مشاوره با قاضی بازنشسته + رایگان

مشاوره با قاضی بازنشسته

تماس با وکلای پایتخت

ما اینجا هستیم تا با مشاوره تخصصی رایگان به شما کمک کنیم ، همین حالا با ما تماس بگیرید
شماره تماس : 09199353470

تعداد کثیری از افراد در طول زندگی خود ، با انواع چالش ها و مسائل حقوقی مواجه می شوند ، که به علت عدم تخصص کافی و همچنین عدم تجربه در این امور ، نیازمند مشورت با افرادی متخصص‌ و مجرب هستند . خیانت در امانت ، کلاهبرداری ، سرقت ، مطالبه وجه سفته یا چک ، طلاق ، حذف نام همسر از شناسنامه ، حضانت فرزند یا فرزندان ، مطالبه مهریه ، ، مطالبه اجرت المثل ، و …. همگی از جمله این مسائل می باشند ، که می توان به آن ها اشاره نمود . در چنین مواقعی ، همان طور که فوقا نیز به این مطلب اشاره شد ، نیاز است که فرد با افرادی که در این زمینه از تجربه و تخصص کافی برخوردار هستند ، مشورت نماید . چرا که در غیر این صورت ، ممکن است موکل دست به اقداماتی بزند که باعث خارج شدن پرونده از مسیر اصلی خود شود . به عبارت دیگر ، مشاوره با قاضی بازنشسته ، این امکان را برای عموم افراد فراهم می کند تا با صرفه جویی در وقت و هزینه خود ، و بدون پرداخت حتی یک ریال ، از مشاوره ای تخصصی و تضمینی با قاضی بازنشسته برخوردار شوند . در خصوص مشاوره حقوقی باید افزود که : مشاوره حقوقی ، یکی از خدماتی می باشد که امروزه موسسات حقوقی و دفاتر وکالت ، و … ارائه می دهند . به این صورت که افراد می توانند به صورت حضوری ، یا تلفنی و یا حتی آنلاین با مشاوره با قاضی بازنشسته ، مشورت نمایند و از خدمات تخصصی و تجربیات آنان برخوردار شود . حال ممکن است این سوال برای برخی افراد مطرح شود که : چرا باید مسائل و مشکلات خود را با قاضی بازنشسته در میان بگذارند ؟ در خصوص پاسخ به این سوال ، باید افزود که : از آن جایی که قاضی بازنشسته سال ها به عنوان قاضی فعالیت نموده و پرونده های گوناگون و بی شماری را تحلیل و بررسی کرده است ، می تواند بهترین و تخصصی ترین راهکار ها را به مراجعه کنندگان خود ارائه دهد . به عبارت دیگر ، مشاوره رایگان با قاضی بازنشسته ، دارای مزایای بسیار زیادی می باشد که از جمله این مزایا ، می‌ توان به مواردی همچون :

مزایای مشاوره رایگان با قاضی بازنشسته

۱) رایگان بودن مشاوره تخصصی با قاضی بازنشسته ،

۲) بر طرف شدن ابهامات و سوالات ذهن مراجعه کننده : به این معنا که ، وقتی فرد مسائل خود را با قاضی بازنشسته در میان می گذرد ، قاضی بازنشسته از آن جایی که بر کلیه قوانین و مقررات و رویه های قضایی اشراف کامل دارد ، می تواند پیش از آن که راهکار هایی تخصصی به موکل خود ارائه دهد ، تمامی پرسش ها و ابهامات ذهن او را بر طرف نماید . و پاسخ هایی کاملا واضح و روشن به موکل خود بدهد ، و … اشاره کرد .

مسئله دیگری که در خصوص مشاوره با قاضی بازنشسته مطرح می شود ، این امر است که : یک قاضی بازنشسته خوب ، دارای چه خصوصیات و ویژگی هایی می باشد ؟ در خصوص پاسخ به این سوال ، باید افزود که قاضی بازنشسته ، دارای خصوصیات و ویژگی هایی به این شرح می باشد :

خصوصیات و ویژگی های مشاوره با قاضی بازنشسته

۱) اولین ویژگی یا خصوصیت یک قاضی بازنشسته ، داشتن تجربه و تخصص کافی در این حوزه می باشد . در واقع قاضی بازنشسته ، سال ها در این حوزه فعالیت نموده و به صورتی نیز از  نحوه رای دادن و تصمیم گیری قضات مطلع است ، به همین خاطر می تواند به بهترین نحو ممکن موکل خود را راهنمایی کند .

۲) حسن شهرت ، از دیگر‌ خصوصیاتی می باشد که می توان به آن اشاره نمود . به این معنا که : قاضی بازنشسته باید دارای سوابق تحصیلی ، و همچنین سوابق کاری درخشانی باشد . چرا که در این صورت است که موکل می تواند به طور کامل به قاضی بازنشسته اعتماد کند ، و تمامی مسائل و همچنین ، اسناد و مدارک خود را با قاضی بازنشسته در میان بگذارند .

لازم به ذکر است که : قاضی بازنشسته ، باید علاوه بر اینکه شنونده ای عالی باشد ، گوینده ای خوب نیز باشد . به این معنا که : قاضی بازنشسته مسائل حقوقی را به طور واضح و روشن و به زبانی ساده ، مسائل به وجود آمده را برای موکل خود شرح دهد ، تا با دیدی وسیع تر با مشکل به وجود آمده کنار آیند .

وکلای پایتخت

وکلای مجرب و با تجربه پایتخت ، با سال ها سابقه موفق و درخشان در انواع زمینه های حقوقی ( همانند : حقوق کار ، حقوق کیفری ، حقوق تجارت ، حقوق خانواده ، حقوق مدنی ، و … ) ، و همچنین با کسب صد ها پرونده موفق ، آماده ارائه نمودن تضمینی ترین و بهترین خدمات حقوقی به هموطنان محترم می باشند . افراد می توانند به صورت مراجعه حضوری ، یا آنلاین و یا حتی به صورت برقراری تماس تلفنی با وکلای متخصص و زبده این مجموعه ، از مشاوره تخصصی و تضمینی برخوردار شوند . و سپس‌ با خاطر آسوده طی نمودن کلیه مراحل پرونده خود را به طور کامل ، به وکلای مجرب این موسسه بسپارند ، تا در نهایت در سریع ترین زمان ممکن و به بهترین نحو ، مراحل پرونده آنان طی شود و به نتیجه ای مطلوب برسد .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
شما برای ادامه باید با شرایط موافقت کنید

فهرست
کلیک جهت مشاوره رایگان