا به اصطلاح ، ابرام می نماید . در صورتی که اگر دیوان دادگاه صادر کننده رای را فاقد صلاحیت تشخیص دهد ، در چنین فرضی رای صادر شده از آن مرجع را نقض خواهد نمود و پس از نقض رای ، پرونده را به دادگاه صالح ارسال خواهد نمود . البته باید به این نکته نیز اشاره نمود که : در برخی از موارد دیوان حکم صادره را به سبب خارج بودن قسمتی از آن از خواسته ، نقض بلا ارجاع می نماید . همان طور که فوقا نیز به این مطلب اشاره شد ، تشریفات رسیدگی در دیوان بسیار پیچیده و خاص می باشد ، و شایسته است که افراد حتما پیش از هر اقدامی با وکیل قاضی بازنشسته دیوان عالی کشور ، مشورت نمایند و از تجارب او در این خصوص بهره مند گردند .

وکلای پایتخت

وکلای متخصص و مجرب پایتخت ، با چندین سال سابقه موفق و درخشان در این حوزه ، آماده ارائه تخصصی ترین و بهترین خدمات حقوقی به عموم مراجعه کنندگان عزیز می باشند . افراد می توانند به صورت حضوری ، یا با برقراری تماس تلفنی و یا حتی به صورت آنلاین ، با برترین و مجرب ترین وکلا مشورت نمایند و از تجارب و راهنمایی های آنان در این خصوص برخوردار شوند و در نهایت می توانند با خاطر آسوده انجام ۰ تا ۱۰۰ روند پرونده خود را ، به وکلای متخصص و کارآزموده پایتخت بسپارند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان